fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з маркетингу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з маркетингу. Дата: 05 листопада2018. Час: 16:00 20:00. Місце проведення: офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а. Маркетинг є невід`ємною частиною успішної діяльності будь-якої організації. Оскільки відносини між суб`єктами ринкових відносин змінюються та ускладнюються, його значимість постійно зростає. Сьогодні ставлячи амбіційні цілі, більшість компаній стикається з великою кількістю проблемних ситуацій. Базуючись на «візуалізації» ринку, SEO оптимізації, знанні інновацій, розробленій стратегії, висококваліфіковані маркетингові спеціалісти можуть створювати унікальний продукт або послугу, які відповідають очікуванням найвибагливіших користувачів. Та яким чином створювати креативні ідеї, правильно налаштувати інтернет-маркетинг в компанії та налагодити брендінг?  Команда Центра Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з маркетингу, де протягом 23 годин найкращі спеціалісти нададуть відповіді на вищезгадані питання, поділяться власним досвідом та інсайтами у сфері маркетингу. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Навчитесь застосовувати веб-аналітику для різних видів маркетингу продукту та послуг Адаптуєте Вашу інтернет-стратегію, щоб бути у ТОПі Отримаєте зворотній зв`язок по Вашій SEO оптимізації Зрозумієте, які саме інновації підходять для Вашого бізнесу Виміряєте ATL для Вашого бізнесу ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Маркетинг менеджери PR менеджери Маркетинг директори Спеціалісти з внутрішніх комунікацій ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ – МАКСИМ ХОМЕНКО - 05 ЛИСТОПАДА - 16.00 – 20.00 Діджитал маркетингова стратегія Цифрові канали та які вони вирішують задачі Маркетинг соціальних медіа Дослідження діджитал маркетингу: як оцінити результат комунікації МОДУЛЬ 2. GOOGLE АНАЛІТИКА – АНТОН ЛИПСЬКИЙ - 07 ЛИСТОПАДА - 16.00 – 20.00 Загальні інструменти: - Інструменти веб-аналізу: - Аналіз трендів - Аналіз конкурентів - Аналіз свого сайту - Існуючі дослідження, які можна використовувати у роботі Веб-аналітика - Google Analytics: - Принципи роботи систем аналітики (js+cookie) - Робота з базовими звітами: - Аналіз ЦА - Аналіз трафіку - Аналіз поведінки користувачів - Робота з конверсіями та транзакціями Google TagManager: - Принципи работи GTM - Налаштування кодів через GTM - Налаштуванная відслідковування базових подій: - Кліки - Відправки форм - Скрол - Відкриття pop-upів - JS помилки МОДУЛЬ 3. KPI ТА ІНШІ МЕТРИКИ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ - 12 ЛИСТОПАДА - 17.00 – 20.00 Цілі комунікації Цільова аудиторія Інсайт Меседж Big idea МОДУЛЬ 4.  БРЕНДІНГ: ADVANCED – МАРК САВЧУК, ЙОАХІМ БЕНЦ - 14 ЛИСТОПАДА - 16.00 – 20.00 Компоненти бренду Дослідження бренду Розвиток бренду Досвід у сфері брендінгу Основні етапи побудови бренду Бренд менеджмент Лояльність до бренду Визнання бренду МОДУЛЬ 5. ІННОВАЦІЇ В МАРКЕТИНГУ – ПАВЛО РИЖИЙ - 19 ЛИСТОПАДА - 16.00 – 20.00 Розуміння як з’являються інновації Фундаментальні принципи інновацій Різні типи інновацій Побудова процесу втілення інновацій МОДУЛЬ 6. Co-creation: бренд під прикриттям - ОЛЕКСІЙ МОРОЗОВ - 21 ЛИСТОПАДА - 16.00 - 20.00 Influence Marketing: як він працює в Україні та світі Нативний контент vs. нативна реклама Лідери думок / блогери: новий канал дистрибуції контенту Як вибрати лідера думок: усе про головний біль менеджера Co-creation для людей. Що найважливіше в комунікації бренду через блогера Вивчення кейсів агентства Практика Спікери. Максим Хоменко. Chief digital officer, Publicis Groupe, 15 років досвіду у рекламі, досвід у діджитал та нон-ТВ медіа, стратегічному та тактичному плануванні. Антон Липський. Спеціаліст по веб-аналітиці та онлайн рекламі з досвідом роботи більш ніж 10 років, Team Lead у компанії Promodo та співзасновник тренінгової школи LVL80 також досвід роботи з малим бизнесом, так і з великими міжнародними брендами, більш ніж 7 років виступає у ролі спікера у багатьох школах та на конференціях. Данило Ваховський. Маркетинг-директор Uklon, спів-засновник агентства Brand Content, більш ніж 10 років досвіду, робота у Нова Пошта, COMFY, Укрзалізниця. Марк Савчук. Adjunct Executive Professor, KSE, Генеральний директор LOreal Україна, 15 років досвіду. Йоахім Бенц. Adjunct Executive Professor KSE, Partner, ISD Group, Директор Consumer Marketing, Beiersdorf. Павло Рижий. Менеджер з Інновацій, Філіп Морріс Україна, розробка стратегії інновацій, включно з процесом внутрішніх інновацій з елементами Design Thinking і LEAN Startup, а також формат співпраці з зовнішніми інноваційними екосистемами з елементами Open Innovation (послуги з пошуку, запуск прототипів і експериментів), створення руху інтрапренерів (корпоративних підприємців). Олексій Морозов. Креативний директор Havas Digital, понад 10 років у рекламі, досвід роботи в Leo Burnett, Grape Ukraine, McCann Almaty і Geometry Global, володар більш ніж 20 нагород на міжнародних рекламних фестивалях, останні роки працює на Digital ринку, де встиг запустити більше десятка проектів з блогерами, розробив кампанії з підключення Shazam та використанням AI. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Маркетинг є невід`ємною частиною успішної діяльності будь-якої організації. Оскільки відносини між суб`єктами ринкових відносин змінюються та ускладнюються, його значимість постійно зростає. Сьогодні ставлячи амбіційні цілі, більшість компаній стикається з великою кількістю проблемних ситуацій. Базуючись на «візуалізації» ринку, SEO оптимізації, знанні інновацій, розробленій стратегії, висококваліфіковані маркетингові спеціалісти можуть створювати унікальний продукт або послугу, які відповідають очікуванням найвибагливіших користувачів. Та яким чином створювати креативні ідеї, правильно налаштувати інтернет-маркетинг в компанії та налагодити брендінг? 

Команда Центра Професійного Розвитку запускає оновлену Програму розвитку з маркетингу, де протягом 23 годин найкращі спеціалісти нададуть відповіді на вищезгадані питання, поділяться власним досвідом та інсайтами у сфері маркетингу.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Навчитесь застосовувати веб-аналітику для різних видів маркетингу продукту та послуг
  • Адаптуєте Вашу інтернет-стратегію, щоб бути у ТОПі
  • Отримаєте зворотній зв`язок по Вашій SEO оптимізації
  • Зрозумієте, які саме інновації підходять для Вашого бізнесу
  • Виміряєте ATL для Вашого бізнесу

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Маркетинг менеджери
  • PR менеджери
  • Маркетинг директори
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ – МАКСИМ ХОМЕНКО – 05 ЛИСТОПАДА – 16.00 – 20.00

  • Діджитал маркетингова стратегія
  • Цифрові канали та які вони вирішують задачі
  • Маркетинг соціальних медіа
  • Дослідження діджитал маркетингу: як оцінити результат комунікації

МОДУЛЬ 2. GOOGLE АНАЛІТИКА – АНТОН ЛИПСЬКИЙ – 07 ЛИСТОПАДА – 16.00 – 20.00

  • Загальні інструменти:
    – Інструменти веб-аналізу:
    – Аналіз трендів
    – Аналіз конкурентів
    – Аналіз свого сайту
    – Існуючі дослідження, які можна використовувати у роботі

  • Веб-аналітика – Google Analytics:
    – Принципи роботи систем аналітики (js+cookie)
    – Робота з базовими звітами:
    – Аналіз ЦА
    – Аналіз трафіку
    – Аналіз поведінки користувачів
    – Робота з конверсіями та транзакціями

  • Google TagManager:
    – Принципи работи GTM
    – Налаштування кодів через GTM
    – Налаштуванная відслідковування базових подій:
    – Кліки
    – Відправки форм
    – Скрол
    – Відкриття pop-up’ів
    – JS помилки

МОДУЛЬ 3. KPI ТА ІНШІ МЕТРИКИ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ – 12 ЛИСТОПАДА – 17.00 – 20.00

  • Цілі комунікації
  • Цільова аудиторія
  • Інсайт
  • Меседж
  • Big idea

МОДУЛЬ 4.  БРЕНДІНГ: ADVANCED – МАРК САВЧУК, ЙОАХІМ БЕНЦ – 14 ЛИСТОПАДА – 16.00 – 20.00

  • Компоненти бренду
  • Дослідження бренду
  • Розвиток бренду
  • Досвід у сфері брендінгу
  • Основні етапи побудови бренду
  • Бренд менеджмент
  • Лояльність до бренду
  • Визнання бренду

МОДУЛЬ 5. ІННОВАЦІЇ В МАРКЕТИНГУ – ПАВЛО РИЖИЙ – 19 ЛИСТОПАДА – 16.00 – 20.00

  • Розуміння як з’являються інновації
  • Фундаментальні принципи інновацій
  • Різні типи інновацій
  • Побудова процесу втілення інновацій

МОДУЛЬ 6. Co-creation: бренд під прикриттям – ОЛЕКСІЙ МОРОЗОВ – 21 ЛИСТОПАДА – 16.00 – 20.00

  • Influence Marketing: як він працює в Україні та світі
  • Нативний контент vs. нативна реклама
  • Лідери думок / блогери: новий канал дистрибуції контенту
  • Як вибрати лідера думок: усе про головний біль менеджера
  • Co-creation для людей. Що найважливіше в комунікації бренду через блогера
  • Вивчення кейсів агентства
  • Практика

Тренери

1 / 7
Максим Хоменко
Chief digital officer, Publicis Groupe, 15 років досвіду у рекламі, досвід у діджитал та нон-ТВ медіа, стратегічному та тактичному плануванні
Антон Липський
Спеціаліст по веб-аналітиці та онлайн рекламі з досвідом роботи більш ніж 10 років, Team Lead у компанії Promodo та співзасновник тренінгової школи LVL80 також досвід роботи з малим бизнесом, так і з великими міжнародними брендами, більш ніж 7 років виступає у ролі спікера у багатьох школах та на конференціях
Данило Ваховський
Маркетинг-директор Uklon, спів-засновник агентства Brand Content, більш ніж 10 років досвіду, робота у Нова Пошта, COMFY, Укрзалізниця
Марк Савчук
Adjunct Executive Professor, KSE, Генеральний директор L'Oreal Україна, 15 років досвіду
Йоахім Бенц
Adjunct Executive Professor KSE, Partner, ISD Group, Директор Consumer Marketing, Beiersdorf
Павло Рижий
Менеджер з Інновацій, Філіп Морріс Україна, розробка стратегії інновацій, включно з процесом внутрішніх інновацій з елементами Design Thinking і LEAN Startup, а також формат співпраці з зовнішніми інноваційними екосистемами з елементами Open Innovation (послуги з пошуку, запуск прототипів і експериментів), створення руху інтрапренерів (корпоративних підприємців)
Олексій Морозов
Креативний директор Havas Digital, понад 10 років у рекламі, досвід роботи в Leo Burnett, Grape Ukraine, McCann Almaty і Geometry Global, володар більш ніж 20 нагород на міжнародних рекламних фестивалях, останні роки працює на Digital ринку, де встиг запустити більше десятка проектів з блогерами, розробив кампанії з підключення Shazam та використанням AI
Максим Хоменко
Антон Липський
Данило Ваховський
Марк Савчук
Йоахім Бенц
Павло Рижий
Олексій Морозов

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Чи використовуєте Ви у своїй діяльності Google Tag Manager?
Ваші очікування від програми
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: