fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з маркетингу

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з маркетингу. Дата: 19 березня2018. Час: 17:00 20:00. Місце проведення: офіс EBA, Андріївський узвіз, 1а. Сьогодні маркетинг все більше зосереджується на SMM інструментах. Для створення маркетингової стратегії бренду, професіонал повинен вміти формувати SMM та digital стратегію. Щоб стати інноваторам у своїй ніші, бути у топі, Ви обов`язково включите до wish-листа компанії діджитал-стратегію. Провідні професіонали у сфері маркетингу поділяться своїми знаннями, досвідом та практичними кейсами на вищезгадані теми протягом шести інтенсивних днів, де Ви матимете змогу попрактикувати представлені методики, техніки та інструменти в групі зі своїми однодумцями. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Матимете можливість дослідити digial стратегію, SMM стратегії Дізнаєтесь про тренди у сфері digital Пройдете consumer journey Вашого бренду Станете профессіоналом у використанні Facebook та Telegram ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Спеціалісти у маркетингу PR менеджери Маркетингові менеджери Генеральні директори ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. ВСТУП У DIGITAL СТРАТЕГІЮ – МИХАЙЛО ТРАВЕРСЕ, 19 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00 Основні принципи digital-маркетингу: соціальні, мобільні, CRM-системи, постійний зв`язок з клієнтом, інтеграція з продажами та клієнтським сервісом Елементи digital-стратегії: трафік, виміри Як зробити digital-стратегію успішною: своєчасний редизайн сайту, голос бренду, мобільний пристрій, мобільність, доступність, аналітика користувацьких даних МОДУЛЬ 2. DIGITAL СТРАТЕГІЯ. ЧАСТИНА 2 – ЯРОСЛАВ ОГОЦЬКИЙ, 21 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00 Різниця між Інтернетом та традиційними медіа Унікальні характерні риси Інтернету як медіа Використання digital media: світ vs Україна Вступ до стратегії: базові риси, типи цілей та стратегій, а також вплив digital трансформацій на бізнес Інструменти та цифрові ресурси для створення стратегії: аналіз конкурентів, цільова аудиторія, ринок, тренди та медіа планування Consumer journey та інструменти для досягнення цілей в digital, KPI Кейси та практика МОДУЛЬ 3. СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ – ДМИТРО КУДІНОВ, 23 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00 Цілі комунікації Цільова аудиторія Інсайт Меседж Big idea МОДУЛЬ 4.  ЗАГАЛЬНА СТРУКТУРА SMM – ЕЛЬДАР НАГОРНИЙ, 26 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00 Для чого потрібен SMM: місце інструменту у спільній структурі сучасного онлайн-маркетингу Огляд соціальних мереж: плюси та мінуси Стратегія SMM – основні закони та правила гри Розвиток стратегії: покроково  (1. Нарощуємо та збільшуємо аудиторію , 2. Підвищуємо активність аудиторії , 3. Збільшуємо трафік та конверсії, 4. Монетизуємо наш актив) Аналітика SMM. Що та чим ми вимірюємо Прогнозування ефективності та фіксація результатів Практика МОДУЛЬ 5. ПРОСУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ SMM – ЕЛЬДАР НАГОРНИЙ, 28 БЕРЕЗНЯ, 15.00 – 18.00 Платні інструменти просування. Як вони працюють? Побудова комерційних та бартерних партнерських програм Обробка інформаціних приводів. Як працює кроссплатформеність Планування та оптимізація бюджету Як монетизувати SMM Практичні кейси МОДУЛЬ 6. КОНТЕНТ СТАРОГО ДОБРОГО FACEBOOK VS АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВСЕСВІТ STORIES ТА LIVE-ТРАНСЛЯЦІЙ - ЯНА ГОРБАЧОВА - 30 БЕРЕЗНЯ, 17.00 - 20.00 Тренди у використанні контенту Три ознаки гарно підготовленого редакційного календаря Візуальні тренди в оформленні контенту для соціальних мереж. Чи є такі взагалі? Постинг контенту, правила та виключення Контент, інтегрований з сайтом, інтернет-магазином Практичні кейси Спікери. Михайло Траверсе. Стратегічний директор, I See Design Group. Ярослав Огоцький. Стратег, досвід 7 років у стратегічному маркетингу та digital, директор по стратегії у digital-агентстві Isobar Ukraine (частина міжнародного комунікаційного холдингу Dentsu Aegis Network). Дмитро Кудінов. Директор по медіа плануванню, Aimbulance, 5 років досвіду у діджитал. Ельдар Нагорний. Викладач курсу Digital Marketing, General MBA BSK KROK, Голова Digital Marketing, Intellectsoft. Яна Горбачова. Social Media та PR експерт, комунікаційний стратег, директор по роботі з соціальними медіа та PR digital-агентства Isobar в Україні, 13 років досвіду на керуючих посадах в digital та медіа сфері для крупних міжнародних брендів FMCG, фарми. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Сьогодні маркетинг все більше зосереджується на SMM інструментах. Для створення маркетингової стратегії бренду, професіонал повинен вміти формувати SMM та digital стратегію. Щоб стати інноваторам у своїй ніші, бути у топі, Ви обов`язково включите до wish-листа компанії діджитал-стратегію. Провідні професіонали у сфері маркетингу поділяться своїми знаннями, досвідом та практичними кейсами на вищезгадані теми протягом шести інтенсивних днів, де Ви матимете змогу попрактикувати представлені методики, техніки та інструменти в групі зі своїми однодумцями. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Матимете можливість дослідити digial стратегію, SMM стратегії
  • Дізнаєтесь про тренди у сфері digital
  • Пройдете consumer journey Вашого бренду
  • Станете профессіоналом у використанні Facebook та Telegram

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Спеціалісти у маркетингу
  • PR менеджери
  • Маркетингові менеджери
  • Генеральні директори

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. ВСТУП У DIGITAL СТРАТЕГІЮ – МИХАЙЛО ТРАВЕРСЕ, 19 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00

  • Основні принципи digital-маркетингу: соціальні, мобільні, CRM-системи, постійний зв`язок з клієнтом, інтеграція з продажами та клієнтським сервісом
  • Елементи digital-стратегії: трафік, виміри
  • Як зробити digital-стратегію успішною: своєчасний редизайн сайту, голос бренду, мобільний пристрій, мобільність, доступність, аналітика користувацьких даних

МОДУЛЬ 2. DIGITAL СТРАТЕГІЯ. ЧАСТИНА 2 – ЯРОСЛАВ ОГОЦЬКИЙ, 21 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00

  • Різниця між Інтернетом та традиційними медіа
  • Унікальні характерні риси Інтернету як медіа
  • Використання digital media: світ vs Україна
  • Вступ до стратегії: базові риси, типи цілей та стратегій, а також вплив digital трансформацій на бізнес
  • Інструменти та цифрові ресурси для створення стратегії: аналіз конкурентів, цільова аудиторія, ринок, тренди та медіа планування
  • Consumer journey та інструменти для досягнення цілей в digital, KPI
  • Кейси та практика

МОДУЛЬ 3. СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ – ДМИТРО КУДІНОВ, 23 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00

  • Цілі комунікації
  • Цільова аудиторія
  • Інсайт
  • Меседж
  • Big idea

МОДУЛЬ 4.  ЗАГАЛЬНА СТРУКТУРА SMM – ЕЛЬДАР НАГОРНИЙ, 26 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00

  • Для чого потрібен SMM: місце інструменту у спільній структурі сучасного онлайн-маркетингу
  • Огляд соціальних мереж: плюси та мінуси
  • Стратегія SMM – основні закони та правила гри
  • Розвиток стратегії: покроково  (1. Нарощуємо та збільшуємо аудиторію , 2. Підвищуємо активність аудиторії , 3. Збільшуємо трафік та конверсії, 4. Монетизуємо наш актив)
  • Аналітика SMM. Що та чим ми вимірюємо
  • Прогнозування ефективності та фіксація результатів
  • Практика

МОДУЛЬ 5. ПРОСУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ SMM – ЕЛЬДАР НАГОРНИЙ, 28 БЕРЕЗНЯ, 15.00 – 18.00

  • Платні інструменти просування. Як вони працюють?
  • Побудова комерційних та бартерних партнерських програм
  • Обробка інформаціних приводів. Як працює кроссплатформеність
  • Планування та оптимізація бюджету
  • Як монетизувати SMM
  • Практичні кейси

МОДУЛЬ 6. КОНТЕНТ СТАРОГО ДОБРОГО FACEBOOK VS АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВСЕСВІТ STORIES ТА LIVE-ТРАНСЛЯЦІЙ – ЯНА ГОРБАЧОВА – 30 БЕРЕЗНЯ, 17.00 – 20.00

  • Тренди у використанні контенту
  • Три ознаки гарно підготовленого редакційного календаря
  • Візуальні тренди в оформленні контенту для соціальних мереж. Чи є такі взагалі?
  • Постинг контенту, правила та виключення
  • Контент, інтегрований з сайтом, інтернет-магазином
  • Практичні кейси

Тренери

1 / 5
Михайло Траверсе
Стратегічний директор, I See Design Group
Ярослав Огоцький
Стратег, досвід 7 років у стратегічному маркетингу та digital, директор по стратегії у digital-агентстві Isobar Ukraine (частина міжнародного комунікаційного холдингу Dentsu Aegis Network)
Дмитро Кудінов
Директор по медіа плануванню, Aimbulance, 5 років досвіду у діджитал
Ельдар Нагорний
Викладач курсу Digital Marketing, General MBA BSK "KROK", Голова Digital Marketing, Intellectsoft
Яна Горбачова
Social Media та PR експерт, комунікаційний стратег, директор по роботі з соціальними медіа та PR digital-агентства Isobar в Україні, 13 років досвіду на керуючих посадах в digital та медіа сфері для крупних міжнародних брендів FMCG, фарми
Михайло Траверсе
Ярослав Огоцький
Дмитро Кудінов
Ельдар Нагорний
Яна Горбачова

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші обов`язки
Ваші очікування від програми
Які продуктові категорії найбільщ цікаві для Вас?
Які питання Ви хотіли розкрити докладніше на останньому модулі: тренди у SMM, формати контенту,частота постінгу, час постінгу, планування та occassional пости, інше
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 5
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: