fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PR & Marketing HUB Асоціації в Одесі: «Ефект приманки. Як допомогти клієнту зробити потрібний вам вибір»

PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Дата: 19/07/2023 (СР)
  • Мова: Українська
  • Час: 11:00 - 13:00
Місце проведення:

Microsoft Teams

Google Apple Outlook Telegram Bot
  PR & Marketing HUB Асоціації в Одесі: «Ефект приманки. Як допомогти клієнту зробити потрібний вам вибір». Дата: 19 липня2023. Час: 11:00 13:00. Мова: Українська. Місце проведення: Microsoft Teams. Заохочення клієнта до вибору та покупки товару є найважливішою задачею маркетологів. Так, кожна компанія обирає свої методи ведення маркетингу. Однак, часто не враховуються психологічні та фізіологічні особливості людини. Зокрема, мозок не здатен швидко прийняти рішення щодо вибору, якщо варіант тільки один. Але рішення можуть стати передбачувані з вірогідністю більше 70%, якщо серед пропозицій є «приманка».     Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації запрошує вас взяти участь у online-лекції-воркшопі PR & Marketing HUBу Асоціації в Одесі на тему: «Ефект приманки. Як допомогти клієнту зробити потрібний вам вибір». Даний захід допоможе компаніям краще розібратися у психологічних аспектах впливу на покупця та надалі використовувати ці знання у бізнесі. Коли? У  середу 19 липня, 11:00-13:00.     Де? Онлайн у Microsoft Teams.   Питання, які будуть обговорюватися під час лекції-воркшопу:      Що таке «Ефект приманки». Психологічні фактори, що впливають на прийняття рішень. Як все працює? Реальні приклади з життя. Практичні поради щодо використання ефекту приманки для вашого бізнесу Спікер:  Сергій Соловйов - експерт зі стратегічного маркетингу і позиціювання, засновник віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing та кваліфікований консультант ЄБРР. Автор книг «Відділ Digital Маркетингу», «Лінгвістичний інтелект».  В процесі лекції ви зможете доєднатися до дискусії та поставити запитання нашому лектору.   Реєстрація обов’язкова.  Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. EBA Odesa. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380487373883.

Заохочення клієнта до вибору та покупки товару є найважливішою задачею маркетологів. Так, кожна компанія обирає свої методи ведення маркетингу. Однак, часто не враховуються психологічні та фізіологічні особливості людини. Зокрема, мозок не здатен швидко прийняти рішення щодо вибору, якщо варіант тільки один. Але рішення можуть стати передбачувані з вірогідністю більше 70%, якщо серед пропозицій є «приманка».    

Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес Асоціації запрошує вас взяти участь у online-лекціїворкшопі PR & Marketing HUBу Асоціації в Одесі на тему: «Ефект приманки. Як допомогти клієнту зробити потрібний вам вибір». Даний захід допоможе компаніям краще розібратися у психологічних аспектах впливу на покупця та надалі використовувати ці знання у бізнесі.

Коли? У  середу 19 липня, 11:00-13:00.    

Де? Онлайн у Microsoft Teams.  

Питання, які будуть обговорюватися під час лекції-воркшопу:    

  • Що таке «Ефект приманки».
  • Психологічні фактори, що впливають на прийняття рішень.
  • Як все працює? Реальні приклади з життя.
  • Практичні поради щодо використання ефекту приманки для вашого бізнесу

Спікер:  Сергій Соловйов експерт зі стратегічного маркетингу і позиціювання, засновник віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing та кваліфікований консультант ЄБРР. Автор книг «Відділ Digital Маркетингу», «Лінгвістичний інтелект». 

В процесі лекції ви зможете доєднатися до дискусії та поставити запитання нашому лектору.  

Реєстрація обов’язкова.  

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
+380487373883
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: