fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Побудова бренду зсередини: сила внутрішніх комунікацій у великих компаніях

  • Дата: 10/07/2025 (ЧТ)
  • Мова: Українська
  • Час: 12:00 - 13:30
Місце проведення:

Microsoft Teams

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Побудова бренду зсередини: сила внутрішніх комунікацій у великих компаніях. Дата: 10 липня2025. Час: 12:00 13:30. Мова: Українська. Місце проведення: Microsoft Teams. У світі, де зовнішній імідж формується за секунди, саме внутрішня сила бренду визначає його стійкість у довгостроковій перспективі. Комунікації всередині компанії — це не лише про обмін інформацією. Це про довіру, залученість, культуру та команду, яка вірить у спільну мету. І саме вони формують бренд, який бачать зовні.  Саме тому на онлайн-зустрічі EBA Odesa Marketing Hub, ми вирішили поговорити про те, як внутрішні комунікації допомагають вибудовувати бренд ізсередини — на практиці й у реальних кейсах.  Спікерка зустрічі — Аліна Оніка, керівниця відділу комунікацій і PR групи компаній RDS, яка має багаторічний досвід у побудові комунікаційної стратегії в одній із найвідоміших українських інфраструктурних компаній і поділиться власними підходами, кейсами та інсайтами.  Під час виступу говоритимемо про:  побудову комунікаційної екосистеми в групі компаній;  баланс між централізацією та автономією;  синхронізацію PR, HR і маркетингу в межах єдиної ціннісної рамки;  і головне — чому бренд починається з тих, хто поруч — зсередини.  Зустріч буде корисною для керівників бізнесу, СЕО, директорів з комунікацій, HR і маркетингу, а також усіх, хто створює системну корпоративну культуру та розуміє: сильний бренд починається з команди, довіри та спільних цінностей.  Долучайтеся — буде змістовно, практично й надихаюче!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. EBA Odesa. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 380 (48) 737 38 83.

У світі, де зовнішній імідж формується за секунди, саме внутрішня сила бренду визначає його стійкість у довгостроковій перспективі. Комунікації всередині компанії — це не лише про обмін інформацією. Це про довіру, залученість, культуру та команду, яка вірить у спільну мету. І саме вони формують бренд, який бачать зовні. 

Саме тому на онлайн-зустрічі EBA Odesa Marketing Hub, ми вирішили поговорити про те, як внутрішні комунікації допомагають вибудовувати бренд ізсередини — на практиці й у реальних кейсах. 

Спікерка зустрічі — Аліна Оніка, керівниця відділу комунікацій і PR групи компаній RDS, яка має багаторічний досвід у побудові комунікаційної стратегії в одній із найвідоміших українських інфраструктурних компаній і поділиться власними підходами, кейсами та інсайтами. 

Під час виступу говоритимемо про: 

  • побудову комунікаційної екосистеми в групі компаній; 
  • баланс між централізацією та автономією; 
  • синхронізацію PR, HR і маркетингу в межах єдиної ціннісної рамки; 
  • і головне — чому бренд починається з тих, хто поруч — зсередини. 

Зустріч буде корисною для керівників бізнесу, СЕО, директорів з комунікацій, HR і маркетингу, а також усіх, хто створює системну корпоративну культуру та розуміє: сильний бренд починається з команди, довіри та спільних цінностей. 

Долучайтеся — буде змістовно, практично й надихаюче!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
380 (48) 737 38 83
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: