fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Інновації в маркетингу. Практичне використання доповненої реальності для підвищення продажів

  • Дата: 31/05/2018
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Квиток:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Інновації в маркетингу. Практичне використання доповненої реальності для підвищення продажів. Дата: 31 травня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Квиток: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA, Андріївський узвіз, 1а. Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Live Animations запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Інновації в маркетингу. Практичне використання доповненої реальності для підвищення продажів.  Доповнена реальність є покращеною версією реальності, у якій оживають прямо або оповередковано образи фізичних реально існуючих об`єктів, які накладаються за допомогою образів, згенерованих комп`ютером. Вони підсилюють сприйняття реальності користувачем. Корінь слова augmented є augment, що означає додати або підсилити щось. У випадку з доповненою реальністю (також названої ДР або AR), графіка, звуки та можливість доторкнутись до образів додані до реального життя, щоб створити новий досвід користувача. Наразі різні типи бізнесу застосовують доповнену реальність як один з найбільш ефективних інструментів, щоб посилити лояльность клієнта. Спікер: Андрій Тимошенко, засновник і СЕО міжнародної компанії Live Animations. Партнер: Live Animations Цільова аудиторія: власники бізнесу, керівники відділів — CTO, CIO, CMO, маркетинг-менеджери, продакт-менеджери. Питання для обговорення:  Маркетинг сьогодні — точка безвиході? Що робити, якщо інструменти не змінюються? Доповнена реальність (AR) — майбутнє або сьогоднішній день? Головні причини зростаючої моди на AR Застосування AR у маркетингу. Приклади кейсів у різних сферах бізнесу та їх аналіз Аналітика споживачів, яку можна отримати за допомогою AR Поширені помилки. Чого не варто робити, щоб не втратити гроші, інвестуючи в створення AR-рішень. Приклади невдалих кейсів та їх аналіз Прогноз на майбутнє. Чи варто інвестувати в AR і коли це краще починати робити? Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Андрій Тимошенко. Засновник і СЕО міжнародної компанії Live Animations. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail development@eba.com.ua. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Команда EBA Management Development Centre спільно з компанією Live Animations запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Інновації в маркетингу. Практичне використання доповненої реальності для підвищення продажів. 

Доповнена реальність є покращеною версією реальності, у якій оживають прямо або оповередковано образи фізичних реально існуючих об`єктів, які накладаються за допомогою образів, згенерованих комп`ютером. Вони підсилюють сприйняття реальності користувачем. Корінь слова augmented є augment, що означає додати або підсилити щось. У випадку з доповненою реальністю (також названої ДР або AR), графіка, звуки та можливість доторкнутись до образів додані до реального життя, щоб створити новий досвід користувача. Наразі різні типи бізнесу застосовують доповнену реальність як один з найбільш ефективних інструментів, щоб посилити лояльность клієнта.

Спікер: Андрій Тимошенко, засновник і СЕО міжнародної компанії Live Animations.

Партнер: Live Animations

Цільова аудиторіявласники бізнесу, керівники відділів — CTO, CIO, CMO, маркетинг-менеджери, продакт-менеджери.

Питання для обговорення: 

  • Маркетинг сьогодні — точка безвиході? Що робити, якщо інструменти не змінюються?
  • Доповнена реальність (AR) — майбутнє або сьогоднішній день? Головні причини зростаючої моди на AR
  • Застосування AR у маркетингу. Приклади кейсів у різних сферах бізнесу та їх аналіз
  • Аналітика споживачів, яку можна отримати за допомогою AR
  • Поширені помилки. Чого не варто робити, щоб не втратити гроші, інвестуючи в створення AR-рішень. Приклади невдалих кейсів та їх аналіз
  • Прогноз на майбутнє. Чи варто інвестувати в AR і коли це краще починати робити?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на development@eba.com.ua або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Андрій Тимошенко
Засновник і СЕО міжнародної компанії Live Animations
Андрій Тимошенко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: