fbpx

Oops-кейси від Home Ideas Supply

  • Дата: 16/09/2016
  • Час: 12:00 - 23:59

14 вересня в новому креативному просторі Studio Європейської Бізнес Асоціації ми зустрілися з Олегом Клименко, одним із засновників української компанії Home Ideas Supply та дізналися про Oops-кейси компанії і шляхи виходу зі складних ситуацій.

Home Ideas Supply (HIS) – це українська компанія, яка спеціалізується на дизайні і виробництві сучасних меблів за розумною ціною. Олег розповів нам про становлення виробничого процесу, а також поділився цінним досвідом виходу на зовнішні ринки.

Виробництво

Від  самого початку роботи компанії її засновники – два брати Олег та Видим Клименки, а також їхній колега Ігор Мартін, власноруч виготовляли меблі, витрачаючи на це забагато часу, що було досить неефективним процесом.

Цей етап був не тривалим і логічно трансформувався в наступний  – пошук виробників на аутсорсингу.

Вони почали зустрічатися з різними виробниками – але ті ціни, які були заявлені, перевищували навіть рівень роздрібної ціни компанії HIS. Тому хлопці змушені були відмовитися від послуг таких майстрів і започаткувати власне невелике виробництво.

Але оскільки об’єми постійно зростали, виникла потреба в збільшенні виробництва та кваліфікованомуменеджменті. Результатом цього стала оренда великого цеху площею 300 кв. м, який наразі працює в Києві.

Контролювати процес виробництва – справа нелегка .  Оскільки власники компанії більше дизайнери та рекламісти, їм було складно відслідковувати всі процеси виробництва, контролювати працівників, проводити аналіз витрат, виходячи з отриманих кошторисів.

Також певні труднощі виникали і з людським фактором, оскільки на строки та якість виконання замовлення впливає, в першу чергу, робота найманих працівників. А кожне прострочене замовлення вартує колосальних фінансових втрат. Тому підбір висококваліфікованого персоналу та проведення ефективного менеджменту є вкрай важливими для успіху кожної компанії.

Якщо сфера діяльності вашої компанії – виробництво продукції, вам також слід зважати на певну специфіку вибору партнерів та підрядників. Великі виробники орієнтовані на великі об’єми замовлень, які, поки що, не в змозі задовольнити невеликі компанії. При цьому масштабування виробництва вимагає великих інвестицій.

Наразі компанія HIS має три різних виробництва: одне так і залишилося в Києві, а ще два розташувалися у Львові. На київському виробництві виготовляються спецзамовлення, а також прототипи власного дизайну. У Львові виробництво зосереджено на виготовленні меблів з фанери та металу.

Відкрити додаткове виробництво у Львові було достатньо виваженим та продуманим рішенням з боку компанії, оскільки в цьому випадку зацікавленими виявилися обидві сторони, як підрядник, так і замовник.

Для підрядника – це цікавий та корисний досвід, оскільки HIS пропонують дійсно новий формат меблів та декору, а отже, таким чином, підрядник розвивається з професійної точки зору. Для HIS користь в тому, що вони тепер можуть забезпечувати виконання замовлень з високим рівнем якості і за розумною ціною.

Вихід на зовнішні ринки

Для початку кожній компанії, яка вирішила опановувати закордонні ринки, важливо одразу визначитися з тим, на який саме ринок експортувати. Для цього першочергово треба провести аналітику по об’ємам продажів на всіх потенційно цікавих ринках.

Після того, як ви вже визначилися з вашим цільовим ринком, другим кроком має стати відвідування виставок для розуміння локальної аудиторії, її смаків та вподобань.

Наприклад, HIS, після участі в ряді таких виставок, зрозуміли для себе, що ринок Франції та Італії не є їхнім цільовим. Ринок Польщі є доволі складним для експорту, оскільки він являється четвертим в світі виробником меблів і його доволі важко вразити. Отже, виходячи зі своєї специфіки та дизайну цільовим ринком HIS виявився ринок Німеччини, на якому вони і зупинили свій вибір в пошуку партнерів. Окрім того, по об’ємам продажів ринок Німеччини є найбільшим ринком в Європі (19 млрд євро/рік), що додало впевненості у правильності зробленого вибору.

Дуже важливо після участі у виставках отримати зворотній зв’язок від локальних споживачів, і,виходячи з цього, вжити потрібних кроків задля поліпшення пропонованої продукції.

Але при всіх плюсах виходу на ззовні є певні складнощі роботи в Європі.

Наприклад, певні труднощі виникають із транспортуванням з України габаритного товару кінцевому споживачеві в Європі. В такому випадку простіше зареєструвати локальну європейську компанію, але фінансово це доволі вартісно.

Інший варіант – на пряму співпрацювати з ритейлерами, але і тут є свої нюанси: великі об’єми поставок з відстрочкою платежу; після відвантаження товару оплата по розрахунку має відбутися протягом 90 днів.

Ви також можете працювати через дилерів – онлайн магазинів, так званих «флеш-сейлерів», які з моменту оголошення продажу відводять 4 тижні на відвантаження товару на склад.

Відмінності продукції

Важливо при виході на зовнішні ринки враховувати принцип ціноутворення. Кінцева ціна буде на 50% вищою за роздрібну ціну. А якщо, наприклад, ви співпрацюєте з дилером, то в такому випадку ціна зросте додатково на 25%.

Дуже важливим фактором  є упаковка вашої продукції. Вона має бути доволі міцною та надійною для транспортування і складатися з шару пінопласту і шару картону.

Також приділіть особливої уваги бренду та позиціонуванню вашої продукції. Компанія HIS, наприклад, використовує зовсім інший бренд в Європі, аніж той, що в Україні. Але така модель не обов’язково має застосовуватися у вашому власному бізнесі, тут ви вже самостійно приймаєте рішення, виходячи зі специфіки продукції.

Маємо надію, що поради від компанії Home Ideas Supply стануть вам у нагоді при виході на закордонний ринок. Але в будь-якому випадку цінним є ваш власний досвід, власне бачення того, куди має рухатися ваша компанія і які шляхи її розвитку.

А ми чекаємо на нові зустрічі з вами в рамках серії заходів проекту Unlimit Ukraine: «Oops-кейси або не тільки історії успіху», на яких ми будемо знайомитися з новими історіями та отримувати корисний досвід та знання у веденні бізнесу.

Звіт та фотогалерея

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: