fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Тренінг: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B

Особиста ефективність Особистісний розвиток CEO, TOП менеджмент IT, інженери PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн Розвиток бізнесу, продажі, відносини з клієнтами
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Тренінг: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B. Дата: 07 листопада2024. Час: 16:00 19:00. Мова: українська. Формат: 3 дні (7, 14 та 21 листопада), з 16 до 19.00 кожен з цих днів. Місце проведення: Відбудеться онлайн. LinkedІn відіграє ключову роль у сучасному бізнес-середовищі, особливо в сегменті B2B. Ця платформа стала не лише майданчиком для професійного взаємодії, але й потужним інструментом для розвитку бренду, залучення клієнтів та партнерів, а також підвищення продажів. На курсі Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B ви дізнаєтеся про найефективніші та найсучасніші підходи до створення контенту, взаємодії з аудиторією та побудови сильних професійних звязків. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Дмитром Сусловим запрошують Вас взяти участь у новому Online-Тренінгу: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B. Тренер: Дмитро Суслов, IT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії  Addlium - Social Selling agency. В рамках компанії Addlium допомагає українським і міжнародним компаніям розробляти ефективні сейлз-процеси, збільшувати обсяги продажів і виводити впізнаваність бренду на новий рівень. Цільова аудиторія: всі ті, кому цікаві стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B. Які знання та навички ви опануєте? Блок №1 - 7.11 - 16.00-19.00 16.00-17.30 Linkedin огляд платформи * цифри, факти * особливості  Social Selling * що це та чому саме social * коректна побудова підходів 17.30-17.45 Перерва 17.45-19.00 Особистий профіль та профіль компанії * структура профіля * особливості заповнення Блок №2 - 14.11 - 16.00-19.00 16.00-17.30 Business Network * як створити ідеальний ICP * як розширити свій нетворк і конвертувати у клієнтів * найкращі підходи до комунікації 17.30-17.45 Перерва 17.45-19.00 Business Network * побудова воронки прогріву * побудова воронки продажів * розбір best practices повідомлень Блок №3 - 21.11 - 16.00-19.00 Content marketing * чому контент потрібен? * про що і як писати? * як залучати цільову аудиторію до комунікації через контент? 17.30-17.45 Перерва 17.45-19.00 Content marketing * організація процесу генерації контенту * підведення підсумків * блок Q&A питання і відповідіТренери. Дмитро Суслов. ІT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії Addlium - Social Selling agency. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

LinkedІn відіграє ключову роль у сучасному бізнес-середовищі, особливо в сегменті B2B. Ця платформа стала не лише майданчиком для професійного взаємодії, але й потужним інструментом для розвитку бренду, залучення клієнтів та партнерів, а також підвищення продажів. На курсі “Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B” ви дізнаєтеся про найефективніші та найсучасніші підходи до створення контенту, взаємодії з аудиторією та побудови сильних професійних зв’язків.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Дмитром Сусловим запрошують Вас взяти участь у новому Online-Тренінгу: Стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B.

Тренер: Дмитро Суслов, IT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії  Addlium – Social Selling agency. В рамках компанії Addlium допомагає українським і міжнародним компаніям розробляти ефективні сейлз-процеси, збільшувати обсяги продажів і виводити впізнаваність бренду на новий рівень.

Цільова аудиторія: всі ті, кому цікаві стратегії ефективного використання LinkedIn для B2B.

Які знання та навички ви опануєте?

Блок №1 – 7.11 – 16.00-19.00

16.00-17.30

Linkedin огляд платформи

* цифри, факти

* особливості 

Social Selling

* що це та чому саме social

* коректна побудова підходів

17.30-17.45 Перерва

17.45-19.00

Особистий профіль та профіль компанії

* структура профіля

* особливості заповнення

Блок №2 – 14.11 – 16.00-19.00

16.00-17.30

Business Network

* як створити ідеальний ICP

* як розширити свій нетворк і конвертувати у клієнтів

* найкращі підходи до комунікації

17.30-17.45 Перерва

17.45-19.00

Business Network

* побудова воронки прогріву

* побудова воронки продажів

* розбір best practices повідомлень

Блок №3 – 21.11 – 16.00-19.00

Content marketing

* чому контент потрібен?

* про що і як писати?

* як залучати цільову аудиторію до комунікації через контент?

17.30-17.45 Перерва

17.45-19.00

Content marketing

* організація процесу генерації контенту

* підведення підсумків

* блок Q&A питання і відповіді

Тренери

1 / 1
Дмитро Суслов
ІT-підприємець, експерт з маркетингу та продажів у В2В, засновник компанії Addlium - Social Selling agency
Дмитро Суслов

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: