fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-Програма розвитку з inbound-маркетингу

Маркетинг та PR Особиста ефективність Особистісний розвиток Продажі Соціальні мережі Тренди та інновації
  • Статус:новий сезон стартує 25 листопада 2024; 6 занять онлайн по 2 години: 25, 27 листопада, 2, 4, 9, 16 грудня
  • Тривалість:25 листопада - 16 грудня
  • Мова: українська
  • Час:17:00 - 19:00
  • Внесок для компаній Асоціації:8700 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації: 7500 грн до 4 листопада для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-Програма розвитку з inbound-маркетингу. Дата: 25 листопада2024. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми з inbound-маркетингу, яка охоплює ключові аспекти сучасних маркетингових стратегій, зосереджуючи увагу на особливостях B2B-сегменту. Ця програма стане корисним ресурсом для всіх, хто прагне вдосконалити свої знання у сфері маркетингу та продажів, підвищити ефективність своїх кампаній і досягти більших бізнес-результатів.  Цінність програми полягає в інтеграції теоретичних знань та практичних навичок, що дозволяє учасникам ефективно впроваджувати сучасні маркетингові стратегії у своїй компанії. Пройшовши програму, учасники отримають інструменти для підвищення видимості бренду, залучення цільової аудиторії та конверсії лідів у довгострокових клієнтів, що значно підвищить конкурентоспроможність їхнього бізнесу.  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ  Маркетологи: фахівці, які працюють у сфері B2B-маркетингу, і прагнуть підвищити свої знання та навички в створенні ефективних стратегій та контенту.  Менеджери з продажу: ті, хто відповідає за залучення нових клієнтів і хоче дізнатися більше про лідогенерацію та оптимізацію воронки продажів.  Підприємці та власники бізнесу: підприємці, які шукають нові способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній.  Спеціалісти з продуктового управління: ті, хто працює над розробкою та впровадженням нових продуктів і хоче краще розуміти потреби своєї цільової аудиторії.  SMM-менеджери: фахівці які займаються просуванням в соціальних мережах і хочуть дізнатися, як адаптувати свої стратегії під специфіку B2B.  ФОРМАТ  Онлайн-програма. 5 україномовних модулів. 1 фідбек-сесія. Щопонеділка та щосереди о 17:00 – 19:00. ТРЕНЕРКА: Альона Возненко, бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС.  ПРОГРАМА  Модуль 1. Inbound-маркетинг — 25 листопада 2024 року  Inbound-маркетинг: теорія, трансформація, оманливість. Чому традиційний маркетинг не підходить В2В. Створення контенту: 10 ідей для В2В (на кожному етапі воронки продажів). Розбираємо методологію inbound-маркетингу: від процесу купівлі в В2В до лідогенерації. Модуль 2. Лідогенерація та воронка продажів — 27 листопада 2024 року  Основні методи та канали залучення лідів. Сегментація аудиторії для більшої ефективності. Етапи воронки та розробка стратегії для кожного етапу. Стратегії конверсії та вимірювання ефективності. Аналіз даних для вдосконалення процесу. Визначення KPI для лідогенерації та продажів. Модуль 3. Продуктова стратегія — 2 грудня 2024 року  Різниця між В2В і В2С продуктовими стратегіями. Формування продуктового портфеля: від розробки ідеї продукту до визначення цінової політики та позиціювання на ринку. Визначення цінності продукту та стратегії впровадження продукту на ринок. Оцінка ефективності стратегії. Модуль 4. В2В контент стратегія — 4 грудня 2024 року  Як побудувати ефективну В2В контент-стратегію. 3Н (Hero, Help, Hub) підхід в сегментації контенту. Впроваджуємо Help- та Hub-контент для ефективного SEO. 6Н (Hero, Help, Hub, Heart, Happy, Human) підхід в сегментації контенту. Впроваджуємо Happy-контент для заохочення нової ЦА. Впроваджуємо Human-контент для перетворення ЦА в амбасадорів бренду. Модуль 5. SMM для В2В — 9 грудня 2024 року  Як обрати правильну соціальну мережу для В2В. Linkedin для В2В SMM. Facebook для В2В SMM. Instagram для В2В SMM. Twitter для В2В SMM. Модуль 6. Фідбек-сесія  — 16 грудня 2024 року  Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, доступ до шаблону в coda.io, який буде потрібно заповнювати після кожного модулю, адаптуючи під сферу бізнесу.  Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.Спікери. Альона Возненко. Бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС. . Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Про програму

Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми з inbound-маркетингу, яка охоплює ключові аспекти сучасних маркетингових стратегій, зосереджуючи увагу на особливостях B2B-сегменту. Ця програма стане корисним ресурсом для всіх, хто прагне вдосконалити свої знання у сфері маркетингу та продажів, підвищити ефективність своїх кампаній і досягти більших бізнес-результатів. 

Цінність програми полягає в інтеграції теоретичних знань та практичних навичок, що дозволяє учасникам ефективно впроваджувати сучасні маркетингові стратегії у своїй компанії. Пройшовши програму, учасники отримають інструменти для підвищення видимості бренду, залучення цільової аудиторії та конверсії лідів у довгострокових клієнтів, що значно підвищить конкурентоспроможність їхнього бізнесу. 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ 

  • Маркетологи: фахівці, які працюють у сфері B2B-маркетингу, і прагнуть підвищити свої знання та навички в створенні ефективних стратегій та контенту. 
  • Менеджери з продажу: ті, хто відповідає за залучення нових клієнтів і хоче дізнатися більше про лідогенерацію та оптимізацію воронки продажів. 
  • Підприємці та власники бізнесу: підприємці, які шукають нові способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній. 
  • Спеціалісти з продуктового управління: ті, хто працює над розробкою та впровадженням нових продуктів і хоче краще розуміти потреби своєї цільової аудиторії. 
  • SMM-менеджери: фахівці які займаються просуванням в соціальних мережах і хочуть дізнатися, як адаптувати свої стратегії під специфіку B2B. 

ФОРМАТ 

  • Онлайн-програма.
  • 5 україномовних модулів.
  • 1 фідбек-сесія.
  • Щопонеділка та щосереди о 17:00 – 19:00.

ТРЕНЕРКА: Альона Возненко, бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС. 

ПРОГРАМА 

Модуль 1. Inbound-маркетинг 25 листопада 2024 року 

  • Inbound-маркетинг: теорія, трансформація, оманливість.
  • Чому традиційний маркетинг не підходить В2В.
  • Створення контенту: 10 ідей для В2В (на кожному етапі воронки продажів).
  • Розбираємо методологію inbound-маркетингу: від процесу купівлі в В2В до лідогенерації.

Модуль 2. Лідогенерація та воронка продажів 27 листопада 2024 року 

  • Основні методи та канали залучення лідів.
  • Сегментація аудиторії для більшої ефективності.
  • Етапи воронки та розробка стратегії для кожного етапу.
  • Стратегії конверсії та вимірювання ефективності.
  • Аналіз даних для вдосконалення процесу.
  • Визначення KPI для лідогенерації та продажів.

Модуль 3. Продуктова стратегія 2 грудня 2024 року 

  • Різниця між В2В і В2С продуктовими стратегіями.
  • Формування продуктового портфеля: від розробки ідеї продукту до визначення цінової політики та позиціювання на ринку.
  • Визначення цінності продукту та стратегії впровадження продукту на ринок.
  • Оцінка ефективності стратегії.

Модуль 4. В2В контент стратегія 4 грудня 2024 року 

  • Як побудувати ефективну В2В контент-стратегію.
  • 3Н (Hero, Help, Hub) підхід в сегментації контенту.
  • Впроваджуємо Help– та Hub-контент для ефективного SEO.
  • 6Н (Hero, Help, Hub, Heart, Happy, Human) підхід в сегментації контенту.
  • Впроваджуємо Happy-контент для заохочення нової ЦА.
  • Впроваджуємо Human-контент для перетворення ЦА в амбасадорів бренду.

Модуль 5. SMM для В2В 9 грудня 2024 року 

  • Як обрати правильну соціальну мережу для В2В.
  • Linkedin для В2В SMM.
  • Facebook для В2В SMM.
  • Instagram для В2В SMM.
  • Twitter для В2В SMM.

Модуль 6. Фідбек-сесія   16 грудня 2024 року 

Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, доступ до шаблону в coda.io, який буде потрібно заповнювати після кожного модулю, адаптуючи під сферу бізнесу. 

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

Тренери

1 / 1
Альона Возненко
Бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС. 
Альона Возненко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: