fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програма розвитку з фінансів для нефінансових менеджерів

Фінанси
  • Статус:новий сезон стартує 30 вересня 2024; 4 заняття по 4 години: 30 вересня, 01, 02, 03 жовтня
  • Тривалість:30 вересня - 03 жовтня
  • Мова: українська
  • Час:12:00-16:00
  • Внесок для компаній Асоціації:10500 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:9500 грн до 09 вересня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програма розвитку з фінансів для нефінансових менеджерів. Дата: 30 вересня2024. Час: 12:00 16:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Знання основних принципів фінансового обліку, вміння «читати» фінансові звіти та розуміння ключових коефіцієнтів ефективності бізнесу – запорука успішності прийняття економічно обґрунтованих управлінських рішень. Тому сьогодні практично кожен лідер стикається з необхідністю отримання базових знань та інструментів в галузі фінансів. Команда EBA Management Development запускає нову Online-Програму розвитку з фінансів для нефінансових менеджерів, яка дозволяє отримати розуміння та інструменти аналізу, прогнозування, планування та контролю фінансових показників компанії або проєкту, оцінки та управління ключовими показниками ефективності. Навчання дозволить приймати оптимальні рішення щодо управління фінансами на базі достовірної, якісної, повної інформації про фінансовий стан бізнесу та розробляти моделі щодо його розвитку. Кожен модуль супроводжується прикладами, шаблонами або розглядом кейсу, що допоможе учасникам наочно розібратися в матеріалі і відпрацювати отримані знання на практиці. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Керівники та менеджери нефінансового функціоналу, які бажають підвищити ефективність прийнятих управлінських рішень. Співробітники департаментів продажів, маркетингу, HR і IT, які не мають спеціальної освіти в фінансах і обліку, але залучених до підготовки звітності та бюджетування. ПРОГРАМА Модуль 1. Облік і звітність як інструменти прийняття рішень – 30 Вересня, 01 Жовтня, 12:00-16:00: Стратегічні цілі компанії: Стратегічні цілі і KPI компанії/напрямку – як організувати облік, щоб керувати процесом досягнення цілей. Практика – уточнення цілей бізнесу. Управління процесом створення вартості бізнесу. Критерії створення вартості (MVA і EVA). Облік і звітність: Фінансовий, бухгалтерський, податковий, управлінський облік та правила ефективної автоматизації обліку у бізнесі в еру розвитку ШІ технологій. Фінансова облікова політика. Бази даних як джерела для достовірної звітності – правила ведення та зберігання даних для системного обліку. Тест-аналіз стану баз даних у вашому бізнесі. Три основні фінансові звіти бізнесу і їх взаємозв’язок: звіт про прибутки та збитки (Profit & Losses), звіт руху грошових коштів (Cash Flow) і Баланс. Баланс – основні розділи, аналіз та взаємозв’язок з вартістю бізнесу. Практика – розбір прикладу балансу. P&L – аналіз звіту про прибутки і збитки. Оцінка ефективності бізнесу: маржа, валовий, операційний, чистий прибуток, EBIT і EBITDA. Практика – розгляд прикладу P&L. Звіт про рух грошових коштів – структура і аналіз. Показники фінансового стану бізнесу і приклад їх розрахунку: Коефіцієнти рентабельності. Коефіцієнти ліквідності. Коефіцієнти фінансової стійкості. Точка беззбитковості. Побудова фінансового Dash Board керівників бізнесу/підрозділів. Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, словник, прості шаблони фінансових звітів, шаблон для розрахунку основних фінансових показників. Модуль 2. Бюджетування і оцінка інвестицій – 02-03 Жовтня, 12:00-16:00: Планування та бюджетування в компанії: Підходи та шаблони фінансових планів – як планувати продажі та приходи грошей. Бюджетування, що працює – як організувати процес і оптимізувати бюджети. План руху грошових коштів як інструмент зниження ризику касового розриву. Платіжний календар. Джерела економії та закриття касового дефіциту. Робота з дебіторською заборгованістю. Фінансові резерви. Практика – розбір бюджетного кейсу. Інвестиційне проектування: Ухвалення довгострокових управлінських рішень. Бізнес-план проєкту: структура, вимоги, рекомендації щодо складання. Побудова фінансової моделі бізнес-проєкту. Розуміння точки беззбитковості, фінансових важелів підвищення маржинальності і прибутковості проєкту. Критерії ефективності інвестицій та оцінка вартості проєкту (РР, IRR, NCF, NPV). Прийняття рішень про доцільність інвестицій. Фінансова гнучкість бізнесу: Фінансові ризики у бізнесі і як їх мінімізувати. Особливості експортного фінансового менеджменту. Фінансовий менеджмент у період кризи та форс-мажору. Джерела фінансування на масштабування та розвиток експорту. Практика – групова робота, 3 групи виконують завдання по визначенню особливостей фінансового менеджменту у випадках: 1) експорт; 2) масштабування всередині України; 3) криза. Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, словник, прості шаблони фінансових планів та фінансової моделі, чек-лист джерел додаткового фінансування. Тренерка: Віолетта Лозюк, Фінансова та експортна консультантка, PhD. Засновниця Global Scale. Співзасновниця міжнародної спільноти підприємців Ukrainian Business Way, керує філією у Великобританії. Проводить навчальні і тренінгові програми з фінансів та експортних фінансів для Експортної академії, Школи бізнесу Нової пошти та корпоративні курси. Виступає на міжнародних бізнес-івентах і навчальних програмах (London Chamber of Commerce and Industry, BIG MONEY DUBAI, CIVITTA Export Academy, Genius Space та інші). 12 років досвіду масштабування та експорту як топ-менеджер, 7 років фінансового та експортного консалтингу для понад 50 бізнесів.Спікери. Віолетта Лозюк. Фінансова та експортна консультантка, PhD. Засновниця Global Scale. Співзасновниця міжнародної спільноти підприємців Ukrainian Business Way, керує філією у Великобританії. Проводить навчальні і тренінгові програми з фінансів та експортних фінансів для Експортної академії, Школи бізнесу Нової пошти та корпоративні курси. Виступає на міжнародних бізнес-івентах і навчальних програмах (London Chamber of Commerce and Industry, BIG MONEY DUBAI, CIVITTA Export Academy, Genius Space та інші). 12 років досвіду масштабування та експорту як топ-менеджер, 7 років фінансового та експортного консалтингу для понад 50 бізнесів.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 066 57 099 87.

Про програму

Знання основних принципів фінансового обліку, вміння «читати» фінансові звіти та розуміння ключових коефіцієнтів ефективності бізнесу – запорука успішності прийняття економічно обґрунтованих управлінських рішень. Тому сьогодні практично кожен лідер стикається з необхідністю отримання базових знань та інструментів в галузі фінансів.

Команда EBA Management Development запускає нову Online-Програму розвитку з фінансів для нефінансових менеджерів, яка дозволяє отримати розуміння та інструменти аналізу, прогнозування, планування та контролю фінансових показників компанії або проєкту, оцінки та управління ключовими показниками ефективності.

Навчання дозволить приймати оптимальні рішення щодо управління фінансами на базі достовірної, якісної, повної інформації про фінансовий стан бізнесу та розробляти моделі щодо його розвитку. Кожен модуль супроводжується прикладами, шаблонами або розглядом кейсу, що допоможе учасникам наочно розібратися в матеріалі і відпрацювати отримані знання на практиці.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

  • Керівники та менеджери нефінансового функціоналу, які бажають підвищити ефективність прийнятих управлінських рішень.
  • Співробітники департаментів продажів, маркетингу, HR і IT, які не мають спеціальної освіти в фінансах і обліку, але залучених до підготовки звітності та бюджетування.

ПРОГРАМА

Модуль 1. Облік і звітність як інструменти прийняття рішень30 Вересня, 01 Жовтня, 12:00-16:00:

Стратегічні цілі компанії:

  • Стратегічні цілі і KPI компанії/напрямку – як організувати облік, щоб керувати процесом досягнення цілей.
  • Практика – уточнення цілей бізнесу.
  • Управління процесом створення вартості бізнесу. Критерії створення вартості (MVA і EVA).

Облік і звітність:

  • Фінансовий, бухгалтерський, податковий, управлінський облік та правила ефективної автоматизації обліку у бізнесі в еру розвитку ШІ технологій. Фінансова облікова політика.
  • Бази даних як джерела для достовірної звітності – правила ведення та зберігання даних для системного обліку.
  • Тест-аналіз стану баз даних у вашому бізнесі.
  • Три основні фінансові звіти бізнесу і їх взаємозв’язок: звіт про прибутки та збитки (Profit & Losses), звіт руху грошових коштів (Cash Flow) і Баланс.
  • Баланс – основні розділи, аналіз та взаємозв’язок з вартістю бізнесу.
  • Практика – розбір прикладу балансу.
  • P&L – аналіз звіту про прибутки і збитки. Оцінка ефективності бізнесу: маржа, валовий, операційний, чистий прибуток, EBIT і EBITDA.
  • Практика – розгляд прикладу P&L.
  • Звіт про рух грошових коштів – структура і аналіз.

Показники фінансового стану бізнесу і приклад їх розрахунку:

  • Коефіцієнти рентабельності.
  • Коефіцієнти ліквідності.
  • Коефіцієнти фінансової стійкості.
  • Точка беззбитковості.

Побудова фінансового Dash Board керівників бізнесу/підрозділів.

Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, словник, прості шаблони фінансових звітів, шаблон для розрахунку основних фінансових показників.

Модуль 2. Бюджетування і оцінка інвестицій 02-03 Жовтня, 12:00-16:00:

Планування та бюджетування в компанії:

  • Підходи та шаблони фінансових планів – як планувати продажі та приходи грошей.
  • Бюджетування, що працює – як організувати процес і оптимізувати бюджети.
  • План руху грошових коштів як інструмент зниження ризику касового розриву. Платіжний календар.
  • Джерела економії та закриття касового дефіциту. Робота з дебіторською заборгованістю. Фінансові резерви.
  • Практика – розбір бюджетного кейсу.

Інвестиційне проектування:

  • Ухвалення довгострокових управлінських рішень. Бізнес-план проєкту: структура, вимоги, рекомендації щодо складання.
  • Побудова фінансової моделі бізнес-проєкту. Розуміння точки беззбитковості, фінансових важелів підвищення маржинальності і прибутковості проєкту.
  • Критерії ефективності інвестицій та оцінка вартості проєкту (РР, IRR, NCF, NPV).
  • Прийняття рішень про доцільність інвестицій.

Фінансова гнучкість бізнесу:

  • Фінансові ризики у бізнесі і як їх мінімізувати.
  • Особливості експортного фінансового менеджменту.
  • Фінансовий менеджмент у період кризи та форс-мажору.
  • Джерела фінансування на масштабування та розвиток експорту.
  • Практика – групова робота, 3 групи виконують завдання по визначенню особливостей фінансового менеджменту у випадках: 1) експорт; 2) масштабування всередині України; 3) криза.

Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, словник, прості шаблони фінансових планів та фінансової моделі, чек-лист джерел додаткового фінансування.

Тренерка: Віолетта Лозюк, Фінансова та експортна консультантка, PhD. Засновниця Global Scale. Співзасновниця міжнародної спільноти підприємців Ukrainian Business Way, керує філією у Великобританії. Проводить навчальні і тренінгові програми з фінансів та експортних фінансів для Експортної академії, Школи бізнесу Нової пошти та корпоративні курси. Виступає на міжнародних бізнес-івентах і навчальних програмах (London Chamber of Commerce and Industry, BIG MONEY DUBAI, CIVITTA Export Academy, Genius Space та інші). 12 років досвіду масштабування та експорту як топ-менеджер, 7 років фінансового та експортного консалтингу для понад 50 бізнесів.

Тренери

1 / 1
Віолетта Лозюк
Фінансова та експортна консультантка, PhD. Засновниця Global Scale. Співзасновниця міжнародної спільноти підприємців Ukrainian Business Way, керує філією у Великобританії. Проводить навчальні і тренінгові програми з фінансів та експортних фінансів для Експортної академії, Школи бізнесу Нової пошти та корпоративні курси. Виступає на міжнародних бізнес-івентах і навчальних програмах (London Chamber of Commerce and Industry, BIG MONEY DUBAI, CIVITTA Export Academy, Genius Space та інші). 12 років досвіду масштабування та експорту як топ-менеджер, 7 років фінансового та експортного консалтингу для понад 50 бізнесів.
Віолетта Лозюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
066 57 099 87
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: