fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програмa розвитку: Психологічна адаптація ветеранів

Комунікація Особистісний розвиток
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програмa розвитку: Психологічна адаптація ветеранів. Дата: 22 жовтня2024. Час: 16:00 18:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Травматичний досвід бойових дій впливає на щоденне життя та спілкування ветеранів та їхніх близьких. Саме тому важливо створити сприятливі умови та правильно будувати комунікацію з ветеранами, щоб допомогти їм відновитися та адаптуватися. Команда EBA Management Development Centre запрошує вас взяти участь у новій Online-Програмі розвитку: Психологічна адаптація ветеранів, протягом якої учасники матимуть можливість: Підвищити обізнаність у питаннях особливостей світосприйняття ветеранів, їхніх цінностей; Вибудувати та налагодити ефективну комунікацію та взаємодію з ветеранами; Дізнатися про психологічні особливості співпраці з ветеранами та опрацювати питання етичного спілкування, розуміння та прийняття задля уникнення конфліктів. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Фахівці, які працюють з ветеранами; Члени родин, друзі, колеги ветеранів; Всі, хто прагне полегшити адаптацію ветеранів до цивільного життя. ПРОГРАМА  МОДУЛЬ I. Комунікація з ветеранами: міфи та реальність – 22 жовтня, 16:00-18:00: Популярні міфи про ветеранів. Як визначити, що саме ви хочете сказати, за сукупністю почуттів, що вирують в серці. Коли треба готуватись до повернення ветерана? Повсякденна комунікація з ветеранами/військовослужбовцями. «Проблемні» місця в комунікації. ТОП-табу у спілкуванні: «Як там?», «Коли закінчиться війна?», «Це був твій вибір», «Що ти відчував/відчувала». МОДУЛЬ II. Гострі питання щодо комунікації з ветеранами – 24 жовтня, 16:00-18:00: Як «примирити» різний досвід війни в команді. Як реагувати на різні емоційні стани? Що призводить до конфліктів, «тонкі місця» в спілкуванні. Алгоритм вирішення конфліктних ситуацій. Як зрозуміти, що ветеран потребує допомоги психолога. Та як коректно її рекомендувати. МОДУЛЬ III. Очікуємо воїнів додому: підтримка близьких – 25 жовтня, 16:00-18:00: Очікуємо рідних додому – як впоратись з тривогою та хвилюванням. Психологічний ефект звуження сприйняття, або чому думається про погане. Розлука з близькими: парадоксальні ефекти комунікації – чому хочеться спілкуватись більше, а треба ефективніше. Деякі правила підтримки зв’язку з людиною, що служить: як і про що спілкуватись, про що говорити не варто. Можливі реакції дітей на тривалу відсутність батька/матері. Повернення додому – як підготувати дітей і себе до зустрічі з близькими. Тренерка: Олена Нікольська, Бізнес-тренерка, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, експертка у галузі розвитку навичок комунікації та побудови контакту. Досвід роботи: 2010 р. по теперішній час – психолог-консультант, психотерапевт. Проведення психотерапевтичних сесій в індивідуальних та груповому форматі за запитом клієнта. Психодіагностика, психокорекція. 2012 р. по теперішній час – бізнес-тренерка. Розробка та проведення програм корпоративного навчання за запитом клієнта. 2015 р. по теперішній час – консультантка Hogan Assessment. Проведення оцінки управлінців за допомогою інструментів Hogan (HPI, HDS, MVPI та ін.) та надання зворотного зв’язку за результатами проведеної оцінки. 10.2018-10.2019 – керівник напрямку роботи з тренерами (NewRealGoal). 06.2010-06.2015 – керівник групи оцінки та розвитку персоналу (військова служба).Спікери. Олена Нікольська. Бізнес-тренерка, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, експертка у галузі розвитку навичок комунікації та побудови контакту. Досвід роботи: 2010 р. по теперішній час – психолог-консультант, психотерапевт. Проведення психотерапевтичних сесій в індивідуальних та груповому форматі за запитом клієнта. Психодіагностика, психокорекція. 2012 р. по теперішній час – бізнес-тренерка. Розробка та проведення програм корпоративного навчання за запитом клієнта. 2015 р. по теперішній час – консультантка Hogan Assessment. Проведення оцінки управлінців за допомогою інструментів Hogan (HPI, HDS, MVPI та ін.) та надання зворотного зв’язку за результатами проведеної оцінки. 10.2018-10.2019 – керівник напрямку роботи з тренерами (NewRealGoal). 06.2010-06.2015 – керівник групи оцінки та розвитку персоналу (військова служба).. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 066 57 099 87.

Про програму

Травматичний досвід бойових дій впливає на щоденне життя та спілкування ветеранів та їхніх близьких. Саме тому важливо створити сприятливі умови та правильно будувати комунікацію з ветеранами, щоб допомогти їм відновитися та адаптуватися.

Команда EBA Management Development Centre запрошує вас взяти участь у новій Online-Програмі розвитку: Психологічна адаптація ветеранів, протягом якої учасники матимуть можливість:

  • Підвищити обізнаність у питаннях особливостей світосприйняття ветеранів, їхніх цінностей;
  • Вибудувати та налагодити ефективну комунікацію та взаємодію з ветеранами;
  • Дізнатися про психологічні особливості співпраці з ветеранами та опрацювати питання етичного спілкування, розуміння та прийняття задля уникнення конфліктів.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

  • Фахівці, які працюють з ветеранами;
  • Члени родин, друзі, колеги ветеранів;
  • Всі, хто прагне полегшити адаптацію ветеранів до цивільного життя.

ПРОГРАМА 

МОДУЛЬ I. Комунікація з ветеранами: міфи та реальність – 22 жовтня, 16:00-18:00:

  • Популярні міфи про ветеранів.
  • Як визначити, що саме ви хочете сказати, за сукупністю почуттів, що вирують в серці.
  • Коли треба готуватись до повернення ветерана? Повсякденна комунікація з ветеранами/військовослужбовцями. «Проблемні» місця в комунікації.
  • ТОП-табу у спілкуванні: «Як там?», «Коли закінчиться війна?», «Це був твій вибір», «Що ти відчував/відчувала».

МОДУЛЬ II. Гострі питання щодо комунікації з ветеранами – 24 жовтня, 16:00-18:00:

  • Як «примирити» різний досвід війни в команді.
  • Як реагувати на різні емоційні стани?
  • Що призводить до конфліктів, «тонкі місця» в спілкуванні.
  • Алгоритм вирішення конфліктних ситуацій.
  • Як зрозуміти, що ветеран потребує допомоги психолога. Та як коректно її рекомендувати.

МОДУЛЬ III. Очікуємо воїнів додому: підтримка близьких – 25 жовтня, 16:00-18:00:

  • Очікуємо рідних додому – як впоратись з тривогою та хвилюванням. Психологічний ефект звуження сприйняття, або чому думається про погане.
  • Розлука з близькими: парадоксальні ефекти комунікації – чому хочеться спілкуватись більше, а треба ефективніше.
  • Деякі правила підтримки зв’язку з людиною, що служить: як і про що спілкуватись, про що говорити не варто.
  • Можливі реакції дітей на тривалу відсутність батька/матері. Повернення додому – як підготувати дітей і себе до зустрічі з близькими.

Тренерка: Олена Нікольська, Бізнес-тренерка, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, експертка у галузі розвитку навичок комунікації та побудови контакту.

Досвід роботи:

2010 р. по теперішній час – психолог-консультант, психотерапевт. Проведення психотерапевтичних сесій в індивідуальних та груповому форматі за запитом клієнта. Психодіагностика, психокорекція.

2012 р. по теперішній час – бізнес-тренерка. Розробка та проведення програм корпоративного навчання за запитом клієнта.

2015 р. по теперішній час – консультантка Hogan Assessment. Проведення оцінки управлінців за допомогою інструментів Hogan (HPI, HDS, MVPI та ін.) та надання зворотного зв’язку за результатами проведеної оцінки.

10.2018-10.2019 – керівник напрямку роботи з тренерами (NewRealGoal).

06.2010-06.2015 – керівник групи оцінки та розвитку персоналу (військова служба).

Тренери

1 / 1
Олена Нікольська
Бізнес-тренерка, психотерапевтка, консультантка Hogan Assessment, експертка у галузі розвитку навичок комунікації та побудови контакту. Досвід роботи: 2010 р. по теперішній час – психолог-консультант, психотерапевт. Проведення психотерапевтичних сесій в індивідуальних та груповому форматі за запитом клієнта. Психодіагностика, психокорекція. 2012 р. по теперішній час – бізнес-тренерка. Розробка та проведення програм корпоративного навчання за запитом клієнта. 2015 р. по теперішній час – консультантка Hogan Assessment. Проведення оцінки управлінців за допомогою інструментів Hogan (HPI, HDS, MVPI та ін.) та надання зворотного зв’язку за результатами проведеної оцінки. 10.2018-10.2019 – керівник напрямку роботи з тренерами (NewRealGoal). 06.2010-06.2015 – керівник групи оцінки та розвитку персоналу (військова служба).
Олена Нікольська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
066 57 099 87
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-Програми
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: