fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програмa розвитку: Продажі без заперечень. Стратегія і тактика proSPIN-продажів

Продажі
  • Тривалість:08 - 12 листопада
  • Мова: українська/російська
  • Час: 14:00 - 15:30
  • Особливості:4 модулі по 1,5 години; один модуль - 2 години
  • Внесок для компаній Асоціації:6000 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:5500 грн до 08 жовтня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програмa розвитку: Продажі без заперечень. Стратегія і тактика proSPIN-продажів. Дата: 08 листопада2021. Час: 14:00 15:30. Мова: українська/російська. Особливості: 4 модулі по 1,5 години; один модуль - 2 години. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Єдина стабільність, що зараз існує – невпинні зміни, які відбуваються у сучасному світі та суспільстві. Постійний розвиток бізнесу стає причиною нових викликів: продавати більше, розширюватися та завойовувати нові горизонти. Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Олександром Пронішиним запускає нову Online-Програму розвитку: Продажі без заперечень. Стратегія і тактика proSPIN-продажів. Дана Програма присвячена вивченню технології SPIN-продажів та особливостей специфіки сучасних ринків “великих продажів”. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Курс буде корисний всім представникам відділу продажів. ОСНОВНА МЕТА ПРОГРАМИ – це надати учасникам технології та методи, які дозволяють розробляти та реалізовувати успішні підходи щодо консультаційних продажів, а саме: Усвідомити важливість розуміння проблем клієнтів, які може вирішити компанія; навчитися будувати “дерево проблем клієнта”. Навчитися застосовувати метод 3-х центрів взаємодії з клієнтами. Навчитися: - правильно відповідати на питання: що ж дійсно потрібно моєму клієнту?, тим самим створюючи унікальну цінність для клієнта. - розвивати приховані потреби своїх клієнтів за допомогою Технології розвитку потреб SPIN. - переконливо показувати клієнту вигоди запропонованого рішення. - ефективно працювати із запереченнями та сумнівами клієнтів. - успішно закривати угоди. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. Встановлення контакту з клієнтом та відкриття угоди (08 листопада; 14:00-15:30): Збір попередньої інформації про клієнта та підготовка до продажу. Створення “дерева проблем клієнта”. Визначення мети та задач щодо зустрічі з клієнтом. Поняття прогресу у продажах. Три точки входу до клієнтських організацій. Технологія встановлення контакту з клієнтами. Метод початку контакту “3+”. Мета зустрічі у термінах вигоди клієнта – найголовніше не починати продавати одразу. Отримання права задавати питання. Продаж у результаті декількох зустрічей. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклад створення “дерева проблем клієнта”. Приклади застосування Технології встановлення контакту. МОДУЛЬ 2. Виявлення та розвиток потреб клієнта (09 листопада; 14:00-16:00): Розвиток потреб клієнтів як ключовий метод зростання продажів. Піраміда ділових та особистих потреб клієнтів. Приховані та явні потреби. Потреби клієнта у продажах комплексних рішень Вашої галузі. Аналіз потреб та технології опитування. 5 причин необхідності питань. Слухаємо, але не чуємо – техніки активного слухання. Стратегія розвитку потреб SPIN. Техніки розвитку потреб через визначення проблем. Типи питань SPIN – як, коли і про що питати клієнтів, базуючись на “дереві проблем клієнта”. Шаблони форм підготовки питань для розвитку потреб клієнта. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади питань, сформульованих за методом SPIN. МОДУЛЬ 3. Презентація рішення та продаж вигоди (10 листопада; 14:00-15:30): Формулювання вигод комплексних рішень для клієнтів компанії. Критерії прийняття рішення клієнтом. Методи впливу на вибір клієнта. Інформування та продаж – в чому різниця. Технологія продажу вигоди при продажу комплексних рішень. Демонстрація вигод рішення: Характеристики, Переваги та Вигоди у продажах. Рівняння цінності та успіху у продажах: Ціна-Цінність. Як правильно представлена вигода може запобігти запереченню та забезпечити угоду. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади застосування технології продажу вигод. МОДУЛЬ 4. Tехніки для завершення угоди (зустрічі) (11 листопада; 14:00-15:30): Техніки для завершення угоди. Сигнали про готовність до покупки. Прогрес в переговорах щодо продажу та часткові рішення. Ефективне завершення зустрічі. Завершення зустрічі – отримання зобов’язань. Типи сигналів, що визначають готовність до угоди. Як правильно на них реагувати. 9 способів отримати зобов’язання клієнта. Альтернативна технологія закриття продажу за методом SPIN. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади застосування технології закриття угоди за методом SPIN. МОДУЛЬ 5. Робота із запереченнями та сумнівами клієнтів (12 листопада; 14:00-15:30): Робота із запереченнями та сумнівами клієнта при продажу комплексних рішень клієнтам компанії. Джерела заперечень. Причини 3-х видів заперечень у продажах. Набір необхідних знань для успішної роботи із запереченнями клієнтів. Ідеологія роботи із запереченнями та сумнівами клієнтів у продажах. 8 основних методів роботи із запереченнями. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади заперечень та варіанти відповідей при продажу продуктів компанії. ТРЕНЕР: Олександр Пронішин, Керуючий партнер консалтингової компанії “Агентство Бізнес Рішень”. Бізнес-тренер та консультант, який має практичний досвід реалізації консалтингових та тренінгових проектів у великих українських, казахських, білоруських та українських компаніях. Бізнес-практика з 1990 року, консалтингова практика з 2005 року. Сертифікований фахівець за Програмою навчання менеджерів вищої ланки Tacis Managers Training Program, IFOA (Італія). Проходив навчання у GFA Consulting Group (Німеччина) – Logical Framework Approach. Член міжнародної асоціації BPM-професіоналів.Спікери. Олександр Пронішин. Керуючий партнер консалтингової компанії “Агентство Бізнес Рішень”. Бізнес-тренер та консультант, який має практичний досвід реалізації консалтингових та тренінгових проектів у великих українських, казахських, білоруських та українських компаніях. Бізнес-практика з 1990 року, консалтингова практика з 2005 року. Сертифікований фахівець за Програмою навчання менеджерів вищої ланки Tacis Managers Training Program, IFOA (Італія). Проходив навчання у GFA Consulting Group (Німеччина) – Logical Framework Approach. Член міжнародної асоціації BPM-професіоналів.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail Anna.Merkulova@eba.com.ua. Контактний телефон. 0665709987.

Єдина стабільність, що зараз існує – невпинні зміни, які відбуваються у сучасному світі та суспільстві. Постійний розвиток бізнесу стає причиною нових викликів: продавати більше, розширюватися та завойовувати нові горизонти.

Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Олександром Пронішиним запускає нову Online-Програму розвитку: Продажі без заперечень. Стратегія і тактика proSPINпродажів. Дана Програма присвячена вивченню технології SPIN-продажів та особливостей специфіки сучасних ринків “великих продажів”.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

Курс буде корисний всім представникам відділу продажів.

ОСНОВНА МЕТА ПРОГРАМИ – це надати учасникам технології та методи, які дозволяють розробляти та реалізовувати успішні підходи щодо консультаційних продажів, а саме:

  • Усвідомити важливість розуміння проблем клієнтів, які може вирішити компанія; навчитися будувати “дерево проблем клієнта”.
  • Навчитися застосовувати метод 3-х центрів взаємодії з клієнтами.
  • Навчитися:

– правильно відповідати на питання: що ж дійсно потрібно моєму клієнту?, тим самим створюючи унікальну цінність для клієнта.

– розвивати приховані потреби своїх клієнтів за допомогою Технології розвитку потреб SPIN.

– переконливо показувати клієнту вигоди запропонованого рішення.

– ефективно працювати із запереченнями та сумнівами клієнтів.

– успішно закривати угоди.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. Встановлення контакту з клієнтом та відкриття угоди (08 листопада; 14:00-15:30):

  • Збір попередньої інформації про клієнта та підготовка до продажу.
  • Створення “дерева проблем клієнта”.
  • Визначення мети та задач щодо зустрічі з клієнтом.
  • Поняття прогресу у продажах.
  • Три точки входу до клієнтських організацій.
  • Технологія встановлення контакту з клієнтами.
  • Метод початку контакту “3+”.
  • Мета зустрічі у термінах вигоди клієнта – найголовніше не починати продавати одразу.
  • Отримання права задавати питання.
  • Продаж у результаті декількох зустрічей.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклад створення “дерева проблем клієнта”. Приклади застосування Технології встановлення контакту.

МОДУЛЬ 2. Виявлення та розвиток потреб клієнта (09 листопада; 14:00-16:00):

  • Розвиток потреб клієнтів як ключовий метод зростання продажів.
  • Піраміда ділових та особистих потреб клієнтів. Приховані та явні потреби.
  • Потреби клієнта у продажах комплексних рішень Вашої галузі.
  • Аналіз потреб та технології опитування. 5 причин необхідності питань.
  • Слухаємо, але не чуємо – техніки активного слухання.
  • Стратегія розвитку потреб SPIN.
  • Техніки розвитку потреб через визначення проблем.
  • Типи питань SPIN – як, коли і про що питати клієнтів, базуючись на “дереві проблем клієнта”.
  • Шаблони форм підготовки питань для розвитку потреб клієнта.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади питань, сформульованих за методом SPIN.

МОДУЛЬ 3. Презентація рішення та продаж вигоди (10 листопада; 14:00-15:30):

  • Формулювання вигод комплексних рішень для клієнтів компанії.
  • Критерії прийняття рішення клієнтом. Методи впливу на вибір клієнта.
  • Інформування та продаж – в чому різниця.
  • Технологія продажу вигоди при продажу комплексних рішень.
  • Демонстрація вигод рішення: Характеристики, Переваги та Вигоди у продажах.
  • Рівняння цінності та успіху у продажах: Ціна-Цінність.
  • Як правильно представлена вигода може запобігти запереченню та забезпечити угоду.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади застосування технології продажу вигод.

МОДУЛЬ 4. Tехніки для завершення угоди (зустрічі) (11 листопада; 14:00-15:30):

  • Техніки для завершення угоди. Сигнали про готовність до покупки.
  • Прогрес в переговорах щодо продажу та часткові рішення. Ефективне завершення зустрічі.
  • Завершення зустрічі – отримання зобов’язань.
  • Типи сигналів, що визначають готовність до угоди. Як правильно на них реагувати.
  • 9 способів отримати зобов’язання клієнта.
  • Альтернативна технологія закриття продажу за методом SPIN.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади застосування технології закриття угоди за методом SPIN.

МОДУЛЬ 5. Робота із запереченнями та сумнівами клієнтів (12 листопада; 14:00-15:30):

  • Робота із запереченнями та сумнівами клієнта при продажу комплексних рішень клієнтам компанії.
  • Джерела заперечень. Причини 3-х видів заперечень у продажах.
  • Набір необхідних знань для успішної роботи із запереченнями клієнтів.
  • Ідеологія роботи із запереченнями та сумнівами клієнтів у продажах.
  • 8 основних методів роботи із запереченнями.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ: Приклади заперечень та варіанти відповідей при продажу продуктів компанії.

ТРЕНЕР: Олександр Пронішин, Керуючий партнер консалтингової компанії “Агентство Бізнес Рішень”. Бізнес-тренер та консультант, який має практичний досвід реалізації консалтингових та тренінгових проектів у великих українських, казахських, білоруських та українських компаніях. Бізнес-практика з 1990 року, консалтингова практика з 2005 року. Сертифікований фахівець за Програмою навчання менеджерів вищої ланки Tacis Managers Training Program, IFOA (Італія). Проходив навчання у GFA Consulting Group (Німеччина) – Logical Framework Approach. Член міжнародної асоціації BPM-професіоналів.

Спікери

1 / 1
Олександр Пронішин
Керуючий партнер консалтингової компанії “Агентство Бізнес Рішень”. Бізнес-тренер та консультант, який має практичний досвід реалізації консалтингових та тренінгових проектів у великих українських, казахських, білоруських та українських компаніях. Бізнес-практика з 1990 року, консалтингова практика з 2005 року. Сертифікований фахівець за Програмою навчання менеджерів вищої ланки Tacis Managers Training Program, IFOA (Італія). Проходив навчання у GFA Consulting Group (Німеччина) – Logical Framework Approach. Член міжнародної асоціації BPM-професіоналів.
Олександр Пронішин

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Online-програму буде оплачувати
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: