fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-практичний воркшоп: Як ідентифікувати точки болю клієнтів та покращити ціннісну пропозицію

Маркетинг та PR Продажі
  • Дата: 04/06/2024 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-практичний воркшоп: Як ідентифікувати точки болю клієнтів та покращити ціннісну пропозицію. Дата: 04 червня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команди часто діють за алгоритмами, які можуть містити в собі приховані точки болю для клієнтів. Такий процес може відбуватися неусвідомлено. Але якщо створити умови, за яких клієнтам буде з вами зручніше, ніж будь з ким на ринку? Якщо переосмислити ваші процеси, що дотичні до взаємодії з клієнтом та перепрошити ціннісну пропозицію, створивши дійсно якісні відносини? Ви отримаєте перевагу на ринку і точно запам’ятаєтеся клієнтові як ті, хто подбав про найцінніше - про них. ЕВА Management Development Centre спільно з Ольгою Шапран запрошують Вас взяти участь в Online-практичному воркшопі: Як ідентифікувати точки болю клієнтів та покращити ціннісну пропозицію. Цільова аудиторія: команди або управлінці, що мають налаштовані процеси в організації. Спікерка: Ольга Шапран, засновниця та СЕО Strategy Area - ательє з побудови та реалізації стратегії, консультантка та менторка для команд та управлінців. Питання для обговорення: Переосмислюємо шлях клієнта. Аналізуємо точки болю клієнтів на шляху. Формуємо лист задач, що направлені на усунення болей. Створюємо план впровадження.  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Ольга Шапран. Засновниця та СЕО Strategy Area - ательє з побудови та реалізації стратегії, консультантка та менторка для команд та управлінців.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380672182741.

Команди часто діють за алгоритмами, які можуть містити в собі приховані точки болю для клієнтів. Такий процес може відбуватися неусвідомлено. Але якщо створити умови, за яких клієнтам буде з вами зручніше, ніж будь з ким на ринку? Якщо переосмислити ваші процеси, що дотичні до взаємодії з клієнтом та перепрошити ціннісну пропозицію, створивши дійсно якісні відносини? Ви отримаєте перевагу на ринку і точно запам’ятаєтеся клієнтові як ті, хто подбав про найцінніше – про них.

ЕВА Management Development Centre спільно з Ольгою Шапран запрошують Вас взяти участь в Online-практичному воркшопі: Як ідентифікувати точки болю клієнтів та покращити ціннісну пропозицію.

Цільова аудиторія: команди або управлінці, що мають налаштовані процеси в організації.

Спікерка: Ольга Шапран, засновниця та СЕО Strategy Area – ательє з побудови та реалізації стратегії, консультантка та менторка для команд та управлінців.

Питання для обговорення:

  • Переосмислюємо шлях клієнта.
  • Аналізуємо точки болю клієнтів на шляху.
  • Формуємо лист задач, що направлені на усунення болей.
  • Створюємо план впровадження. 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Ольга Шапран
Засновниця та СЕО Strategy Area - ательє з побудови та реалізації стратегії, консультантка та менторка для команд та управлінців.
Ольга Шапран

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
+380672182741

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: