fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як працювати з клієнтами в умовах війни?

Клієнтський сервіс
  • Дата: 19/07/2022 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як працювати з клієнтами в умовах війни?. Дата: 19 липня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Ми живемо у часи великих змін. Та попри виклики, з якими щодня стикається український бізнес у період війни, команди та окремі підприємці продовжують працювати. Як зберегти довіру клієнтів, про що з ними говорити та як заспокоїти?  EBA Management Development Centre спільно з Анастасією Владичинською запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як працювати з клієнтами в умовах війни? Спікерка: Анастасія Владичинська, консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі. Цільова аудиторія: PM, аккаунт-менеджери та менеджери з клієнтської підтримки, маркетологи. Питання для обговорення: Я не знаю, чи писати про відновлення роботи, коли в країні таке відбувається. Як просити клієнтів про погашення заборгованості, яка виникла до війни. Як говорити зараз зі співробітниками, якщо ми не знаємо, скількох і на скільки вийде протримати в команді? Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Анастасія Владичинська. Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Ми живемо у часи великих змін. Та попри виклики, з якими щодня стикається український бізнес у період війни, команди та окремі підприємці продовжують працювати.

Як зберегти довіру клієнтів, про що з ними говорити та як заспокоїти? 

EBA Management Development Centre спільно з Анастасією Владичинською запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як працювати з клієнтами в умовах війни?

Спікерка: Анастасія Владичинська, консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.

Цільова аудиторія: PM, аккаунт-менеджери та менеджери з клієнтської підтримки, маркетологи.

Питання для обговорення:

  • “Я не знаю, чи писати про відновлення роботи, коли в країні таке відбувається.”
  • “Як просити клієнтів про погашення заборгованості, яка виникла до війни”.
  • “Як говорити зараз зі співробітниками, якщо ми не знаємо, скількох і на скільки вийде протримати в команді?”

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Анастасія Владичинська
Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.
Анастасія Владичинська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: