fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Внутрішні комунікації для бізнесу в умовах війни: виклики та рішення

  • Дата: 09/10/2024 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Внутрішні комунікації для бізнесу в умовах війни: виклики та рішення. Дата: 09 жовтня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Ми поговоримо про конкретні проблеми, з якими наразі стикаються компанії та команди при спілкуванні та внутрішній  взаємодії під час воєнних дій, і покажемо практичні рішення для їх подолання, використовуючи методологію Do No Harm (Не нашкодь). EBA Management Development Centre спільно з Світланою Виноходовою та Вікторією Овчінніковою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Внутрішні комунікації для бізнесу в умовах війни: виклики та рішення. Спікери: Світлана Виноходова – к. е. н., власниця та керівник маркетингової агенції iMark, Intelligence marketing agency. Понад 20 років працює з бізнесами, НГО та інституціями в інтелектуально містких нішах, секторі суспільних благ та соціально відповідальних ініціатив (фінанси, страхування, безпека, правовий захист, медицина тощо). Вікторія Овчіннікова – керівник комунікаційних проектів агенції iMark, Intelligence marketing agency. З 2024 року реалізувала для клієнтів агенції понад 10 маркетингових проектів з фокусом на внутрішні та зовнішні комунікації в умовах війни.  Питання для обговорення:   Проблеми комунікацій в умовах війни в Україні: Вплив війни на внутрішні комунікації у компаніях. Ідентифікація чутливих тем, які можуть викликати розкол у команді. Підтримка зв’язку і довіри між співробітниками у складних умовах. Ризики поділу і поляризації команд на свій-чужий: Чинники поляризації: за якими лініями розколу ділиться українське суспільство у 2024-му? Та хто його ділить? Явні конфлікти та приховане відчуження в команді: чи можна запобігти в умовах війни? Стратегії деполяризації для створення єдиного та згуртованого колективу. Переїзд співробітників за кордон і потенційні конфлікти: Виїхали – та випали з контексту: що робити, щоб цього не сталося з вашими працівниками? Інструменти інтеграції у випадку розподілених команд. Особисті кризи та втрати у співробітників: про що, як і чи варто говорити в команді? А якщо не говорити, а діяти? Як комунікувати з людиною у стані вигоряння. Якою може бути допомога в разі особистих втрат. Людяність vs ефективність: чи існує така дихотомія. Разом ми навчимося: Аналізувати потенційні чинники розколу (deviders), та уникати меседжів і дій, що можуть сприяти виникненню конфліктів та призвести до поляризації команд. Впроваджувати комунікаційні практики довкола тем-об’єднувачів (connectors), що відбивають спільні інтереси та цінності, підтримують згуртованість колективу. Створювати безпечне середовище для відкритого обговорення проблем та пошуку спільних рішень. Практичні приклади та інструменти: Презентація успішних кейсів використання методології Do No Harm у внутрішніх комунікаціях. Інструменти для аналізу контексту, визначення ризиків і розробки комунікаційних стратегій. Методологія Do No Harm (Не нашкодь): Під час online-лекції ми застосуємо методологію Do No Harm для аналізу контексту, в якому відбувається комунікація команд, а також для побудови комунікаційних стратегій, що мінімізують ризики конфліктів, знижують рівень тривожності та напруги всередині компаній. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Світлана Виноходова. К. е. н., власниця та керівник маркетингової агенції iMark, Intelligence marketing agency. Понад 20 років працює з бізнесами, НГО та інституціями в інтелектуально містких нішах, секторі суспільних благ та соціально відповідальних ініціатив (фінанси, страхування, безпека, правовий захист, медицина тощо).. Вікторія Овчіннікова. Керівник комунікаційних проектів агенції iMark, Intelligence marketing agency. З 2024 року реалізувала для клієнтів агенції понад 10 маркетингових проектів з фокусом на внутрішні та зовнішні комунікації в умовах війни.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 27 41.

Ми поговоримо про конкретні проблеми, з якими наразі стикаються компанії та команди при спілкуванні та внутрішній  взаємодії під час воєнних дій, і покажемо практичні рішення для їх подолання, використовуючи методологію “Do No Harm” (Не нашкодь).

EBA Management Development Centre спільно з Світланою Виноходовою та Вікторією Овчінніковою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Внутрішні комунікації для бізнесу в умовах війни: виклики та рішення.

Спікери:

  • Світлана Виноходова – к. е. н., власниця та керівник маркетингової агенції iMark, Intelligence marketing agency. Понад 20 років працює з бізнесами, НГО та інституціями в інтелектуально містких нішах, секторі суспільних благ та соціально відповідальних ініціатив (фінанси, страхування, безпека, правовий захист, медицина тощо).
  • Вікторія Овчіннікова – керівник комунікаційних проектів агенції iMark, Intelligence marketing agency. З 2024 року реалізувала для клієнтів агенції понад 10 маркетингових проектів з фокусом на внутрішні та зовнішні комунікації в умовах війни. 

Питання для обговорення:  

  • Проблеми комунікацій в умовах війни в Україні:
  1. Вплив війни на внутрішні комунікації у компаніях.
  2. Ідентифікація чутливих тем, які можуть викликати розкол у команді.
  3. Підтримка зв’язку і довіри між співробітниками у складних умовах.
  • Ризики поділу і поляризації команд на “свій-чужий”:
  1. Чинники поляризації: за якими лініями розколу ділиться українське суспільство у 2024-му? Та хто його ділить?
  2. Явні конфлікти та приховане відчуження в команді: чи можна запобігти в умовах війни?
  3. Стратегії деполяризації для створення єдиного та згуртованого колективу.
  • Переїзд співробітників за кордон і потенційні конфлікти:
  1. Виїхали – та випали з контексту: що робити, щоб цього не сталося з вашими працівниками?
  2. Інструменти інтеграції у випадку розподілених команд.
  • Особисті кризи та втрати у співробітників: про що, як і чи варто говорити в команді? А якщо не говорити, а діяти?
  1. Як комунікувати з людиною у стані вигоряння.
  2. Якою може бути допомога в разі особистих втрат.
  3. Людяність vs ефективність: чи існує така дихотомія.

Разом ми навчимося:

  1. Аналізувати потенційні чинники розколу (deviders), та уникати меседжів і дій, що можуть сприяти виникненню конфліктів та призвести до поляризації команд.
  2. Впроваджувати комунікаційні практики довкола тем-об’єднувачів (connectors), що відбивають спільні інтереси та цінності, підтримують згуртованість колективу.
  3. Створювати безпечне середовище для відкритого обговорення проблем та пошуку спільних рішень.

Практичні приклади та інструменти:

  1. Презентація успішних кейсів використання методології “Do No Harm” у внутрішніх комунікаціях.
  2. Інструменти для аналізу контексту, визначення ризиків і розробки комунікаційних стратегій.

Методологія “Do No Harm” (Не нашкодь):

Під час online-лекції ми застосуємо методологію “Do No Harm” для аналізу контексту, в якому відбувається комунікація команд, а також для побудови комунікаційних стратегій, що мінімізують ризики конфліктів, знижують рівень тривожності та напруги всередині компаній.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 2
Світлана Виноходова
К. е. н., власниця та керівник маркетингової агенції iMark, Intelligence marketing agency. Понад 20 років працює з бізнесами, НГО та інституціями в інтелектуально містких нішах, секторі суспільних благ та соціально відповідальних ініціатив (фінанси, страхування, безпека, правовий захист, медицина тощо).
Вікторія Овчіннікова
Керівник комунікаційних проектів агенції iMark, Intelligence marketing agency. З 2024 року реалізувала для клієнтів агенції понад 10 маркетингових проектів з фокусом на внутрішні та зовнішні комунікації в умовах війни.
Світлана Виноходова
Вікторія Овчіннікова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067 218 27 41

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: