fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Стильові особливості сучасного дрес-коду

Особистісний розвиток Тренди та інновації
  • Дата: 02/11/2023 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Стильові особливості сучасного дрес-коду. Дата: 02 листопада2023. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Сучасне життя диктує нові правила бізнес етикету та дрес-коду. Дрес-код – це одна із мов ділової комунікації, також це і психологічна підтримка, і інструмент для просування особистого бренду. Сформований образ має величезне значення, адже з нами взаємодіють спершу саме через наш образ. Тому знаючи правила доречності ділового стилю, ведення своєї сторінки в соцмережах – все це допомагає справляти на людей правильне враження і досягати своїх цілей.  EBA Management Development Centre запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Стильові особливості сучасного дрес-коду. Спікери: Марія Шевченко, створила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала  мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу. Наталія Куйбіда, працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Марія Шевченко. Cтворила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.. Наталія Куйбіда. Працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Сучасне життя диктує нові правила бізнес етикету та дрес-коду.

Дрес-код – це одна із мов ділової комунікації, також це і психологічна підтримка, і інструмент для просування особистого бренду. Сформований образ має величезне значення, адже з нами взаємодіють спершу саме через наш образ.

Тому знаючи правила доречності ділового стилю, ведення своєї сторінки в соцмережах – все це допомагає справляти на людей правильне враження і досягати своїх цілей. 

EBA Management Development Centre запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Стильові особливості сучасного дрес-коду.

Спікери:

  • Марія Шевченко, створила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала  мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.
  • Наталія Куйбіда, працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 2
Марія Шевченко
Cтворила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.
Наталія Куйбіда
Працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.
Марія Шевченко
Наталія Куйбіда

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: