fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Стратегія Digital-маркетингу для вашого бізнесу в новому році

  • Дата: 16/01/2024 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Стратегія Digital-маркетингу для вашого бізнесу в новому році. Дата: 16 січня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. EBA Management Development Centre спільно з Петром Савичем запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Стратегія Digital-маркетингу для вашого бізнесу в новому році. Цільова аудиторія: маркетинг-менеджери, CEO, digital-маркетологи, та всі, хто дотичний до інтернет-маркетингу.  Спікер: Петро Савич, маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу.   Питання для обговорення:   3 ключові етапи інтернет-маркетингу, і як планувати свою діяльність виходячи з цього  Карта шляху клієнта - основний аналітичний інструмент для СМО  Стратегічна матрица цифрового маркетингу. Як планувати трансформацію свого бізнесу на її основі  SWOT-аналіз Digital інструментів на 2024 рік. Що спрацює, а що ні в цьому році  Фінансова модель маркетингу. Яким чином планувати бюджети на маркетинг, щоб мати позитивний ROMi  Спікери. Петро Савич. Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

EBA Management Development Centre спільно з Петром Савичем запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Стратегія Digital-маркетингу для вашого бізнесу в новому році.

Цільова аудиторія: маркетинг-менеджери, CEO, digital-маркетологи, та всі, хто дотичний до інтернет-маркетингу. 

Спікер: Петро Савич, маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу. 

 Питання для обговорення:  

  1. 3 ключові етапи інтернет-маркетингу, і як планувати свою діяльність виходячи з цього 
  2. Карта шляху клієнта – основний аналітичний інструмент для СМО 
  3. Стратегічна матрица цифрового маркетингу. Як планувати трансформацію свого бізнесу на її основі 
  4. SWOT-аналіз Digital інструментів на 2024 рік. Що спрацює, а що ні в цьому році 
  5. Фінансова модель маркетингу. Яким чином планувати бюджети на маркетинг, щоб мати позитивний ROMi 

Спікери

1 / 1
Петро Савич
Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт у сфері інтернет-маркетингу та управління продажами. Будує системний маркетинг в компаніях середнього і малого бізнесу
Петро Савич

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: