fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Споживчі тенденції та поведінка під час та після кризи COVID-19

  • Дата: 09/07/2020 (ЧТ)
  • Мова: англійська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Споживчі тенденції та поведінка під час та після кризи COVID-19. Дата: 09 липня2020. Час: 11:00 12:30. Мова: англійська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Пандемія COVID-19 різко змінила світ, який ми знали. Тепер люди живуть, купують і в багатьох аспектах думають інакше. На online-лекції, використовуючи обширні можливості даних та інсайтів Nielsen, ми розглянемо нові тренди в Україні, свідками яких ми стали за цей період. Також поговорим про їх наслідки для майбутнього. EBA Management Development Centre спільно з Nielsen запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Споживчі тенденції та поведінка під час та після кризи COVID-19. Дана лекція запланована на 09 липня об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події. Спікери: Ваіос Діморагкас, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь,має багатий досвід роботи в різних країнах в галузі FMCG та фармацевтичних досліджень і вже 8 років обіймає посаду керуючого бізнес-підрозділом. Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь, має 10-річний досвід у дослідженнях споживачів та ринків. Основний партнер: Nielsen. Цільова аудиторія: CEO, маркетологи, менеджери з продажу, всі, хто цікавиться трендами споживання. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Ваіос Діморагкас. Генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь, має багатий досвід роботи в різних країнах в галузі FMCG та фармацевтичних досліджень і вже 8 років обіймає посаду керуючого бізнес-підрозділом. Тетяна Шевченко. Керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь, має 10-річний досвід у дослідженнях споживачів та ринків. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Anna Ovdii. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Пандемія COVID-19 різко змінила світ, який ми знали. Тепер люди живуть, купують і в багатьох аспектах думають інакше. На online-лекції, використовуючи обширні можливості даних та інсайтів Nielsen, ми розглянемо нові тренди в Україні, свідками яких ми стали за цей період. Також поговорим про їх наслідки для майбутнього.

EBA Management Development Centre спільно з Nielsen запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Споживчі тенденції та поведінка під час та після кризи COVID-19.

Дана лекція запланована на 09 липня об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Спікери:

  • Ваіос Діморагкас, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь,має багатий досвід роботи в різних країнах в галузі FMCG та фармацевтичних досліджень і вже 8 років обіймає посаду керуючого бізнес-підрозділом.
  • Тетяна Шевченко, керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь, має 10-річний досвід у дослідженнях споживачів та ринків.

Основний партнер: Nielsen.

Цільова аудиторія: CEO, маркетологи, менеджери з продажу, всі, хто цікавиться трендами споживання.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 2
Ваіос Діморагкас
Генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь, має багатий досвід роботи в різних країнах в галузі FMCG та фармацевтичних досліджень і вже 8 років обіймає посаду керуючого бізнес-підрозділом
Тетяна Шевченко
Керівник відділу досліджень споживачів та покупців Nielsen Україна та Білорусь, має 10-річний досвід у дослідженнях споживачів та ринків
Ваіос Діморагкас
Тетяна Шевченко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Anna Ovdii

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: