fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Сервіс-Лідерство. Cтворення залученої клієнтоорієнтованої команди

  • Дата: 22/02/2024 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесокбезкоштовно
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Сервіс-Лідерство. Cтворення залученої клієнтоорієнтованої команди. Дата: 22 лютого2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок безкоштовно. Місце проведення: Відбудеться онлайн. EBA Management Development Centre спільно з Тетяною Петрухою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Сервіс-Лідерство. Cтворення залученої клієнтоорієнтованої команди. Спікерка: Тетяна Петруха, бізнес-тренерка Erickson International; сертифікована тренерка SQI (Service Quality Institute); учасниця навчальних програм компанії Zappos; викладачка сервісної програми в UCU Business school. Питання для обговорення: Сервіс - лідер і його роль у побудові команди. Сучасна піраміда взаємин у команді. Основні навички сервіс - лідера. Гарвардський ланцюг “Лідерство - прибуток”. Зміни ролі лідера в команді за останні 20 років. Вплив лідера на сервіс. Три головні кола відповідальності керівника. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Тетяна Петруха. Бізнес-тренерка Erickson International; сертифікована тренерка SQI (Service Quality Institute); учасниця навчальних програм компанії Zappos; викладачка сервісної програми в UCU Business school. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

EBA Management Development Centre спільно з Тетяною Петрухою запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Сервіс-Лідерство. Cтворення залученої клієнтоорієнтованої команди.

Спікерка: Тетяна Петруха, бізнес-тренерка Erickson International; сертифікована тренерка SQI (Service Quality Institute); учасниця навчальних програм компанії Zappos; викладачка сервісної програми в UCU Business school.

Питання для обговорення:

  • Сервіс – лідер і його роль у побудові команди. Сучасна піраміда взаємин у команді.
  • Основні навички сервіс – лідера. Гарвардський ланцюг “Лідерство – прибуток”.
  • Зміни ролі лідера в команді за останні 20 років.
  • Вплив лідера на сервіс. Три головні кола відповідальності керівника.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Тетяна Петруха
Бізнес-тренерка Erickson International; сертифікована тренерка SQI (Service Quality Institute); учасниця навчальних програм компанії Zappos; викладачка сервісної програми в UCU Business school
Тетяна Петруха

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: