fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Маркетинг – це гроші на вітер? Performance-маркетинг робить цей “вітер” попутним!

  • Дата: 10/10/2024 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Маркетинг – це гроші на вітер? Performance-маркетинг робить цей “вітер” попутним!. Дата: 10 жовтня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Лекція-шпаргалка для НеМАРКЕТОЛОГІВ, про те, як синхронізуватися, перестати перекладати відповідальність і зливати бюджети. Чому ця тема важлива для топ- та мідл-менеджерів? Простими словами, лекція про маркетинг просування, який досягає результатів. Якщо у ваші KPI входять причинення прибутку компанії, то вам потрібно, як мінімум, розуміти ваших маркетологів і рекламістів, всі ці їхні незрозумілі слівця та терміни: ROI, CPA, CPL, LTV, CAC… Це дійсно має сенс не лише для них, а й для бізнесу в цілому. EBA Management Development Centre спільно з Віктором Шолошенко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Маркетинг – це гроші на вітер? Performance-маркетинг робить цей вітер попутним! Спікер: Віктор Шолошенко, маркетинг експерт, стратег, трансформатор доходоутворюючих команд і бізнесів. 45 років маркетингового досвіду в обслуговуванні мільйонів клієнтів на 15 різних ринках. Цитрус - найдорожчий бренд у категорії гаджетів та аксесуарів в Україні, Dnipro - M - найбільша мережа монобрендових магазинів інструменту в Східній Європі, PORT MALL - найбільший i найвидовищнiший молл Молдови, Zezman - найдiджиталiзованiший девелопер в Українi, також 24 інших бренди в Українi, Польщi, Чехiї, Молдовi, яким Віктор Шолошенко допоміг трансформувати команди i бiзнес. Питання для обговорення: Навіщо? Цілі бізнесу та цілі маркетингу: види та їх вимірюваність; KPI: що фіксуємо, а що продовжуємо тримати в голові; Бюджети: що таке мало, багато, достатньо? Чим відповісиш?. Як? Інструменти: види, можливості та обмеження рекламних інструментів; Технології: яку домашню роботу потрібно обовязково зробити, а яку може зробити за вас AI; Аналітика: принципи зрозумілої та прозорої наскрізної аналітики. Хто? Контроль: хто, як глибоко і що повинен контролювати; Розуміння: в чому з performance маркетингу повинні розбиратися ТОП-менеджери, а в чому - ні; Виконання: за яких умов ефективніше працює in-house або outsource команди. Так, вам не доведеться самостійно запускати та оптимізувати performance-кампанії, але постановка та вимірювання досягнутих цілей завжди йдуть від бізнесу. А які вони бувають, як точніше їх ставити та вимірювати ми розберемо на прикладі наочних кейсів і на мові бізнесу. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 27 41.

Лекція-шпаргалка для НеМАРКЕТОЛОГІВ, про те, як синхронізуватися, перестати перекладати відповідальність і “зливати бюджети”.

Чому ця тема важлива для топ- та мідл-менеджерів?

Простими словами, лекція про маркетинг просування, який досягає результатів. Якщо у ваші KPI входять “причинення прибутку” компанії, то вам потрібно, як мінімум, розуміти ваших маркетологів і “рекламістів”, всі ці їхні незрозумілі слівця та терміни: ROI, CPA, CPL, LTV, CAC…

Це дійсно має сенс не лише для них, а й для бізнесу в цілому.

EBA Management Development Centre спільно з Віктором Шолошенко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Маркетинг – це гроші на вітер? Performance-маркетинг робить цей “вітер” попутним!

Спікер: Віктор Шолошенко, маркетинг експерт, стратег, трансформатор доходоутворюючих команд і бізнесів. 45 років маркетингового досвіду в обслуговуванні мільйонів клієнтів на 15 різних ринках. Цитрус – найдорожчий бренд у категорії гаджетів та аксесуарів в Україні, Dnipro – M – найбільша мережа монобрендових магазинів інструменту в Східній Європі, PORT MALL – найбільший i найвидовищнiший молл Молдови, Zezman – найдiджиталiзованiший девелопер в Українi, також 24 інших бренди в Українi, Польщi, Чехiї, Молдовi, яким Віктор Шолошенко допоміг трансформувати команди i бiзнес.

Питання для обговорення:

Навіщо?

  • Цілі бізнесу та цілі маркетингу: види та їх вимірюваність;
  • KPI: що фіксуємо, а що продовжуємо “тримати в голові”;
  • Бюджети: що таке “мало”, “багато”, “достатньо”? “Чим відповісиш?”.

Як?

  • Інструменти: види, можливості та обмеження рекламних інструментів;
  • Технології: яку домашню роботу потрібно обов’язково зробити, а яку може зробити за вас AI;
  • Аналітика: принципи зрозумілої та прозорої наскрізної аналітики.

Хто?

  • Контроль: хто, як глибоко і що повинен контролювати;
  • Розуміння: в чому з performance маркетингу повинні розбиратися ТОП-менеджери, а в чому – ні;
  • Виконання: за яких умов ефективніше працює in-house або outsource команди.

Так, вам не доведеться самостійно запускати та оптимізувати performance-кампанії, але постановка та вимірювання досягнутих цілей завжди йдуть “від бізнесу”. А які вони бувають, як точніше їх ставити та вимірювати ми розберемо на прикладі наочних кейсів і на “мові бізнесу”.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067 218 27 41

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: