fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Соціальна складова бренду як його стратегія

  • Дата: 06/03/2025 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Соціальна складова бренду як його стратегія. Дата: 06 березня2025. Час: 11:00 12:00. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Тетяною Мокренко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Соціальна складова бренду як його стратегія (на прикладі кейсу «Малютка» від ХДЗХ). Поговоримо, що таке соціальна складова бренду, як вона уже 3-й рік втілюється в бренді «Малютка» від ХДЗХ, як така стратегія допомагає втримувати перші місця на ринку, вигравати українські та міжнародні нагороди, отримати Best Marketing Teams 2024. Цільова аудиторія: маркетологи, PR спеціалісти, маркетинг і PR директори, власники бізнесу, СЕО. Спікерка: Тетяна Мокренко, засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проєкти для таких компаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital. Питання для обговорення: Соціальна складова бренду – чи усім вона потрібна? Як культивувати соціальну складову бренду. І як краще не робити. З якими проблемами можна стикнутися на шляху? Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Тетяна Мокренко. Засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проекти для таких комапаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Тетяною Мокренко запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Соціальна складова бренду як його стратегія (на прикладі кейсу «Малютка» від ХДЗХ).

Поговоримо, що таке соціальна складова бренду, як вона уже 3-й рік втілюється в бренді «Малютка» від ХДЗХ, як така стратегія допомагає втримувати перші місця на ринку, вигравати українські та міжнародні нагороди, отримати Best Marketing Teams 2024.

Цільова аудиторія: маркетологи, PR спеціалісти, маркетинг і PR директори, власники бізнесу, СЕО.

Спікерка: Тетяна Мокренко, засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проєкти для таких компаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.

Питання для обговорення:

  • Соціальна складова бренду – чи усім вона потрібна?
  • Як культивувати соціальну складову бренду. І як краще не робити.
  • З якими проблемами можна стикнутися на шляху?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Тетяна Мокренко
Засновниця креативної діджитал агенції MOKO. Агенція надає повний спектр послуг у діджитал комунікації та реалізовує проекти для таких комапаній: Галичина, Vodafone, МХП, Royal Canin, Volkswagen, Bosch, Siemens та іншими. З командою завоювали українські та міжнародні нагороди EFFIE, КМФР, EPICA. Експерт в області комунікаційного планування, digital marketing, SMM, 12 років в digital.
Тетяна Мокренко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: