fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Етикет, стандарти сервісу і кодекс поведінки як ключові складові сучасної компанії

  • Дата: 09/02/2021 (ВТ)
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Віртуальна зала Stefes

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Етикет, стандарти сервісу і кодекс поведінки як ключові складові сучасної компанії. Дата: 09 лютого2021. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Віртуальна зала Stefes. Сьогодні не існує передового досвіду обслуговування клієнтів, стандартів сервісу без застосування етикету, манер, ділового протоколу. Більшість компаній переживають кризу лояльності клієнтів. За дослідженнями 73 % клієнтів не турбує, якщо бренди якими вони користуються, чи обирають продукцію або послуги для своїх компаній, зникнуть. Це сумна статистика, але ми не можемо обвинувачувати клієнтів за те, що вони відносяться до брендів і компаній байдуже. EBA Management Development Centre спільно з Innovation Luxury Consuting запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Етикет, стандарти сервісу і кодекс поведінки як ключові складові сучасної компанії. Дана лекція запланована на 09 лютого об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події. Спікер: Інесса Пшенична, Президент і засновник видатної консалтингової компанії  Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо. Основний партнер: Innovation Luxury Consuting Партнер заходу: STEFES Цільова аудиторія: Власники, топ-менеджери, керівники середньої ланки, директори з розвитку, комерційні директори, керівники відділів Custom Relationship, директори по персоналу, представники відділів маркетингу та PR. Питання для обговорення: Як змінити ситуацію і побудувати емоційні персональні стосунки з клієнтами та партнерами? Ключові елементи високої якості сервісу. Три виміри сервісу. Яке враження справляє ваша компанія? Діловий етикет, дрес-коди, протокол, крос-культурні особливості та стандарти сервісу – це гнучка система комунікаційних інструментів, яка дозволяє легко і красиво досягати своїх особистих і професійних цілей. Вміння попередньо готуватися – це недооцінене мистецтво. BE EXCELLENT – є достатньо продуктів, послуг і компаній, які є посередніми на ринку, не будьте однією з них! Як стандарти сервісу стають головним нематеріальним активом компанії, підкреслюють позиціонування компанії, визначають компанію для цільової аудиторії. Які знання та навички ви опануєте? Знання для оцінки існуючих і впровадження якісно нових стандартів сервісу компанії; Знання з ділового етикету і протоколу, які дозволять кожну комунікацію компанії, ділову зустріч, переговори, публічні заходи проводити на рівні відповідному кращим світовим стандартам; Можливість оцінити власні сильні і слабкі комунікаційні сторони і сформувати план змін. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Інесса Пшенична. Президент і засновник консалтингової компанії Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Сьогодні не існує передового досвіду обслуговування клієнтів, стандартів сервісу без застосування етикету, манер, ділового протоколу. Більшість компаній переживають кризу лояльності клієнтів. За дослідженнями 73 % клієнтів не турбує, якщо бренди якими вони користуються, чи обирають продукцію або послуги для своїх компаній, зникнуть.

Це сумна статистика, але ми не можемо обвинувачувати клієнтів за те, що вони відносяться до брендів і компаній байдуже.

EBA Management Development Centre спільно з Innovation Luxury Consuting запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Етикет, стандарти сервісу і кодекс поведінки як ключові складові сучасної компанії.

Дана лекція запланована на 09 лютого об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Спікер: Інесса Пшенична, Президент і засновник видатної консалтингової компанії  Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.

Основний партнер: Innovation Luxury Consuting

Партнер заходу: STEFES

Цільова аудиторія: Власники, топ-менеджери, керівники середньої ланки, директори з розвитку, комерційні директори, керівники відділів Custom Relationship, директори по персоналу, представники відділів маркетингу та PR.

Питання для обговорення:

  • Як змінити ситуацію і побудувати емоційні персональні стосунки з клієнтами та партнерами? Ключові елементи високої якості сервісу. Три виміри сервісу.
  • Яке враження справляє ваша компанія? Діловий етикет, дрес-коди, протокол, крос-культурні особливості та стандарти сервісу – це гнучка система комунікаційних інструментів, яка дозволяє легко і красиво досягати своїх особистих і професійних цілей. Вміння попередньо готуватися – це недооцінене мистецтво.
  • BE EXCELLENT – є достатньо продуктів, послуг і компаній, які є посередніми на ринку, не будьте однією з них! Як стандарти сервісу стають головним нематеріальним активом компанії, підкреслюють позиціонування компанії, визначають компанію для цільової аудиторії.

Які знання та навички ви опануєте?

  • Знання для оцінки існуючих і впровадження якісно нових стандартів сервісу компанії;
  • Знання з ділового етикету і протоколу, які дозволять кожну комунікацію компанії, ділову зустріч, переговори, публічні заходи проводити на рівні відповідному кращим світовим стандартам;
  • Можливість оцінити власні сильні і слабкі комунікаційні сторони і сформувати план змін.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Інесса Пшенична
Президент і засновник консалтингової компанії Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.
Інесса Пшенична

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: