fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Ефективні підходи до оптимізації performance-маркетингу. Покроковий чек-лист

  • Дата: 18/06/2025 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Ефективні підходи до оптимізації performance-маркетингу. Покроковий чек-лист. Дата: 18 червня2025. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Маркетинг — це не лише креатив і охоплення. Це насамперед цифри, вартість ліда, ефективність кампаній і стратегія управління бюджетом.    Чи знаєте ви, скільки насправді коштує ваш клієнт? Ви впевнені, що не переплачуєте за рекламу? Якщо вам знайома ситуація, коли «реклама ніби працює», але клієнт виходить занадто дорогим — ця зустріч точно для вас.  Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Михайлом Бобровніковим запрошують на Online-лекцію: Ефективні підходи до оптимізації performance-маркетингу. Покроковий чек-лист  Цільова аудиторія: маркетинг-директори, керівники маркетингових відділів,  performance-маркетологи, digital-маркетологи, маркетингові аналітики, керівники digital-команд, менеджери з розвитку бізнесу, проєктні менеджери.  Спікер: Михайло Бобровніков, Performance-Marketing Architect. Лектор у KMBS та Києво-Могилянській академії (KMA), ментор у Projector, офіційний партнер Google та Meta.  Серед клієнтів: Genesis, Megogo, Vodafone, Medikom, Lufthansa, Jägermeister.  Питання для обговорення:  Як зрозуміти, які рекламні канали справді дають результат? Де бізнес втрачає ресурси — і як це виправити? Як не втратити контроль у кризові періоди? Фриланс чи in-house: що вигідніше для вашого бізнесу? Як синхронізувати маркетинг в єдиній системі? Які звіти дійсно працюють (і як вони рятують бюджет)?  Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Михайло Бобровніков. Performance-Marketing Architect. Лектор у KMBS та Києво-Могилянській академії (KMA), ментор у Projector, офіційний партнер Google та Meta. Серед клієнтів: Genesis, Megogo, Vodafone, Medikom, Lufthansa, Jägermeister.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Дарʼя Чишкала. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 050 148 37 98.

Маркетинг — це не лише креатив і охоплення. Це насамперед цифри, вартість ліда, ефективність кампаній і стратегія управління бюджетом.   
Чи знаєте ви, скільки насправді коштує ваш клієнт? Ви впевнені, що не переплачуєте за рекламу? Якщо вам знайома ситуація, коли «реклама ніби працює», але клієнт виходить занадто дорогим — ця зустріч точно для вас. 

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно з Михайлом Бобровніковим запрошують на Online-лекцію: Ефективні підходи до оптимізації performance-маркетингу. Покроковий чек-лист 

Цільова аудиторія: маркетинг-директори, керівники маркетингових відділів,  performance-маркетологи, digital-маркетологи, маркетингові аналітики, керівники digital-команд, менеджери з розвитку бізнесу, проєктні менеджери. 

Спікер: Михайло Бобровніков, Performance-Marketing Architect. Лектор у KMBS та Києво-Могилянській академії (KMA), ментор у Projector, офіційний партнер Google та Meta.  Серед клієнтів: Genesis, Megogo, Vodafone, Medikom, Lufthansa, Jägermeister. 

Питання для обговорення: 

  • Як зрозуміти, які рекламні канали справді дають результат?
  • Де бізнес втрачає ресурси — і як це виправити?
  • Як не втратити контроль у кризові періоди?
  • Фриланс чи in-house: що вигідніше для вашого бізнесу?
  • Як синхронізувати маркетинг в єдиній системі?
  • Які звіти дійсно працюють (і як вони рятують бюджет)? 

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Михайло Бобровніков
Performance-Marketing Architect. Лектор у KMBS та Києво-Могилянській академії (KMA), ментор у Projector, офіційний партнер Google та Meta. Серед клієнтів: Genesis, Megogo, Vodafone, Medikom, Lufthansa, Jägermeister.
Михайло Бобровніков

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Дарʼя Чишкала

Зв'язатись
050 148 37 98

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: