fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: ДНК українських fashion-брендів

Маркетинг та PR Тренди та інновації
  • Дата: 07/09/2023 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: ДНК українських fashion-брендів. Дата: 07 вересня2023. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. EBA Management Development Centre запрошують вас взяти участь в Online-лекції: ДНК українських fashion-брендів. На лекції ви дізнаєтесь, що таке ДНК, чому його потрібно знайти та донести до команди, як використовувати ДНК в просуванні. Познайомимось з ДНК глобальних та українських компаній та подивимось під маркетинговим кутом на колекції відомих українських брендів. Спікери: Марія Шевченко, створила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала  мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу. Наталія Куйбіда, працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки. Питання для обговорення: Що таке ДНК бренду, як його знайти? Чому бренди з визначеним ДНК частіше стають лавмарками? ДНК українських fashion-брендів. Кейси просування та комунікації. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Марія Шевченко. Cтворила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.. Наталія Куйбіда. Працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

EBA Management Development Centre запрошують вас взяти участь в Online-лекції: ДНК українських fashion-брендів.

На лекції ви дізнаєтесь, що таке ДНК, чому його потрібно знайти та донести до команди, як використовувати ДНК в просуванні.

Познайомимось з ДНК глобальних та українських компаній та подивимось під маркетинговим кутом на колекції відомих українських брендів.

Спікери:

  • Марія Шевченко, створила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала  мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.
  • Наталія Куйбіда, працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.

Питання для обговорення:

  • Що таке ДНК бренду, як його знайти?
  • Чому бренди з визначеним ДНК частіше стають лавмарками?
  • ДНК українських fashion-брендів.
  • Кейси просування та комунікації.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 2
Марія Шевченко
Cтворила 30 колекцій для українського бренду MustHave. Одягала тисячі українських жінок, створювала мерчендайзинг в 12-ти магазинах бренду. Займалась розробкою стратегії для Mashsh loungewear бренду Маші Єфросиніної. Досліджує тему психології моди, пошуку власного стилю, історії моди. Читає лекції про українські бренди і маркетинг для бізнесу.
Наталія Куйбіда
Працює з брендами та маркетинговими комунікаціями понад 12 років. У 2020 році заснувала комунікаційне агентство PowerCommunications. Основна компетенція: запуск та просування нових брендів, розробка та впровадження маркетингових стратегій, керівництво маркетинговими командами, виведення проектів на міжнародні ринки.
Марія Шевченко
Наталія Куйбіда

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: