fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Чи готові ви до маркетингу майбутнього? Як компаніям отримувати запланований прибуток у 2025 році

  • Дата: 14/11/2024 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Чи готові ви до маркетингу майбутнього? Як компаніям отримувати запланований прибуток у 2025 році. Дата: 14 листопада2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. У 2025 році світ маркетингу кардинально відрізнятиметься від того, що ми знаємо сьогодні. Як компаніям адаптуватися до нової реальності та будувати свої маркетингову стратегію так, що чекає на маркетингові команди завтра та як підготуватися до цих змін. EBA Management Development Centre спільно з Надією Бадер-Баєр запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Чи готові ви до маркетингу майбутнього? Як компаніям отримувати запланований прибуток у 2025 році. Цільова аудиторія: маркетинг-менеджери, CEO, бренд-менеджери. Спікерка: Надія Бадер-Баєр, СЕО і засновник Bader-Baer Consulting Central Asia, керуючий партнер Suzirya Kazakhstan Надія - міжнародна консультантка зі стратегічного та рітейл маркетингу з 27-ми річним досвідом у рекламному та комунікаційному бізнесі, маркетингу, e-commerce, fintech Ex-CMO Prostor, Цитрус, Dom Comfort (Казахстан), Техномарт (Узбекистан). Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (Україна) Постійний член журі Effie Awards Ukraine, Crew Awards Central Asia і Ташкентського фестивалю реклами TAF! Автор статей з маркетингу, цифрового маркетингу та омніканальних стратегій на sostav.ua, rau.ua та forbes.kz. Надія реалізувала понад 200 успішних проєктів у 7 країнах світу. Питання для обговорення:  New normal сучасного маркетингу. Ключові тренди 2025 року. Топ 5-маркетингових інструментів. Цілі та завдання функції маркетингу в компанії. Як максимізувати прибуток компанії поєднуючи стратегію зростання і стратегію ефективності. Маркетингові інструменти управління прибутком: зона отримання прибутку, revenue breakdown, головні цифри вашого бізнесу. Покроковий план розробки маркетингової стратегії для досягнення бізнес-цілей і збільшення прибутку компанії. Чек-лист marketing health 4.0. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Надія Бадер-Баєр. СЕО і засновник Bader-Baer Consulting Central Asia, керуючий партнер Suzirya Kazakhstan Надія - міжнародна консультантка зі стратегічного та рітейл маркетингу з 27-ми річним досвідом у рекламному та комунікаційному бізнесі, маркетингу, e-commerce, fintech Ex-CMO Prostor, Цитрус, Dom Comfort (Казахстан), Техномарт (Узбекистан). Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (Україна) Постійний член журі Effie Awards Ukraine, Crew Awards Central Asia і Ташкентського фестивалю реклами TAF! Автор статей з маркетингу, цифрового маркетингу та омніканальних стратегій на sostav.ua, rau.ua та forbes.kz. Надія реалізувала понад 200 успішних проєктів у 7 країнах світу.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 27 41.

У 2025 році світ маркетингу кардинально відрізнятиметься від того, що ми знаємо сьогодні. Як компаніям адаптуватися до нової реальності та будувати свої маркетингову стратегію так, що чекає на маркетингові команди завтра та як підготуватися до цих змін.

EBA Management Development Centre спільно з Надією Бадер-Баєр запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Чи готові ви до маркетингу майбутнього? Як компаніям отримувати запланований прибуток у 2025 році.

Цільова аудиторія: маркетинг-менеджери, CEO, бренд-менеджери.

Спікерка: Надія Бадер-Баєр, СЕО і засновник Bader-Baer Consulting Central Asia, керуючий партнер Suzirya Kazakhstan Надія – міжнародна консультантка зі стратегічного та рітейл маркетингу з 27-ми річним досвідом у рекламному та комунікаційному бізнесі, маркетингу, e-commerce, fintech Ex-CMO Prostor, Цитрус, Dom Comfort (Казахстан), Техномарт (Узбекистан). Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (Україна) Постійний член журі Effie Awards Ukraine, Crew Awards Central Asia і Ташкентського фестивалю реклами TAF! Автор статей з маркетингу, цифрового маркетингу та омніканальних стратегій на sostav.ua, rau.ua та forbes.kz. Надія реалізувала понад 200 успішних проєктів у 7 країнах світу.

Питання для обговорення: 

  • New normal сучасного маркетингу. Ключові тренди 2025 року. Топ 5-маркетингових інструментів.
  • Цілі та завдання функції маркетингу в компанії. Як максимізувати прибуток компанії поєднуючи стратегію зростання і стратегію ефективності.
  • Маркетингові інструменти управління прибутком: зона отримання прибутку, revenue breakdown, головні цифри вашого бізнесу.
  • Покроковий план розробки маркетингової стратегії для досягнення бізнес-цілей і збільшення прибутку компанії.
  • Чек-лист marketing health 4.0.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Надія Бадер-Баєр
СЕО і засновник Bader-Baer Consulting Central Asia, керуючий партнер Suzirya Kazakhstan Надія - міжнародна консультантка зі стратегічного та рітейл маркетингу з 27-ми річним досвідом у рекламному та комунікаційному бізнесі, маркетингу, e-commerce, fintech Ex-CMO Prostor, Цитрус, Dom Comfort (Казахстан), Техномарт (Узбекистан). Викладач Києво-Могилянської бізнес-школи (Україна) Постійний член журі Effie Awards Ukraine, Crew Awards Central Asia і Ташкентського фестивалю реклами TAF! Автор статей з маркетингу, цифрового маркетингу та омніканальних стратегій на sostav.ua, rau.ua та forbes.kz. Надія реалізувала понад 200 успішних проєктів у 7 країнах світу.
Надія Бадер-Баєр

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067 218 27 41

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: