fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Оnline-лекція: Баланс між Performance та Awareness: Як будувати ефективний маркетинг у 2025 році

  • Дата: 31/07/2025 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Оnline-лекція: Баланс між Performance та Awareness: Як будувати ефективний маркетинг у 2025 році. Дата: 31 липня2025. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. У кризові періоди маркетинговий бюджет часто стає першою жертвою скорочень. Компанії переходять виключно на performance-рекламу, прагнучи миттєво вимірюваних результатів. Проте такий однобічний підхід створює довгострокові ризики для бізнесу. Під час лекції розглянемо, як знайти оптимальний баланс між швидкими продажами та довгостроковим розвитком бренду. На основі реальних кейсів клієнтів Promodo подивимося, як інтегрувати елементи брендингу навіть у товарні кампанії, чому присутність у результатах пошуку AI-асистентів стає критично важливою, та як стратегічно розподіляти бюджет між різними каналами просування. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно із Валерією Лавською запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Баланс між Performance та Awareness: Як будувати ефективний маркетинг у 2025 році. Цільова аудиторія: Маркетинг-директори та CMO, засновники та власники бізнесу, керівники digital-напрямків, спеціалісти з performance-маркетингу, які хочуть розширити підхід. Спікерка: Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo. Більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці. На позиції маркетинг-директора Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Кейс агенції «Люди із залізобетону» став фіналістом Effie Ukraine у 2023 році. Promodo пʼять років поспіль визнається #1 Performance агенцією за версією iab Ukraine. У цьому році потрапила до ТОП-5 рейтингу медійних агенцій та ТОП-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024»  Долучила Promodo до CEEDA — альянсу діджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи. У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами «Додана цінність», гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, WineTime та інших. Питання для обговорення:  Як міняється шлях користувача і як бізнесу адаптуватися під нові реалії? Чому ефективність — надважлива, але відмовлятися від бренду — пастка в довгій перспективі? Інструменти для автоматизації маркетингу. Які звіти допоможуть власникам приймати швидкі рішення? Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Валерія Лавська. CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo. Більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці. На позиції маркетинг-директора Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Кейс агенції «Люди із залізобетону» став фіналістом Effie Ukraine у 2023 році. Promodo пʼять років поспіль визнається #1 Performance агенцією за версією iab Ukraine. У цьому році потрапила до ТОП-5 рейтингу медійних агенцій та ТОП-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024». Долучила Promodo до CEEDA — альянсу діджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи. У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами «Додана цінність», гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, WineTime та інших.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Олена Мусієнко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (67) 218 67 63.

У кризові періоди маркетинговий бюджет часто стає першою жертвою скорочень. Компанії переходять виключно на performance-рекламу, прагнучи миттєво вимірюваних результатів. Проте такий однобічний підхід створює довгострокові ризики для бізнесу.

Під час лекції розглянемо, як знайти оптимальний баланс між швидкими продажами та довгостроковим розвитком бренду. На основі реальних кейсів клієнтів Promodo подивимося, як інтегрувати елементи брендингу навіть у товарні кампанії, чому присутність у результатах пошуку AI-асистентів стає критично важливою, та як стратегічно розподіляти бюджет між різними каналами просування.

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації спільно із Валерією Лавською запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Баланс між Performance та Awareness: Як будувати ефективний маркетинг у 2025 році.

Цільова аудиторія: Маркетинг-директори та CMO, засновники та власники бізнесу, керівники digital-напрямків, спеціалісти з performance-маркетингу, які хочуть розширити підхід.

Спікерка: Валерія ЛавськаCMO маркетингової агенції повного циклу Promodo. Більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці. На позиції маркетинг-директора Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Кейс агенції «Люди із залізобетону» став фіналістом Effie Ukraine у 2023 році. Promodo пʼять років поспіль визнається #1 Performance агенцією за версією iab Ukraine. У цьому році потрапила до ТОП-5 рейтингу медійних агенцій та ТОП-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024»  Долучила Promodo до CEEDA — альянсу діджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи. У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами «Додана цінність», гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, WineTime та інших.

Питання для обговорення: 

  • Як міняється шлях користувача і як бізнесу адаптуватися під нові реалії?
  • Чому ефективність — надважлива, але відмовлятися від бренду — пастка в довгій перспективі?
  • Інструменти для автоматизації маркетингу.
  • Які звіти допоможуть власникам приймати швидкі рішення?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Валерія Лавська
CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo. Більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці. На позиції маркетинг-директора Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Кейс агенції «Люди із залізобетону» став фіналістом Effie Ukraine у 2023 році. Promodo пʼять років поспіль визнається #1 Performance агенцією за версією iab Ukraine. У цьому році потрапила до ТОП-5 рейтингу медійних агенцій та ТОП-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024». Долучила Promodo до CEEDA — альянсу діджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи. У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами «Додана цінність», гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, WineTime та інших.
Валерія Лавська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Олена Мусієнко

Зв'язатись
+380 (67) 218 67 63

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: