fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Агресія: як реагувати і зберегти ділову репутацію

  • Дата: 10/07/2024 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Агресія: як реагувати і зберегти ділову репутацію. Дата: 10 липня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Виявляти агресію, захищаючи свої кордони — це здорово та законно. Але часом після священних війн у мережі або наживо ми почуваємося так, ніби викупалися у багнюці. Або продовжуємо купатися, до ранку розмірковуючи, як ще краще потрібно було відповісти. Якщо вам є, що берегти — репутацію, статус, вплив, добре імʼя або нерви — вам стануть в пригоді чіткі алгоритми реакцій та дій щодо неспровокованої агресії оточуючих. Це техніка з безпеки перед виходом у простір уваги. Бо щойно ви щось робите — знайдеться сотня людей, які розкажуть, що і як ви зробили неправильно. EBA Management Development Centre спільно з Анною Чаплигіною запрошують вас взяти участь в Online-лекція: Агресія: як реагувати і зберегти ділову репутацію. Спікерка: Анна Чаплигіна, Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1». Питання для обговорення: Коли захищатись обовязково, а коли обійти людину стороною? Чи можна робити людям зауваження, «у нас же свобода слова»? Що робити з хамством та образами? Як закінчити суперечку та залишитися при своїй позиції? Що робити, якщо ви з різних боків барикад? Що робити, якщо вас звинувачують незаслужено? Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Анна Чаплигіна. Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 218 27 41.

Виявляти агресію, захищаючи свої кордони — це здорово та законно. Але часом після священних війн у мережі або наживо ми почуваємося так, ніби викупалися у багнюці. Або продовжуємо купатися, до ранку розмірковуючи, як ще краще потрібно було відповісти.

Якщо вам є, що берегти — репутацію, статус, вплив, добре імʼя або нерви — вам стануть в пригоді чіткі алгоритми реакцій та дій щодо неспровокованої агресії оточуючих. Це техніка з безпеки перед виходом у простір уваги. Бо щойно ви щось робите — знайдеться сотня людей, які розкажуть, що і як ви зробили неправильно.

EBA Management Development Centre спільно з Анною Чаплигіною запрошують вас взяти участь в Online-лекція: Агресія: як реагувати і зберегти ділову репутацію.

Спікерка: Анна Чаплигіна, Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1».

Питання для обговорення:

  • Коли захищатись обов’язково, а коли обійти людину стороною?
  • Чи можна робити людям зауваження, «у нас же свобода слова»?
  • Що робити з хамством та образами?
  • Як закінчити суперечку та залишитися при своїй позиції?
  • Що робити, якщо ви з різних боків барикад?
  • Що робити, якщо вас звинувачують незаслужено?

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Анна Чаплигіна
Фахівець з етикету та моделювання поведінки. Працює з компаніями UFuture, Visa, Mastercard, EBRD, МХП, GlobalLogic, Forpost. Автор публікацій та експертних коментарів у ЗМІ: «Українська правда», Liga.net, «Освіторія», «Новий час», «1+1»
Анна Чаплигіна

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
067 218 27 41

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: