fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як ліди стають покупцями

  • Дата: 15/05/2024 (СР)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як ліди стають покупцями. Дата: 15 травня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Ймовірно, хоча б одного разу Ви замислювалися над тим, як Ваші клієнти ухвалюють рішення про покупку. Як вони мислять? Що їх приваблює? А що, навпаки, відштовхує? Ранні економічні моделі мали на увазі, що кожна людина ухвалює рішення про покупку на основі виключно раціонального процесу. Оцінки вартості, параметрів якості, доступності і т.д. Пізніше зясувалося, що це не так одночасно. З одного боку, безумовно, важливо знати ціну, якість та інші параметри. З іншого – виявилося, що одну й ту саму ціну кілька людей сприйматимуть по-різному. Першому здаватиметься, що це дешево, а другому дорого. Те саме з параметрами якості та будь-якими іншими характеристиками пропозиції. Вдумайтесь. Одна й та інформація може відповідно до якихось магічних процесів у нашій голові, може сприйматися людьми зовсім по-різному. Чому так відбувається? Можливо наш мозок не в змозі обробити всю навколишню інформацію. Він відсікає те, що вважає непотрібним, щоб мати можливість обробити частину, що залишилася. Виявляється, у тих частинах, де інформації не вистачає, мозок добудовує реальність самостійно на основі попереднього досвіду та знань. А досвід та знання у всіх різні. Так і виходить, що кожен із нас живе у своєму власному унікальному та частково віртуальному світі. Залишається одне питання: навіщо нам потрібно це знати і як це використати на користь власного бізнесу? EBA Management Development Centre спільно з Вадимом Шепельовим запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як ліди стають покупцями. Цільова аудиторія: Фахівці з продажу. Власники бізнесу. Всі, хто хоче вдосконалити свій рівень міжособистісних комунікації. Питання для обговорення: Чинники, що впливають на процес прийняття клієнтом рішення про співпрацю/покупку. -          Типовий алгоритм прийняття лідом рішення. -          Вплив комплексу маркетингу. -          Соціально-культурні фактори впливу. -          Психологічні фактори впливу. -          Ситуаційні фактори впливу. Провідні мотиви поведінки. -          Опис і характеристики мотивів ліда по Моделі SABONE Ж.Ф. Кролара. -          Тактика аргументації своєї позиції в залежності від домінуючого мотиву поведінки ліда. Перешкоди успішної комунікації. -          «Успішна комунікація», що це означає? -          Процес обміну інформацією. -          Принципи успішної комунікації. -          Перелік барєрів в спілкуванні. Спікер: Вадим Шепельов, сертифікований консультант з управління, бізнес-тренер, психолог, коуч. Учасник Міжнародної асоціації консультантів із управління, IMC. Кваліфікацію підтверджено ЄБРР. Автор курсу «Управління розвитком організації» у КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Голова наглядової ради української компанії. Робота в напрямах: Стратегія розвитку бізнесу, Управління, Побудова систем збуту, Комунікації, Індивідуальне психологічне консультування, Медіації. Співавтор методології бізнес інжинірингу Концептуальний Менеджмент. 15-річний досвід практичної роботи на керівних посадах у мультинаціональних та українських компаніях. Досвід консалтингової роботи становить понад 20 років (більше 500 тренінгів та 60 консалтингових проектів). Співавтор методології Модель системного управління бізнесом. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Вадим Шепельов. сертифікований консультант з управління, бізнес-тренер, психолог, коуч. Учасник Міжнародної асоціації консультантів із управління, IMC. Кваліфікацію підтверджено ЄБРР. Автор курсу «Управління розвитком організації» у КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Голова наглядової ради української компанії. Робота в напрямах: Стратегія розвитку бізнесу, Управління, Побудова систем збуту, Комунікації, Індивідуальне психологічне консультування, Медіації. Співавтор методології бізнес інжинірингу Концептуальний Менеджмент. 15-річний досвід практичної роботи на керівних посадах у мультинаціональних та українських компаніях.  Досвід консалтингової роботи становить понад 20 років (більше 500 тренінгів та 60 консалтингових проектів).. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Малікова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0672182741.

Ймовірно, хоча б одного разу Ви замислювалися над тим, як Ваші клієнти ухвалюють рішення про покупку. Як вони мислять? Що їх приваблює? А що, навпаки, відштовхує?

Ранні економічні моделі мали на увазі, що кожна людина ухвалює рішення про покупку на основі виключно раціонального процесу. Оцінки вартості, параметрів якості, доступності і т.д. Пізніше з’ясувалося, що це не так одночасно.

З одного боку, безумовно, важливо знати ціну, якість та інші параметри. З іншого – виявилося, що одну й ту саму ціну кілька людей сприйматимуть по-різному.

Першому здаватиметься, що це дешево, а другому дорого. Те саме з параметрами якості та будь-якими іншими характеристиками пропозиції.

Вдумайтесь. Одна й та інформація може відповідно до якихось магічних процесів у нашій голові, може сприйматися людьми зовсім по-різному.

Чому так відбувається? Можливо наш мозок не в змозі обробити всю навколишню інформацію. Він відсікає те, що вважає непотрібним, щоб мати можливість обробити частину, що залишилася.

Виявляється, у тих частинах, де інформації не вистачає, мозок добудовує реальність самостійно на основі попереднього досвіду та знань. А досвід та знання у всіх різні. Так і виходить, що кожен із нас живе у своєму власному унікальному та частково віртуальному світі.

Залишається одне питання: навіщо нам потрібно це знати і як це використати на користь власного бізнесу?

EBA Management Development Centre спільно з Вадимом Шепельовим запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як ліди стають покупцями.

Цільова аудиторія:

  • Фахівці з продажу.
  • Власники бізнесу.
  • Всі, хто хоче вдосконалити свій рівень міжособистісних комунікації.

Питання для обговорення:

  • Чинники, що впливають на процес прийняття клієнтом рішення про співпрацю/покупку.

–          Типовий алгоритм прийняття лідом рішення.

–          Вплив комплексу маркетингу.

–          Соціально-культурні фактори впливу.

–          Психологічні фактори впливу.

–          Ситуаційні фактори впливу.

  • Провідні мотиви поведінки.

–          Опис і характеристики мотивів ліда по Моделі SABONE Ж.Ф. Кролара.

–          Тактика аргументації своєї позиції в залежності від домінуючого мотиву поведінки ліда.

  • Перешкоди успішної комунікації.

–          «Успішна комунікація», що це означає?

–          Процес обміну інформацією.

–          Принципи успішної комунікації.

–          Перелік бар’єрів в спілкуванні.

Спікер: Вадим Шепельов, сертифікований консультант з управління, бізнес-тренер, психолог, коуч. Учасник Міжнародної асоціації консультантів із управління, IMC. Кваліфікацію підтверджено ЄБРР. Автор курсу «Управління розвитком організації» у КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Голова наглядової ради української компанії. Робота в напрямах: Стратегія розвитку бізнесу, Управління, Побудова систем збуту, Комунікації, Індивідуальне психологічне консультування, Медіації. Співавтор методології бізнес інжинірингу “Концептуальний Менеджмент”. 15-річний досвід практичної роботи на керівних посадах у мультинаціональних та українських компаніях. Досвід консалтингової роботи становить понад 20 років (більше 500 тренінгів та 60 консалтингових проектів). Співавтор методології “Модель системного управління бізнесом”.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Вадим Шепельов
сертифікований консультант з управління, бізнес-тренер, психолог, коуч. Учасник Міжнародної асоціації консультантів із управління, IMC. Кваліфікацію підтверджено ЄБРР. Автор курсу «Управління розвитком організації» у КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Голова наглядової ради української компанії. Робота в напрямах: Стратегія розвитку бізнесу, Управління, Побудова систем збуту, Комунікації, Індивідуальне психологічне консультування, Медіації. Співавтор методології бізнес інжинірингу "Концептуальний Менеджмент". 15-річний досвід практичної роботи на керівних посадах у мультинаціональних та українських компаніях.  Досвід консалтингової роботи становить понад 20 років (більше 500 тренінгів та 60 консалтингових проектів).
Вадим Шепельов

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Малікова

Зв'язатись
0672182741

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: