fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЕВА Одеса PR & Marketing HUB “Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”

Комунікація Маркетинг та PR
  • Дата: 06/03/2024 (СР)
  • Мова: Українська
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Microsoft Teams

Google Apple Outlook Telegram Bot
  ЕВА Одеса PR & Marketing HUB “Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”. Дата: 06 березня2024. Час: 11:00 12:30. Мова: Українська. Місце проведення: Microsoft Teams. Шановні члени Асоціації,      Війна змусила переглянути і підходи до формування комунікаційних стратегій: особливого значення набуває позиціонування бізнесу, координація дій між брендами, державними структурами та громадськістю. Протистояння деструктивним інформаційним впливам, створення меседжів із ціннісним змістом стали невідємною частиною стратегій у воєнних реаліях.  Тому Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес асоціації хапрошує вас на онлайн-засідання Одеса PR & Marketing HUB на тему: “ Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”.   Зустріч відбудеться у середу 06 березня 2024 року об 11:00 у Microsoft Teams.    Питання для обговорення:  Інформаційна прозорість та уникнення експлуатації    Взаємодія зі ЗМІ як невідємної складової інфокомпанії    Емоційний контекст та соціальна відповідальність    Як бізнесу створювати цінності під час війни    Кейси від групи компаній RDS («Наше місце», «Дороги гурманів») Посилання на зустріч отримають усі зареєстровані учасники.    Спікери. Аліна Оніка. Директорка з комунікацій RDS, Голова PR & Marketing хабу в Одесі, Керує проєктом “Наше місце” та відповідає за звʼязки з владою. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. EBA Odesa. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 048 737 38 83.

Шановні члени Асоціації,     

Війна змусила переглянути і підходи до формування комунікаційних стратегій: особливого значення набуває позиціонування бізнесу, координація дій між брендами, державними структурами та громадськістю. Протистояння деструктивним інформаційним впливам, створення меседжів із ціннісним змістом стали невід’ємною частиною стратегій у воєнних реаліях. 

Тому Південноукраїнський офіс Європейської Бізнес асоціації хапрошує вас на онлайн-засідання Одеса PR & Marketing HUB на тему: “ Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”.  

Зустріч відбудеться у середу 06 березня 2024 року об 11:00 у Microsoft Teams.   

Питання для обговорення: 

  • Інформаційна прозорість та уникнення експлуатації   
  • Взаємодія зі ЗМІ як невід’ємної складової інфокомпанії   
  • Емоційний контекст та соціальна відповідальність   
  • Як бізнесу створювати цінності під час війни   
  • Кейси від групи компаній RDS («Наше місце», «Дороги гурманів»)

Посилання на зустріч отримають усі зареєстровані учасники.    

Спікери

1 / 1
Аліна Оніка
Директорка з комунікацій RDS, Голова PR & Marketing хабу в Одесі, Керує проєктом “Наше місце” та відповідає за звʼязки з владою
Аліна Оніка

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
048 737 38 83
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: