fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-тренінг: Правила притомного тексту

Особиста ефективність Особистісний розвиток
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-тренінг: Правила притомного тексту. Дата: 24 вересня2024. Час: 18:00 20:00. Мова: українська. Формат: 3 дні (24, 26 вересня та 1 жовтня). Місце проведення: Online Zoom. Скоріше за все вашому бізнесу потрібний текст. Не обовʼязково геніальний, часто достатньо зрозумілого аудиторії. А як це — нормального? А якій саме аудиторії? А якщо я не творча людина і не вмію писати?  А можна без тексту?  Бачите, ще нічого не почалося, а питання вже є.  Уміти писати, щоб вирішувати завдання бізнесу — не обовʼязково. Але точно буде корисним розібратися, як працюють тексти, як їх сприймають потенційні читачі, і як зробити їх нормальними. Тексти, не читачів.  На воркшопі ви зрозумієте, що тексти — то не страшно, якщо мати зрозумілі інструменти. Що креатив — то про вирішення задачі. І що все це ви вмієте, якщо потренуєтесь. Власне цим ми і плануємо займатися.   Цільова аудиторія: копірайтери: теперешнім і потенційним: доповнити список текстових інструментів;  підприємці: зрозуміти, що добре і погано в текстах, щоб коригувати роботу підрядників, або писати самим;  PR менеджери: щоб систематизувати і підсилити свої знання;  усі, хто хоче прокачатися у написанні текстів.  Про тренерку: Стаська Падалка, Creative group head в агенції Qream, екскопірайтерка в «Планеті Кіно». Лекторка, авторка книги «В очікуванні копірайтера», співзасновниця кадрової агенції для копірайтерів.  Пункти для обговорення:  Правила копірайтингу. Креатив vs творчість. Текст, що продає. Як вийти зі ступору.   Tone of Voice. Як і до кого говорять бренди.  Редагування текстів — на що звертати увагу. Типові помилки в текстах, яких варто уникати.  Тренери. Стаська Падалка. Creative group head в агенції Qream, екскопірайтерка в «Планеті Кіно». Лекторка, авторка книги «В очікуванні копірайтера», співзасновниця кадрової агенції для копірайтерів. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Скоріше за все вашому бізнесу потрібний текст. Не обовʼязково геніальний, часто достатньо зрозумілого аудиторії. А як це — нормального? А якій саме аудиторії? А якщо я не творча людина і не вмію писати?  А можна без тексту? 

Бачите, ще нічого не почалося, а питання вже є. 

Уміти писати, щоб вирішувати завдання бізнесу — не обовʼязково. Але точно буде корисним розібратися, як працюють тексти, як їх сприймають потенційні читачі, і як зробити їх нормальними. Тексти, не читачів. 

На воркшопі ви зрозумієте, що тексти — то не страшно, якщо мати зрозумілі інструменти. Що креатив — то про вирішення задачі. І що все це ви вмієте, якщо потренуєтесь. Власне цим ми і плануємо займатися. 

 Цільова аудиторія:

  • копірайтери: теперешнім і потенційним: доповнити список текстових інструментів; 
  • підприємці: зрозуміти, що добре і погано в текстах, щоб коригувати роботу підрядників, або писати самим; 
  • PR менеджери: щоб систематизувати і підсилити свої знання; 
  • усі, хто хоче прокачатися у написанні текстів. 

Про тренерку: Стаська Падалка, Creative group head в агенції Qream, екскопірайтерка в «Планеті Кіно». Лекторка, авторка книги «В очікуванні копірайтера», співзасновниця кадрової агенції для копірайтерів. 

Пункти для обговорення: 

  1. Правила копірайтингу. Креатив vs творчість. Текст, що продає. Як вийти зі ступору.  
  2. Tone of Voice. Як і до кого говорять бренди. 
  3. Редагування текстів — на що звертати увагу. Типові помилки в текстах, яких варто уникати. 

Тренери

1 / 1
Стаська Падалка
Creative group head в агенції Qream, екскопірайтерка в «Планеті Кіно». Лекторка, авторка книги «В очікуванні копірайтера», співзасновниця кадрової агенції для копірайтерів
Стаська Падалка

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Ваші очікування та запитання до тренера
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: