fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-тренінг-інтенсив: Переговори онлайн

  • Тривалість:05 - 09 жовтня
  • Час: 15:00 - 18:30
  • Додатково:07 жовтня - переговорний поєдинок - 19.00 - 20.30
  • Внесок для компаній Асоціації:6000 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:5100 грн до 05 вересня
  • Місце проведення: Online Zoom
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-тренінг-інтенсив: Переговори онлайн. Дата: 05 жовтня2020. Час: 15:00 18:30. Додатково: 07 жовтня - переговорний поєдинок - 19.00 - 20.30. Місце проведення: Online Zoom. 2020 рік став переломним. Світ, який вже 3 роки прагнув діджитилізуватись за 2 місяці на 90% зробив це. Бізнес-зустрічі, до яких ми звикли за чашкою кави стали онлайн-зустрічами вдома. Проте Вам, як і раніше, важливо отримувати нових клієнтів, вміти втримати старих, вирішувати різноманітні бізнес-задачі у нових реаліях. Як пристосуватись до нової реальності? Чи відрізняються формати переговорів в онлайн та оффлайн-форматах? Про онлайн-переговори поговоримо та попрактикуємось разом Наталією Байкаловою протягом інтенсивних 5 днів. Протягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та оффлайн-формати. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення тренінгу. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Зрозумієте повний цикл переговорного процесу Отримаєте основні навички управління переговорного процесу Оволодієте переговорними тактиками, які можуть бути використані у різноманітних ситуаціях / сценаріях Зрозумієте різницю між жорсткими та складними переговорами Зрозумієте, коли вами маніпулюють та вивчите тактики контрманіпуляції Сформуєте навички управління власними емоціями протягом «жорстких переговорів» Розвинете креативні навички для презентування ваших пропозицій ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів ПРОГРАМА День 1. Анатомія переговорів. Типоведення Процесна модель переговорів. Базові елементи переговорного процесу.  Різниця між складними та жорсткими переговорами, специфіка позиційного торгу.  Особливості переговорів онлайн. План часу в онлайн-переговорах. Характерні риси рольової взаємодії учасників переговорів в онлайн-форматі. Як розподіляти ролі на групових переговорах онлайн. Система знаків.  Процедура початку переговорного процесу. Структурування «поля» переговорів. Теорія взаємодії переговірників, технології контакту онлайн. Діагностика співбесідника, складання психологічного портрету співбесідника. Класифікації переговірників..  Особливості роботи проти декількох партнерів. Діагностика ролей в команді патнерів. Кейс* - на відпрацювання рольової взаємодії в переговорному процесі (ситуація командних переговорів та діагностики рівня складності/розходження інтересів).  День 2. Техніки ведення складних та конфліктних переговорів   Основні задачі початкової фази переговорів.  Способи управління переговорним процесом. Техніки резюмування. Питання в переговорах: інформаційні, позиційні, номіналізуючі.   Техніки ведення зв’язаного діалогу.  Профілактика виникнення емоційних воронок спочатку переговорного процесу.  Основні елементи, які сигналізують про посилення переговорної взаємодії.  Ознакми нав’язування вам, свідомо невигідної ролі. Зміна рольових взаємодій.  Алгоритм виходу з конфліктної взаємодії. Пошук корньового протиріччя та збір погодження. Прийоми пошуку рішень в ситуації протирічь сторін.  Протистояння основним маніпулятивним прийомам початку переговорного процесу.  Кейс** (в парах) – відпрацювання переговорних питань, гасіння вогнищ напруження на початку переговорного процесу. День 3. Переговорний поєдинок  Кейс з гостем «Переговорний батл» - кейс, в який запрошується гість з великим досвідом переговорів у бізнесі – відпрацювання алгоритму виходу з конфлікту, раціоналізація емоційно зарядженого поля переговорів.  День 4. Дискусійна фаза переговорів. Види маніпуляцій Техніки аргументації в дискусійній частині. Поверхи аргументації. Техніки обгрунтування на мові клієнта. Тактики срединної частини переговорів. Робота з інформацією в ході переговорів: інтерпретації, упущення, викривлення, доповнення. Процедурні, логічні, особистісні маніпуляції.  Розпізнання та протидія маніпуляціям партнера по переговорам.  Техніки блефування в переговорах про ціну. Репертуар технік обумовленого торгу. Кейс** (в парах) – відпрацювання інструментів аргументації та контраргументації. Відслідковування та класифікації маніпуляції в переговорному процесі.  День 5. Фіналізація переговорів. Психогігієна переговірника Техніки фіналізації складних переговорів Ознаки по яким можна визначити, які переговори потрібно зупинити. Правила проведення багатораундних переговорів. Техніки зняття напруження в фіналі переговорного процесу. Тактики «відновлення балансу» переговорних сторін. Метод фінального резюмування. Протоколювання переговорів. Психологічна гігієна переговврника. Способи саморегуляції психологічного стану. Методи психологічної розрядки Експрес-методи саморегуляції для примінення в ситуації складних переговорів Кейс** (в парах) – рішення мотиваційних конфліктів у внутрішніх переговорах Тренери. Наталія Байкалова. Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

2020 рік став переломним. Світ, який вже 3 роки прагнув діджитилізуватись за 2 місяці на 90% зробив це. Бізнес-зустрічі, до яких ми звикли за чашкою кави стали онлайн-зустрічами вдома. Проте Вам, як і раніше, важливо отримувати нових клієнтів, вміти втримати старих, вирішувати різноманітні бізнес-задачі у нових реаліях. Як пристосуватись до нової реальності? Чи відрізняються формати переговорів в онлайн та оффлайн-форматах? Про онлайн-переговори поговоримо та попрактикуємось разом Наталією Байкаловою протягом інтенсивних 5 днів.

Протягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та оффлайн-формати.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення тренінгу.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Зрозумієте повний цикл переговорного процесу
  • Отримаєте основні навички управління переговорного процесу
  • Оволодієте переговорними тактиками, які можуть бути використані у різноманітних ситуаціях / сценаріях
  • Зрозумієте різницю між жорсткими та складними переговорами
  • Зрозумієте, коли вами маніпулюють та вивчите тактики контрманіпуляції
  • Сформуєте навички управління власними емоціями протягом «жорстких переговорів»
  • Розвинете креативні навички для презентування ваших пропозицій

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

ПРОГРАМА

День 1. Анатомія переговорів. Типоведення

  • Процесна модель переговорів. Базові елементи переговорного процесу. 
  • Різниця між складними та жорсткими переговорами, специфіка позиційного торгу. 
  • Особливості переговорів онлайн. План часу в онлайн-переговорах.
  • Характерні риси рольової взаємодії учасників переговорів в онлайн-форматі. Як розподіляти ролі на групових переговорах онлайн. Система знаків. 
  • Процедура початку переговорного процесу. Структурування «поля» переговорів.
  • Теорія взаємодії переговірників, технології контакту онлайн.
  • Діагностика співбесідника, складання психологічного портрету співбесідника.
  • Класифікації переговірників.. 
  • Особливості роботи проти декількох партнерів. Діагностика ролей в команді патнерів.

Кейс* – на відпрацювання рольової взаємодії в переговорному процесі (ситуація командних переговорів та діагностики рівня складності/розходження інтересів). 

День 2. Техніки ведення складних та конфліктних переговорів  

  • Основні задачі початкової фази переговорів. 
  • Способи управління переговорним процесом. Техніки резюмування.
  • Питання в переговорах: інформаційні, позиційні, номіналізуючі.  
  • Техніки ведення зв’язаного діалогу. 
  • Профілактика виникнення емоційних воронок спочатку переговорного процесу. 
  • Основні елементи, які сигналізують про посилення переговорної взаємодії. 
  • Ознакми нав’язування вам, свідомо невигідної ролі. Зміна рольових взаємодій. 
  • Алгоритм виходу з конфліктної взаємодії. Пошук корньового протиріччя та збір погодження.
  • Прийоми пошуку рішень в ситуації протирічь сторін. 
  • Протистояння основним маніпулятивним прийомам початку переговорного процесу. 

Кейс** (в парах) – відпрацювання переговорних питань, гасіння вогнищ напруження на початку переговорного процесу.

День 3. Переговорний поєдинок 

Кейс з гостем «Переговорний батл» – кейс, в який запрошується гість з великим досвідом переговорів у бізнесі – відпрацювання алгоритму виходу з конфлікту, раціоналізація емоційно зарядженого поля переговорів. 

День 4. Дискусійна фаза переговорів. Види маніпуляцій

  • Техніки аргументації в дискусійній частині.
  • Поверхи аргументації. Техніки обгрунтування на мові клієнта.
  • Тактики срединної частини переговорів.
  • Робота з інформацією в ході переговорів: інтерпретації, упущення, викривлення, доповнення.
  • Процедурні, логічні, особистісні маніпуляції. 
  • Розпізнання та протидія маніпуляціям партнера по переговорам. 
  • Техніки блефування в переговорах про ціну. Репертуар технік обумовленого торгу.

Кейс** (в парах) – відпрацювання інструментів аргументації та контраргументації. Відслідковування та класифікації маніпуляції в переговорному процесі. 

День 5. Фіналізація переговорів. Психогігієна переговірника

  • Техніки фіналізації складних переговорів
  • Ознаки по яким можна визначити, які переговори потрібно зупинити.
  • Правила проведення багатораундних переговорів.
  • Техніки зняття напруження в фіналі переговорного процесу.
  • Тактики «відновлення балансу» переговорних сторін.
  • Метод фінального резюмування.
  • Протоколювання переговорів.
  • Психологічна гігієна переговврника.
  • Способи саморегуляції психологічного стану. Методи психологічної розрядки
  • Експрес-методи саморегуляції для примінення в ситуації складних переговорів

Кейс** (в парах) – рішення мотиваційних конфліктів у внутрішніх переговорах

Тренери

1 / 1
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».
Наталія Байкалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від тренінгу
Звідки Ви дізнались про тренінг? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: