fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-програма розвитку з таргетингу у соціальних мережах

PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-програма розвитку з таргетингу у соціальних мережах. Дата: 29 листопада2022. Час: 17:00 19:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. SMM-маркетинг останнім часом стає все більш популярним. За останні два роки необхідність впровадження та ефективної роботи у даній сфері постала на першому місці для маркетологів та піарників компаній. Відмінністю інтернет маркетингу від його оффлайн-варіанту є можливість напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням.  Центр Професійного Розвитку EBA запускає Онлайн-Програму розвитку з таргетингу у соціальних мережах, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook, Instagram, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші. Програма проходитиме в онлайн-форматі, останній модуль офлайн з обговоренням та брейн-штормінгом для Ваших стратегій інтернет-маркетингу компаній, які Ви представляєте.  Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.  Які знання та навички Ви опануєте? Покращите Ваші навички роботи з соціальною мережею Facebook  Зробите сегменти ЦА з точки зору теплоти трафіку, різних етапів воронки, виділите сегменти за допомогою інструментів FB  Дізнаєтесь для чого потрібен бізнес-менеджер FB і що необхідно зробити для ефективної роботи в ФБ  Навчитесь працювати в Ads Manager  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ  Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу  PR менеджери  Початківці у маркетинг сфері  Спеціалісти з внутрішніх комунікацій  ПРОГРАМА  Модуль 1. Особливості соціальних мереж. Бізнес-менеджер Facebook. Основні інструменти - 29 листопада  Загальний підхід. Особливості попиту у соціальних мережах. Формування стратегії просування у соціальних мережах. SMM-комплексний підхід.    Бізнес-менеджер. Створення та налаштування. Facebook Page (Бізнес-сторінки Facebook). Instagram Business. Налаштування. Особливості роботи.   Огляд інструментів та платформ FB: Ads Manager (Рекламний кабінет), Event Manager, Audience, Commerce manager, Ad Library, Experiments, Insights etc  Модуль 2. Формування комунікаційної стратегії рекламної кампанії – 01 грудня Маркетингові моделі RACE, AARRR. Framework See-Think-Do-Care.   Аудиторія. Портрет цільової аудиторії.    Аналіз ЦА. Сегментація відповідно до портрету, обізнанності, поведінки на сайті.  Комунікаційна стратегія для роботи з окремими сегментами ЦА   Стратегії формування структури рекламної кампанії, з урахуванням різних сегментів ЦА  Приклади реалізації у різних нішах бізнесу  Модуль 3. Підготовка до налаштування реклами. Технічна підготовка - 6 грудня Перевірка  доступів. Порог білінгу. Ліміти.    Event-manager. Піксель FB. Налаштування, способи встановлення.   Event-manager. Налаштування подій Пікселя.  Сonversion API.  Створення кастомних конверсій.    Аудиторії для таргетингу.   Створення аудиторій: Збережені, схожі ( LAL), аудиторія користувачів, списки клієнтів.   Створення аудиторій у Instagram Business + Audience.    Перевірка готовності сайту, FB Page, Instagram Business.  Модуль 4. Створення рекламної кампанії - 8 грудня Стратегія рекламної кампанії    Типи кампаній. Рекламні цілі. Відповідність цілей бізнесу рекламним цілям  Покрокове створення рекламної кампанії в Ads Manager (рекламний кабінет ФБ) відповідно до обраної стратегіі.  Створення кампанії через Instagram. Особливості.   Управління кампаніями.    Модуль 5. Аналіз запущених рекламних кампаній та побудова стратегій- 13 грудня Основні метрики. Їх зв’язок.    Аналіз рекламних кампаній.   Звіти ФБ. Формування. Автоматизація.  Статистика в Ads Manager. Особливості атрибуції FB.   Алгоритм аудиту рекламного аккаунту  Модуль 6. Відповіді на запитання та вирішення кейсів групи учасників - 15 грудня (онлайн або оффлайн за бажанням групи)Спікери. Анна Стельмах. 5 років діджитал досвіду. Meta Certified Media Buying Professional. LinkedIn Сertified Marketing Strategу. Займається розробкою та впровадженням стратегій для локальних та міжнародних брендів.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

SMM-маркетинг останнім часом стає все більш популярним. За останні два роки необхідність впровадження та ефективної роботи у даній сфері постала на першому місці для маркетологів та піарників компаній. Відмінністю інтернет маркетингу від його оффлайн-варіанту є можливість напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням. 

Центр Професійного Розвитку EBA запускає Онлайн-Програму розвитку з таргетингу у соціальних мережах, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook, Instagram, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші. Програма проходитиме в онлайн-форматі, останній модуль офлайн з обговоренням та брейн-штормінгом для Ваших стратегій інтернет-маркетингу компаній, які Ви представляєте. 

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. 

Які знання та навички Ви опануєте?

  • Покращите Ваші навички роботи з соціальною мережею Facebook 
  • Зробите сегменти ЦА з точки зору теплоти трафіку, різних етапів воронки, виділите сегменти за допомогою інструментів FB 
  • Дізнаєтесь для чого потрібен бізнес-менеджер FB і що необхідно зробити для ефективної роботи в ФБ 
  • Навчитесь працювати в Ads Manager 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ 

  • Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу 
  • PR менеджери 
  • Початківці у маркетинг сфері 
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій 

ПРОГРАМА 

Модуль 1. Особливості соціальних мереж. Бізнес-менеджер Facebook. Основні інструменти – 29 листопада 

  • Загальний підхід. Особливості попиту у соціальних мережах.
  • Формування стратегії просування у соціальних мережах. SMM-комплексний підхід.   
  • Бізнес-менеджер. Створення та налаштування.
  • Facebook Page (Бізнес-сторінки Facebook). Instagram Business. НалаштуванняОсобливості роботи 
  • Огляд інструментів та платформ FB: Ads Manager (Рекламний кабінет), Event Manager, Audience, Commerce managerAd LibraryExperimentsInsights etc 

Модуль 2. Формування комунікаційної стратегії рекламної кампанії – 01 грудня

  • Маркетингові моделі RACE, AARRR. Framework See-Think-Do-Care.  
  • Аудиторія. Портрет цільової аудиторії.   
  • Аналіз ЦА. Сегментація відповідно до портрету, обізнанності, поведінки на сайті. 
  • Комунікаційна стратегія для роботи з окремими сегментами ЦА  
  • Стратегії формування структури рекламної кампанії, з урахуванням різних сегментів ЦА 
  • Приклади реалізації у різних нішах бізнесу 

Модуль 3. Підготовка до налаштування рекламиТехнічна підготовка – 6 грудня

  • Перевірка  доступів. Порог білінгу. Ліміти.   
  • Event-manager. Піксель FB. Налаштування, способи встановлення.  
  • Event-manager. Налаштування подій Пікселя.  Сonversion API. 
  • Створення кастомних конверсій.   
  • Аудиторії для таргетингу.  
  • Створення аудиторій: Збережені, схожі ( LAL), аудиторія користувачів, списки клієнтів.  
  • Створення аудиторій у Instagram Business + Audience.   
  • Перевірка готовності сайту, FB Page, Instagram Business. 

Модуль 4. Створення рекламної кампанії – 8 грудня

  • Стратегія рекламної кампанії   
  • Типи кампаній. Рекламні цілі. Відповідність цілей бізнесу рекламним цілям 
  • Покрокове створення рекламної кампанії в Ads Manager (рекламний кабінет ФБ) відповідно до обраної стратегіі. 
  • Створення кампанії через Instagram. Особливості.  
  • Управління кампаніями.   

Модуль 5. Аналіз запущених рекламних кампаній та побудова стратегій- 13 грудня

  • Основні метрики. Їх зв’язок.   
  • Аналіз рекламних кампаній.  
  • Звіти ФБ. Формування. Автоматизація. 
  • Статистика в Ads Manager. Особливості атрибуції FB.  
  • Алгоритм аудиту рекламного аккаунту 

Модуль 6. Відповіді на запитання та вирішення кейсів групи учасників – 15 грудня (онлайн або оффлайн за бажанням групи)

Тренери

1 / 1
Анна Стельмах
5 років діджитал досвіду. Meta Certified Media Buying Professional. LinkedIn Сertified Marketing Strategу. Займається розробкою та впровадженням стратегій для локальних та міжнародних брендів.
Анна Стельмах

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: