fbpx

Онлайн-Програма розвитку з продуктового менеджменту для не-ІТ фахівців

  • Статус:Новий сезон розпочинається 12 квітня 2021 року
  • Тривалість:12 - 26 квітня
  • Мова: українська/російська
  • Час:по понеділках та середах з 17.00 до 19.30
  • Внесок для компаній Асоціації:6000 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:5100 грн до 12 березня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Zoom

Про програму

Продуктовий менеджмент – це сукупність процесів, які виконуються від моменту виявлення потреби продукту для користувача й працює на всіх етапах життєвого циклу продукту. Управління продуктом здійснюється у двох основних кроках – розробка продукту та маркетинг продукту. Сфера продуктового менеджменту працює для ІТ та не-ІТ фахівців, адже у всіх сферах є продукт та потреба управління ним.

Команда Центру Професійного Розвитку створила нову Онлайн-Програму розвитку з продуктового менеджменту для не-ІТ фахівців, яка допоможе зрозуміти основні етапи життєвого циклу продукту, дозволить працювати швидко, масштабувати Ваш продукт.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

Протягом навчання Ви:

  • Розберетесь що таке продуктовий менеджмент
  • Зрозумієте реальні потреби користувачів саме для Вашої сфери
  • Заглибитесь у процес побудови життєвого циклу продукту
  • Визначте пріоритезацію у продукті

Цільова аудиторія: ті, хто хоче зрозуміти як працює продуктовий менеджмент, як можна його приміняти у Вашій компанії; ті, хто має спеціалізацію дотичну до продуктового менеджменту.

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1. Вступ до продуктового менеджменту – Олександр Старовіт – 12 квітня:

  • Що таке продукт;
  • Який сет обов’язків має продакт менеджер;
  • Персональне позиціонування і пошук ніші для персонального бренду;
  • Перші 100 днів у ролі продакта;
  • Побудова комунікації з командою та з клієнтом
  • Кейси

Модуль 2. Product Development – Рей Астафічев – 14 квітня:

  • Основні фази життєвого циклу продукту;
  • Що потрібно зробити перед фактичною розробкою продукту;
  • Гіпотези та їх перевірка;
  • Що робити, якщо твоїм продуктом не хочуть користуватися
  • Кейси у сферах B2B та B2C

Модуль 3. Customer Development – Олександр Старовіт – 19 квітня:

  • Як зрозуміти реальну потребу користувачів;
  • Проведення інтерв’ю:
  • Побудова юзер персони після інтерв’ю
  • Кейси

Модуль 4. Product Marketing – Павло Сахацький – 21 квітня:

  • Обслуговування клієнтів;
  • Аналіз ринку та потенціалу;
  • Формування маркетингової компанії
  • Кейси

Модуль 5. Практичний воркшоп з Олександром Старовітом. Брейн-штормінг – 24 квітня: 11.00 – 15.00

Модуль 6. Метрики для продуктового менеджера – Богдан Кіт – 26 квітня:

  • Які метрики необхідні
  • Типи
  • Пріоритезація в продукті
  • Кейси

Тренери

1 / 4
Олександр Старовіт
Senior Business Analyst, EPAM Ukraine, понад 7 років досвіду в управлінні проєктами та командами. Досвід роботи в ролях General Operations Manager, Product Owner, Product Manager, Business Analyst. Представляв продукти на міжнародних виставках споживчої електроніки таких, як CES 2018, CES 2019 (США, Лас-Вегас), CES Asia 2019 (КНР, Шанхай)
Рей Астафічев
Head of Growth, Readdle; Asta Academy owner
Павло Сахацький
Product Marketing Manager, Readdle
Богдан Кіт
Product Manager Ring; Co-Founder in Kattana
Олександр Старовіт
Рей Астафічев
Павло Сахацький
Богдан Кіт

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише преміальним клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: