Онлайн-Програма розвитку з комплаєнсу
- Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Про програму
В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс — це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Необхідність приймати правильні рішення є особливо значимою зараз, коли наша країна протистоїть ворогу, а бізнес функціонує в умовах економіки воєнного часу. Забезпечення дотримання Комплаєнс-процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме її процвітанню та стабільності вашої компанії.
Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми розвитку з комплаєнсу та відкрити для себе нові знання у сфері Комплаєнс у зручному форматі.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері комплаєнсу.
- Практикуючі юристи.
- HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері комплаєнсу.
- Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у комплаєнс-сфері.
Під час проходження модулів ви:
- Дізнаєтесь як правильно і легко дотримуватись комплаєнс-вимог та транслювати їх «внутрішньому клієнту».
- Вивчите основні питання щодо захисту персональних даних (GDPR).
- Дізнаєтесь навіщо та як здійснювати ризик-менеджмент третіх осіб.
- Ознайомитесь з основами протидії відмиванню коштів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню тероризму.
- Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу.
- Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах.
- Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері комплаєнсу та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою комплаєнс-системою.
- Ознайомитесь з особливостями санкційного комплаєнсу в теперішніх реаліях.
ФОРМАТ
- Онлайн-програма.
- 7 україномовних модулів.
- Щовівторка та щочетверга о 16:00 – 18:00.
ПРОГРАМА
МОДУЛЬ 1 — 13 листопада 2024 року
Антимонопольний комітет України: міфи та реальність, або як побудувати добрі відносини
ТРЕНЕР
Марія Ніжнік, виконавча партнерка, керівниця практики антимонопольного та конкурентного права, Aequo.
- Основні напрямки діяльності АМКУ.
- Навіщо потрібен антимонопольний комітет бізнесу.
- Які зміни відбулись з 1 січня 2024 року та що очікувати далі. Як це впливає на бізнес.
- Що можна робити, а що краще не робити для уникнення негативних наслідків.
- Чи завжди монополіст є порушником, а погоджена поведінка чи схожі дії антиконкурентною практикою.
- Як правильно відповідати комітету.
- АМКУ як інструмент захисту проти недобросовісних конкурентів та контрагентів.
МОДУЛЬ 2 — 14 листопада 2024 року
Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс
ТРЕНЕР
Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми та культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».
- Антикорупційне регулювання.
- Конфлікт інтересів: як побудувати процес декларування та менеджменту.
- Подарунки та гостинність: як забезпечити процес реєстрації та погодження.
- Обговорення прикладів.
МОДУЛЬ 3 — 19 листопада 2024 року
Зміцнення комплаєнс культури в організації: міцний бренд та комунікації
ТРЕНЕР
Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми та культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».
- Концепція залучення у комплаєнс.
- Створення плану комунікацій та вибір каналів.
- Побудова довіри через створення бренду комплаєнс — розвиток сильного іміджу культури комплаєнс.
- Ефективні зв’язки — приклади успішних комунікаційних кампаній.
МОДУЛЬ 4 — 21 листопада 2024 року
Санкційний комплаєнс в теперішніх реаліях
ТРЕНЕР
Юлія Ластенко, комплаєнс-менеджер з багаторічним досвідом роботи у комплаєнс (етика та ділова культура, санкції, конфлікт інтересів, AML) в найбільшій енергетичній компанії України, банках та кріпто-біржі. Практичний досвід в пошуку рішень складних кейсів. Консалтинг та побудова системи комплаєнс на підприємстві.
- Що таке санкції.
- Санкції різних юрисдикцій: хто має їх дотримуватись.
- Наслідки порушення санкційних обмежень.
- Оцінка санкційного ризику контрагентів.
МОДУЛЬ 5 — 26 листопада 2024 року
Перевірка доброчесності третіх осіб
ТРЕНЕР
Вікторія Огриза, керівник юридичного департаменту компаній PepsiCo в Україні, яка 18 років поспіль визнається однією з самих етичних компаній у світі. Вікторія є членом комплаєнс та ризик комітету, входить до складу виконавчих директорів компанії. У сферу її відповідальності входить повний юридичний супровід усіх напрямків бізнесу міжнародної компанії в Україні — управління корпоративною структурою та M&A, підтримка маркетинг та PR напрямків, продажі, виробництво та логістика, зовнішньоекономічна діяльність, всі види та напрями закупівель робіт, товарів, послуг. Вікторія має 23 роки досвіду у юридичній сфері, з яких останні 14 на ринку FMCG. Є досвід роботи у суднобудівній промисловості та банківському секторі.
- Статистика, мета перевірки.
- Матриця ризиків та критерії перевірки.
- Санкційна перевірка як частина перевірки на доброчесність.
- Стандарт компанії щодо перевірки, червоні прапорці.
- Інструменти захисту в угодах. Виключення та процедура їх оформлення.
- Гаряча лінія для заяв щодо недоброчесності.
- Case study.
МОДУЛЬ 6 — 28 листопада 2024 року
Персональні дані та GDPR комплаєнс: практичний підхід
ТРЕНЕРИ
Олексій Столяренко, партнер практики права інтелектуальної власності та голова IT/TMT (галузевої групи з питань інформаційних технологій/медіа/ телекомунікацій) в київському офісі Baker McKenzie. Олексій надає юридичні консультації клієнтам у складних питаннях, пов’язаних з інтелектуальною власністю та IT, авторським правом, торговельними марками, патентами, доменними іменами, Інтернетом та новітніми технологіями, захистом інформації та персональних даних. Олексій має багаторічний досвід в консультуванні з питань кібербезпеки, передачі технологій, стартапів, запуску інноваційних послуг та продуктів в Україні. Він також представляє інтереси клієнтів в судах України у справах по захисту прав на торговельні марки, патенти та інші об’єкти інтелектуальної власності. Олексій організовує та проводить кампанії по боротьбі із виробництвом і розповсюдженням контрафактних товарів.
Христина Оленюк, юристка Baker McKenzie Ukraine, яка спеціалізується на питаннях в галузі медіа, технологій, інтелектуальної власності та захисту даних. В зоні особливого професійного інтересу Христини – питання захисту даних та кіберризиків, супровід транзакцій, пов’язаних з технологіями, захистом прав інтелектуальної власності з особливим акцентом на всіх аспектах захисту торговельних марок, а також судові спори та правозастосування у справах щодо торговельних марок, патентів, авторського права та інших IP питань. Христина також консультує клієнтів щодо проєктів розвитку у сфері ІТ, телекомунікацій та IP, електронної комерції та Інтернету, боротьби з підробками та технологічних спорів.
- GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні.
- GDPR в дії: практика застосування.
- Топ-5 практичних кроків до відповідності.
МОДУЛЬ 7 — 3 грудня 2024 року
Комплаєнс в трудових відносинах: справедливе ставлення на робочому місці
ТРЕНЕР
Катерина Кишеня, юристка, адвокатка, Адвокатського об’єднання Василь Кісіль і Партнери.Спеціалізується у правовому супроводі клієнтів у сфері праці та зайнятості та вирішенні спорів. Окрім юридичної освіти, має другу вищу освіту за спеціальністю управління персоналом і економіка праці.
Створення безпечного та справедливого робочого середовища для усіх працівників — ознака сучасних сталих бізнесів, які працюють за найвищими етичними стандартами. Саме такі підходи обговоримо під час модулю:
- протидія дискримінації на робочому місці: законодавство, розгляд судових кейсів, практичні завдання;
- боротьба з мобінгом та домаганнями;
- забезпечення ґендерної рівності;
- подолання gender pay gap та реалізація принципу equal pay;
- інклюзивність за ознакою інвалідності.
Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: