fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн Програма розвитку з комплаєнсу

Підприємництво Право та юриспруденція Тренди та інновації Управління людьми HR, CSR, Внутрішні комунікації Юристи, GR-спеціалісти
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн Програма розвитку з комплаєнсу. Дата: 09 листопада2023. Час: 16:00 18:00. Мова: українська. Місце проведення: online (zoom.us). В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Необхідність приймати правильні рішення є особливо значимою зараз, коли наша країна протистоїть ворогу, а бізнес функціонує в умовах економіки воєнного часу. Забезпечення дотримання Комплаєнс-процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме її процвітанню та стабільності вашої компанії. Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до онлайн-програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс у зручному форматі. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері комплаєнсу; Практикуючі юристи; HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері комплаєнсу; Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у комплаєнс-сфері. Під час проходження модулів ви Дізнаєтесь як правильно i легко дотримуватись комплаєнс-вимог та транслювати їх «внутрішньому клієнту»; Вивчите основні питання щодо захисту персональних даних (GDPR); Дізнаєтесь навіщо та як здійснювати ризик-менеджмент третіх осіб; Ознайомитесь із основами протидії відмиванню коштів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню терроризму; Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу; Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах; Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері комплаєнсу та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою комплаєнс-системою. Ознайомитесь із особливостями санкційного комплаєнсу в теперішніх реаліях. ФОРМАТ онлайн-програма; 7 україномовних модулів; щовівторка та щочетверга о 16:00 – 18:00; тест із варіантами відповідей наприкінці програми. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1  –  9 листопада 2023 року Антимонопольний комітет України: міфи та реальність, або як побудувати добрі відносини ТРЕНЕР Тренер: Марія Ніжнік, виконавча партнерка, керівниця практики антимонопольного та конкурентного права, Aequo. Основні напрямки діяльності АМКУ.   Навіщо потрібен антимонопольний комітет бізнесу.   Які зміни очікувати з 1 січня 2024 року, та як це вплине на бізнес.   Що можна робити, а що краще не робити для уникнення негативних наслідків.   Чи завжди монополіст є порушником, а погоджена поведінка чи схожі дії антиконкурентною практикою.   Як правильно відповідати комітету.   АМКУ як інструмент захисту проти недобросовісних конкурентів та контрагентів.  МОДУЛЬ 2 – 14 листопада 2023 Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс ТРЕНЕР Анна Жарова, радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips. Регуляторні вимоги щодо протидії корупції та хабарництву. Базові інструменти для побудови антикорупційної політики. Подарунки, представницькі видатки, благодійні внески та конфлікт інтересів. Case study МОДУЛЬ 3 – 16 листопада 2023 Зміцнення комплаєнс культури в організації: міцний бренд та комунікації ТРЕНЕР Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми і культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced». Концепція залучення у комплаєнс Створення плану комунікацій та вибір каналів Побудова довіри через створення бренду комплаєнс – розвиток сильного іміджу культури комплаєнс Ефективні зв’язки - приклади успішних комунікаційних кампаній МОДУЛЬ 4 – 21 листопада 2023  Перевірка доброчесності третіх осіб ТРЕНЕР Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми і культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced». Статистика та приклади Основні види ризиків. Виклики, спричинені війною Стандарти компанії щодо перевірки третіх осіб Що треба знати про третю особу: червоні прапорці та види перевірки Інструменти захисту в угодах Звіти про перевірку та моніторинг Case study МОДУЛЬ 5 - 23 листопада (модуль буде проводитися в MS Teams) Санкційний комплаєнс в теперішніх реаліях ТРЕНЕР Юлія Ластенко, комплаєнс-менеджер Групи ДТЕК, член робочої групи з антикорупціі Глобального договору ООН в Україні. Має 10-річній професійний досвід роботи у сфері AML та комплаєнсу. Що таке санкції та наслідки їх порушення. Санкції різних юрисдикцій. Перевірка контрагентів на предмет санкційного ризику. МОДУЛЬ 6 – 28 листопада 2023 Персональні дані та GDPR комплаєнс: практичний підхід ТРЕНЕР Олексій Столяренко, радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT в київському офісі, спеціалізується на комплексі IP/IT, авторському праві, торгових марках, патентах, доменних іменах, Інтернеті та технологічних питаннях (включаючи захист конфіденційності та інформації. Олексій добре розбирається в питаннях, пов’язаних із технологічними транзакціями, стартапами, інноваційними послугами та продуктами. Він представляє інтереси клієнтів в судах України у справах щодо торговельних марок і патентів, а також проводить кампанії по боротьбі з піратством/контрафакцією. GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні. GDPR в дії: практика застосування. Топ-5 практичних кроків до відповідності. МОДУЛЬ 7– 30 листопада 2023 Комплаєнс в трудових відносинах: справедливе ставлення на робочому місці ТРЕНЕР Валерія Безпала, партнерка практики Праця та зайнятість, Василь Кісіль і Партнери. Експертка у сфері праці та зайнятості, а також вирішенні трудових спорів. Членкиня Правління Комітету з управління персоналом Європейської Бізнес Асоціації, входить до Ради Комітету з трудового права Асоціації правників України. Протягом останнього десятиліття створення безпечного робочого середовища вже вийшло далеко за рамки розуміння звичайної охорони праці. Справедливе ставлення до працівників – це ключова ознака будь-якої компанії, що працює за найвищими стандартами етичного бізнесу. У ході модулю буде висвітлено такі питання: протидія дискримінації на робочому місці; боротьба з мобінгом та домаганнями; забезпечення рівних можливостей працівників; подолання gender pay gap та забезпечення принципу equal pay. Спікери. Марія Ніжнік. Виконавча партнерка, керівниця практики антимонопольного та конкурентного права Aequo. Має великий досвід консультування національних та міжнародних клієнтів з питань приватного та/або державного регулювання відносин у сфері конкурентного права та міжнародної торгівлі. В ролі першого заступника голови Антимонопольного комітету України (2015-2019) брала участь в реалізації усіх основних реформ у цій сфері, включаючи запровадження системи державної допомоги в Україні, удосконалення стандартів доказування в антимонопольних розслідуваннях та використання економічного аналізу.. Анна Жарова. Радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips.. Олександра Божок. Комплаєнс менеджер Nestlé ринку Південно-Східної Європи. Має 8-річний досвід на посаді старшого юриста та комплаєнс менеджера у компанії «Адідас-Україна» та 3-річний досвід на посаді комплаєнс менеджера у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».. Юлія Ластенко. Комплаєнс-менеджер з багаторічним досвідом роботи у комплаєнс (етика та ділова культура, санкції, конфлікт інтересів, AML) в найбільшій енергетичній компанії України, банках та кріпто-біржі. Практичний досвід в пошуку рішень складних кейсів. Консалтинг та побудова системи комплаєнс на підприємстві.. Олексій Столяренко. Партнер практики права інтелектуальної власності та голова IT/TMT (галузевої групи з питань інформаційних технологій/медіа/ телекомунікацій) в київському офісі Baker McKenzie. Олексій надає юридичні консультації клієнтам у складних питаннях, пов’язаних з інтелектуальною власністю та IT, авторським правом, торговельними марками, патентами, доменними іменами, Інтернетом та новітніми технологіями, захистом інформації та персональних даних. Олексій має багаторічний досвід в консультуванні з питань кібербезпеки, передачі технологій, стартапів, запуску інноваційних послуг та продуктів в Україні. Він також представляє інтереси клієнтів в судах України у справах по захисту прав на торговельні марки, патенти та інші обєкти інтелектуальної власності. Олексій організовує та проводить кампанії по боротьбі із виробництвом і розповсюдженням контрафактних товарів.. Валерія Безпала. Адвокатка Василь Кісіль і Партнери. Експертка у сфері праці та зайнятості. Членкиня Правління Комітету з управління персоналом Європейської Бізнес Асоціації. Голова Комітету з трудового права Асоціації правників України.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38067 796 95 87.

Про програму

В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Необхідність приймати правильні рішення є особливо значимою зараз, коли наша країна протистоїть ворогу, а бізнес функціонує в умовах економіки воєнного часу. Забезпечення дотримання Комплаєнс-процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме її процвітанню та стабільності вашої компанії.

Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до онлайн-програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс у зручному форматі.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері комплаєнсу;
  • Практикуючі юристи;
  • HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері комплаєнсу;
  • Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у комплаєнс-сфері.

Під час проходження модулів ви

  • Дізнаєтесь як правильно i легко дотримуватись комплаєнс-вимог та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
  • Вивчите основні питання щодо захисту персональних даних (GDPR);
  • Дізнаєтесь навіщо та як здійснювати ризик-менеджмент третіх осіб;
  • Ознайомитесь із основами протидії відмиванню коштів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню терроризму;
  • Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
  • Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
  • Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері комплаєнсу та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою комплаєнс-системою.
  • Ознайомитесь із особливостями санкційного комплаєнсу в теперішніх реаліях.

ФОРМАТ

  • онлайн-програма;
  • 7 україномовних модулів;
  • щовівторка та щочетверга о 16:00 – 18:00;
  • тест із варіантами відповідей наприкінці програми.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1  –  9 листопада 2023 року

Антимонопольний комітет України: міфи та реальність, або як побудувати добрі відносини

ТРЕНЕР

Тренер: Марія Ніжнік, виконавча партнерка, керівниця практики антимонопольного та конкурентного права, Aequo.

  • Основні напрямки діяльності АМКУ.  
  • Навіщо потрібен антимонопольний комітет бізнесу.  
  • Які зміни очікувати з 1 січня 2024 року, та як це вплине на бізнес.  
  • Що можна робити, а що краще не робити для уникнення негативних наслідків.  
  • Чи завжди монополіст є порушником, а погоджена поведінка чи схожі дії антиконкурентною практикою.  
  • Як правильно відповідати комітету.  
  • АМКУ як інструмент захисту проти недобросовісних конкурентів та контрагентів. 

МОДУЛЬ 2 – 14 листопада 2023

Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс

ТРЕНЕР

Анна Жарова, радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips.

  • Регуляторні вимоги щодо протидії корупції та хабарництву.
  • Базові інструменти для побудови антикорупційної політики.
  • Подарунки, представницькі видатки, благодійні внески та конфлікт інтересів. Case study

МОДУЛЬ 316 листопада 2023

Зміцнення комплаєнс культури в організації: міцний бренд та комунікації

ТРЕНЕР

Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми і культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».

  • Концепція залучення у комплаєнс
  • Створення плану комунікацій та вибір каналів
  • Побудова довіри через створення бренду комплаєнс – розвиток сильного іміджу культури комплаєнс
  • Ефективні зв’язки – приклади успішних комунікаційних кампаній

МОДУЛЬ 421 листопада 2023 

Перевірка доброчесності третіх осіб

ТРЕНЕР

Олександра Божок, комплаєнс менеджер «Nestle Україна і Молдова», займається розвитком комплаєнс програми і культури етичного ведення бізнесу. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії «Адідас-Україна» та у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».

  • Статистика та приклади
  • Основні види ризиків. Виклики, спричинені війною
  • Стандарти компанії щодо перевірки третіх осіб
  • Що треба знати про третю особу: червоні прапорці та види перевірки
  • Інструменти захисту в угодах
  • Звіти про перевірку та моніторинг
  • Case study

МОДУЛЬ 5 – 23 листопада (модуль буде проводитися в MS Teams)

Санкційний комплаєнс в теперішніх реаліях

ТРЕНЕР

Юлія Ластенкокомплаєнс-менеджер Групи ДТЕК, член робочої групи з антикорупціі Глобального договору ООН в Україні. Має 10-річній професійний досвід роботи у сфері AML та комплаєнсу.

  • Що таке санкції та наслідки їх порушення.
  • Санкції різних юрисдикцій.
  • Перевірка контрагентів на предмет санкційного ризику.

МОДУЛЬ 6 – 28 листопада 2023

Персональні дані та GDPR комплаєнс: практичний підхід

ТРЕНЕР

Олексій Столяренко, радник міжнародної юридичної фірми Baker McKenzie, керівник практики IT/TMT в київському офісі, спеціалізується на комплексі IP/IT, авторському праві, торгових марках, патентах, доменних іменах, Інтернеті та технологічних питаннях (включаючи захист конфіденційності та інформації. Олексій добре розбирається в питаннях, пов’язаних із технологічними транзакціями, стартапами, інноваційними послугами та продуктами. Він представляє інтереси клієнтів в судах України у справах щодо торговельних марок і патентів, а також проводить кампанії по боротьбі з піратством/контрафакцією.

  • GDPR та Україна: чому варто турбуватися про це сьогодні.
  • GDPR в дії: практика застосування.
  • Топ-5 практичних кроків до відповідності.

МОДУЛЬ 7– 30 листопада 2023

Комплаєнс в трудових відносинах: справедливе ставлення на робочому місці

ТРЕНЕР

Валерія Безпала, партнерка практики Праця та зайнятість, Василь Кісіль і Партнери. Експертка у сфері праці та зайнятості, а також вирішенні трудових спорів. Членкиня Правління Комітету з управління персоналом Європейської Бізнес Асоціації, входить до Ради Комітету з трудового права Асоціації правників України.

Протягом останнього десятиліття створення безпечного робочого середовища вже вийшло далеко за рамки розуміння звичайної охорони праці. Справедливе ставлення до працівників – це ключова ознака будь-якої компанії, що працює за найвищими стандартами етичного бізнесу. У ході модулю буде висвітлено такі питання:

  • протидія дискримінації на робочому місці;
  • боротьба з мобінгом та домаганнями;
  • забезпечення рівних можливостей працівників;
  • подолання gender pay gap та забезпечення принципу equal pay.

Тренери

1 / 6
Марія Ніжнік
Виконавча партнерка, керівниця практики антимонопольного та конкурентного права Aequo. Має великий досвід консультування національних та міжнародних клієнтів з питань приватного та/або державного регулювання відносин у сфері конкурентного права та міжнародної торгівлі. В ролі першого заступника голови Антимонопольного комітету України (2015-2019) брала участь в реалізації усіх основних реформ у цій сфері, включаючи запровадження системи державної допомоги в Україні, удосконалення стандартів доказування в антимонопольних розслідуваннях та використання економічного аналізу.
Анна Жарова
Радник міжнародної компанії, має 13-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone, Unilever та Philips.
Олександра Божок
Комплаєнс менеджер Nestlé ринку Південно-Східної Європи. Має 8-річний досвід на посаді старшого юриста та комплаєнс менеджера у компанії «Адідас-Україна» та 3-річний досвід на посаді комплаєнс менеджера у фармацевтичній компанії «Сперко Україна». Отримала міжнародну сертифікацію ICA як спеціаліст з протидії корупції, а також у сфері «Бізнес Комплаєнс рівня advanced».
Юлія Ластенко
Комплаєнс-менеджер з багаторічним досвідом роботи у комплаєнс (етика та ділова культура, санкції, конфлікт інтересів, AML) в найбільшій енергетичній компанії України, банках та кріпто-біржі. Практичний досвід в пошуку рішень складних кейсів. Консалтинг та побудова системи комплаєнс на підприємстві.
Олексій Столяренко
Партнер практики права інтелектуальної власності та голова IT/TMT (галузевої групи з питань інформаційних технологій/медіа/ телекомунікацій) в київському офісі Baker McKenzie. Олексій надає юридичні консультації клієнтам у складних питаннях, пов’язаних з інтелектуальною власністю та IT, авторським правом, торговельними марками, патентами, доменними іменами, Інтернетом та новітніми технологіями, захистом інформації та персональних даних. Олексій має багаторічний досвід в консультуванні з питань кібербезпеки, передачі технологій, стартапів, запуску інноваційних послуг та продуктів в Україні. Він також представляє інтереси клієнтів в судах України у справах по захисту прав на торговельні марки, патенти та інші об'єкти інтелектуальної власності. Олексій організовує та проводить кампанії по боротьбі із виробництвом і розповсюдженням контрафактних товарів.
Валерія Безпала
Адвокатка Василь Кісіль і Партнери. Експертка у сфері праці та зайнятості. Членкиня Правління Комітету з управління персоналом Європейської Бізнес Асоціації. Голова Комітету з трудового права Асоціації правників України.
Марія Ніжнік
Анна Жарова
Олександра Божок
Юлія Ластенко
Олексій Столяренко
Валерія Безпала

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+38067 796 95 87
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Ваші питання до тренерів програми
Програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: