Онлайн Програма розвитку з комплаєнсу

  • Статус:новий сезон розпочинається 31 березня 2021
  • Тривалість:31 березня - 28 квітня
  • Мова: Українська (+1 бонусний модуль англійською мовою)
  • Час:щосереди та щоп'ятниці з 15:00 до 17:00
  • Внесок для компаній Асоціації:4000 грн для компаній Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:3600 грн до 1 березня 2021 року для компаній Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн

Про програму

В українському суспільстві все частіше використовується термін «Kомплаєнс». Так що таке «Комплаєнс»? Це однозначно дещо більше, ніж просто виконання вимог закону. Це правила введення бізнесу, які ґрунтуються на чесному відношенні до працівників, клієнтів та ділових партнерів, а також в цілому до суспільства, в якому працює компанія. При цьому Комплаєнс – це не просто звід правил і процедур, це безперервний процес, який допомагає зрозуміти працівникам як діяти чесно та приймати правильні рішення щодня. Забезпечення дотримання Комплаєнс процедур допоможе вашій компанії запобігати та виявляти порушення правил, а також може врятувати вашу організацію від штрафів і позовів та в цілому сприятиме процвітанню та стабільності вашої компанії.

Команда Центру професійного розвитку Асоціації пропонує вам долучитися до онлайн-програми та відкрити для себе нові знання в сфері Комплаєнс у зручному форматі.

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Юристи in-house та менеджери компаній, які хотіли б збагатити знання у сфері комплаєнсу;
  • Практикуючі юристи;
  • HR-спеціалісти, які хотіли б збагатити свої знання у сфері комплаєнсу;
  • Усі, хто бажає розширити та поглибити професійні навички та кваліфікацію у комплаєнс-сфері.

Під час проходження модулів ви

  • Дізнаєтесь ключові елементи ефективної комплаєнс-системи в компанії відповідно до міжнародних документів та найкращих практик;
  • Дізнаєтесь як правильно i легко дотримуватись комплаєнс-вимог та транслювати їх «внутрішньому клієнту»;
  • Вивчите основні питання нового регулювання ЄС щодо захисту персональних даних (GDPR);
  • Дізнаєтесь навіщо та як здійснювати ризик-менеджмент третіх осіб;
  • Ознайомитесь із основами протидії відмиванню коштів, отриманих злочинним шляхом та фінансуванню терроризму;
  • Покращите знання у сфері Anti-Bribery та антикорупційного Комплаєнсу;
  • Поглибите свої знання в антимонопольному комплаєнсі, а також дізнаєтесь про наслідки порушення антимонопольного законодавства на практичних кейсах;
  • Ознайомитесь із можливими сценаріями притягнення компаній в Україні до відповідальності у разі неспроможності компанії забезпечити комплаєнс;
  • Дізнаєтесь як саме побудувати успішну кар’єру в сфері комплаєнсу;
  • Обміняєтесь найкращим практичним досвідом у сфері комплаєнсу та дізнаєтесь про «історії успіху» компаній з ефективною внутрішньою комплаєнс-системою.

ФОРМАТ

  • онлайн-програма;
  • 8 україномовних модулів + 1 бонусний модуль англійською мовою від тренера Міжнародної асоціації з комплаєнсу (ІСА);
  • щосереди та щоп’ятниці о 15:00 – 17:00;
  • тест із варіантами відповідей наприкінці програми.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1  –  31 березня  2021

Ефективна комплаєнс програма 2021

ТРЕНЕР

Ірина Ніколаєвська, партнер, керівник практики комплаєнсу та корпоративного права / M&A київського офісу міжнародної юридичної фірми Kinstellar. Ірина має 16 років професійного досвіду у таких правових сферах, як комплаєнс, спеціальні розслідування та управління ризиками, корпоративне право, M&A, банківське/фінансове право та ринки капіталу, зокрема досвід законотворчої роботи у відповідних сферах. Ірина Ніколаєвська отримала номінацію «Юрист року у сфері комплаєнсу» престижної премії британської компанії С5 «Women in Compliance Awards 2020» (березень 2020 р., Лондон); була рекомендована провідним міжнародним юридичним довідником «Legal 500» 2020 в галузі комерційного, корпоративного права та M&A в Україні; визнанa провідним фахівцем («Notable Practitioner») у сфері корпоративного права та M&A за версією «Ukrainian Law Firms 2020» та «ТОП 50 провідних юридичних фірм в Україні 2019» видавництва «Юридична практика».

  1. Комплаєнс програма та її основні елементи
  2. Основні критерії ефективної комплаєнс програми
  3. Вимоги українського законодавства щодо комплаєнс програм
  4. П’ять міфів щодо комплаєнс програм

МОДУЛЬ 2 – 2 квітня 2021

Перевірка доброчесності третіх осіб

ТРЕНЕР

Олександра Божок, Комплаєнс менеджер фармацевтичної компанії «Сперко Україна», є автором та драйвером комплаєнс системи у компанії. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії Адідас-Україна, у тому числі забезпечила проходження компанією міжнародного комплаєнс аудиту на українському ринку. Закінчила Програму розвитку з комплаєнсу в Європейській Бізнес Асоціації, отримала Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.

  1. Види ризиків, їх оцінка та розуміння  контрагентів компанії
  2. Стандарти та інструменти компанії щодо перевірки доброчесності контрагентів
  3. Порядок перевірки доброчесності контрагентів
  4. Рекомендації щодо виявлених ризиків під час перевірки.

МОДУЛЬ 3 – 7 квітня 2021

Комплаєнс тренінги та корпоративна культура (включно з механізмами повідомлення про порушення)

ТРЕНЕР

Вікторія Огриза, керівник юридичного департаменту, член комітету з Комплаєнсу та Етики  PepsiCo Ukraine, 20 річна експертиза в юридичному напрямку, 10 років в компанії PepsiCo.

  1. Корпоративна культура. Складові та механіка вровадження. Tone from the Top.
  2. Система комплаєнс тренінгів як складова корпоративно культури. Цільова аудиторія, сертифікація.
  3. Внутрішній та зовнішній аудит корпоративної культури. Корегуючі дії.
  4. Механізми розкриття інформації про порушення. Політика про непереслідування.
  5. Основні принципи та етапи розслідування порушень. Відповідальність.

МОДУЛЬ 49 квітня 2021

Антимонопольний комплаєнс 

ТРЕНЕР

Ольга Лук’янова, керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 27-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.

  1. Ринок та конкурентна поведінка
  2. Горизонтальні домовленості
  3. Вертикальні домовленості
  4. Зловживання домінуючим (монопольним) становищем на ринку
  5. Поведінка в асоціаціях та інших торгових групах
  6. Дозволи та заборони
  7. Внутрішня та зовнішня кореспонденція
  8. Наслідки порушення антимонопольного законодавства
  9. Правила звільнення від відповідальності

МОДУЛЬ 5 – 14 квітня 2021

Data privacy комплаєнс: чим важливий для українських компаній

ТРЕНЕР

Станіслав Коваленко, комплаєнс офіцер, офіцер із захисту даних авіакомпанії «МАУ», голова комітету з питань захисту даних Міжнародної асоціації радників та член Міжнародної асоціації професіоналів з питань конфіденційності, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнсу, має досвід роботи більше ніж 15 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми «Захист персональних даних».

  1. Не Законом України «Про захист персональних даних» єдиним
  2. Чи існує в Україні відповідальність за порушення приватності.
  3. GDPR: на що варто звернути увагу спеціалістам з комплаєнсу
  4. Як самотужки провести аудит на дотримання вимог GDPR.

МОДУЛЬ 6 – 16 квітня 2021

Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс

ТРЕНЕР

Анна Жарова, керівник юридичної та комплаєнс служби міжнародної компанії, має 12-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever.

  1. Регуляторні вимоги щодо протидії корупції та хабарництву.
  2. Базові інструменти для побудови антикорупційної політики.
  3. Подарунки, представницькі видатки, благодійні внески та конфлікт інтересів. Cases studies
  4. Бонусний блок: екпортний контроль.

МОДУЛЬ 7 – 21 квітня 2021

Основи фінмоніторингу (AML/CFT)

ТРЕНЕР

Гліб Бакалов, з 2018 головний комплаєнс офіцер НЕК «Укренерго». У комплаєнсі з 2008 року, працював в фінансових, юридичних та інвестиційних компаніях в Україні та за кордоном, зокрема в міжнародній АХА Group — СК «АХА Страхування». Сертифікований адвокат, проходив навчання з питань комплаєнсу та протидії фінансовим злочинам у Франції, Італії,  Іспанії, Португалії. Член громадської ради при Держфінмоніторингу 2013-2018.

  1. Підстави виникнення, місія та цілі фінмоніторингу;
  2. Рекомендації FATF;
  3. Ідентифікація, верифікація та належна перевірка (CDD);
  4. Публічні посадові особи та ризик-орієнтований підхід (RBA).

МОДУЛЬ 8 –  23 квітня 2021

Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб

ТРЕНЕР

Андрій Слюсар, Старший юрист практик Кримінального права, Комплаєнс та розслідування, юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». Спеціалізується у кримінальному праві та кримінальному процесі, комплексній правовій експертизі в сфері кримінальної юстиції. Має Міжнародний сертифікат ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.

  1. Кримінальна відповідальність юридичних осіб
      а. Поняття і підстави настання
      b. Види покарань та правила їх застосування
  2. Легалізація майна, одержаного злочинним шляхом
  3. Спеціальна конфіскація майна компанії.

БОНУСНИЙ МОДУЛЬ – 28 квітня 2021

Ключові аспекти успішної кар’єри в комплаєнсі
(модуль англійською мовою)

ТРЕНЕР

Джонатан Боудлер, керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми з комплаєнсу Міжнародної асоціації з комплаєнсу (ICA), має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів.

Тренери

1 / 9
Ірина Ніколаєвська
партнер, керівник практики комплаєнсу та корпоративного права / M&A київського офісу міжнародної юридичної фірми Kinstellar. Ірина має 16 років професійного досвіду у таких правових сферах, як комплаєнс, спеціальні розслідування та управління ризиками, корпоративне право, M&A, банківське/фінансове право та ринки капіталу, зокрема досвід законотворчої роботи у відповідних сферах. Ірина Ніколаєвська отримала номінацію «Юрист року у сфері комплаєнсу» престижної премії британської компанії С5 «Women in Compliance Awards 2020» (березень 2020 р., Лондон); була рекомендована провідним міжнародним юридичним довідником «Legal 500» 2020 в галузі комерційного, корпоративного права та M&A в Україні; визнанa провідним фахівцем («Notable Practitioner») у сфері корпоративного права та M&A за версією «Ukrainian Law Firms 2020» та «ТОП 50 провідних юридичних фірм в Україні 2019» видавництва «Юридична практика».
Олександра Божок
Комплаєнс менеджер фармацевтичної компанії «Сперко Україна», є автором та драйвером комплаєнс системи у компанії. Має досвід на посаді комплаєнс офіцера у компанії Адідас-Україна, у тому числі забезпечила проходження компанією міжнародного комплаєнс аудиту на українському ринку. Закінчила Програму розвитку з комплаєнсу в Європейській Бізнес Асоціації, отримала Міжнародну сертифікацію ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.
Вікторія Огриза
Керівник юридичного департаменту, член комітету з Комплаєнсу та Етики PepsiCo Ukraine, 20 річна експертиза в юридичному напрямку, 10 років в компанії PepsiCo.
Ольга Лук’янова
керівник юридичного відділу, комплаєнс офіцер у компанії Henkel, має більш ніж 30-річний досвід роботи як юрист та 20 років досвіду у комплаєнс, працювала керівником юридичного департаменту компаній Procter & Gamble, JTI, має сертифікат MBA Bled School.
Станіслав Коваленко
комплаєнс офіцер, офіцер із захисту даних авіакомпанії «МАУ», голова комітету з питань захисту даних Міжнародної асоціації радників та член Міжнародної асоціації професіоналів з питань конфіденційності, сертифікований фахівець із захисту персональних даних (IATA), консультант, тренер з питань комплаєнсу, має досвід роботи більше ніж 15 років в юриспруденції, пройшов навчання у Швейцарії (2016) та Нідерландах (2018) з теми «Захист персональних даних».
Анна Жарова
Керівник юридичної та комплаєнс служби міжнародної компанії, має 12-річний досвід роботи у тому числі у таких компаніях, як Danone та Unilever.
Гліб Бакалов
З 2018 головний комплаєнс офіцер НЕК «Укренерго». У комплаєнсі з 2008 року, працював в фінансових, юридичних та інвестиційних компаніях в Україні та за кордоном, зокрема в міжнародній АХА Group — СК «АХА Страхування». Сертифікований адвокат, проходив навчання з питань комплаєнсу та протидії фінансовим злочинам у Франції, Італії, Іспанії, Португалії. Член громадської ради при Держфінмоніторингу 2013-2018.
Андрій Слюсар
Старший юрист практик Кримінального права, Комплаєнс та розслідування, юридична фірма «Василь Кісіль і Партнери». Спеціалізується у кримінальному праві та кримінальному процесі, комплексній правовій експертизі в сфері кримінальної юстиції. Має Міжнародний сертифікат ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу рівня Advanced.
Джонатан Боудлер
керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми ICA з комплаєнсу, має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів
Ірина Ніколаєвська
Олександра Божок
Вікторія Огриза
Ольга Лук’янова
Станіслав Коваленко
Анна Жарова
Гліб Бакалов
Андрій Слюсар
Джонатан Боудлер

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (44) 496 0601

Звіти і фотогалереї програми

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваші очікування від програми
Звідки ви дізналися про програму? (сайт, особистий лист, FB, розсилка)
Ваше питання до Ірини Ніколаєвської, тренера 1-го модуля "Ключові принципи ефективної комлаєнс-системи"
Ваші питання до Олександри Божок, тренера 2-го модуля "Перевірка доброчесності третіх осіб"
Ваше питання до Вікторії Огризи, тренера 3-го модуля "Комплаєнс тренінги та корпоративна культура (включно з механізмами повідомлення про порушення)"
Ваше питання до Ольги Лук’янової, тренера 4-го модуля "Антимонопольний комплаєнс"
Ваше питання до Станіслава Коваленка, тренера 5-го модуля "Data privacy комплаєнс: чим важливий для українських компаній"
Ваше питання до Анни Жарової, тренера 6-го модуля: "Anti-Bribery та Антикорупційний Комплаєнс"
Ваше питання до Гліба Бакалова, тренера 7-го модуля: "Основи фінмоніторингу (AML/CFT)"
Ваше питання до Андрія Слюсара, тренера 8-го модуля: "Комплаєнс та ризики кримінального переслідування для юридичних осіб"
Ваше питання до Джонатана Боудлера, тренера 9-го, бонусного модуля "Ключові аспекти успішної кар’єри в комплаєнсі (ENG)"
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: