fbpx

Онлайн-Програма розвитку з ІТ для не-ІТ фахівців

  • Статус:Новий сезон розпочинається 09 листопада
  • Тривалість:09 - 25 листопада
  • Мова: українська/російська
  • Час:по вівторках та четвергах (та одну середу) з 17.00 до 19.00
  • Внесок для компаній Асоціації:6000 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:5100 грн до 09 жовтня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн

Про програму

Інформаційні технології – це потужний напрямок, який став передовим й все більше набирає обертів. ІТ-компанії задають тренди, показують майбутнє та стимулюють інші сфери ставати такими ж прогресивними. Коли ти заходиш в офіси таких компаній, то потрапляєш у новий світ. Діджитал трансформації не є новим поняттям, це зміни, які впроваджуються у різних відділах, щоб бути автоматизованими та ефективними. Agile та Scrum – методи впровадження проектного менеджменту у компаніях, для яких характерна робота ітераціями, які тривають зазвичай тиждень та приносять певні результати. Всі ці поняття підходять не лише для ІТ-компаній, але й для не-ІТ, можуть полегшити Вашу роботу, зробити її набагато швидше та ефективніше, нададуть Вам змогу ставати найкращими на ринку, а інструменти, які приміняють в ІТ можуть примінятись у будь-яких компаніях.

Команда Центра Професійного Розвитку запускає оновлену Онлайн-Програму розвитку з ІТ для не-ІТ фахівців, яка допоможе зрозуміти цінність ІТ-технологій та способи їх впровадження у напрямки, які не пов’язані з ними, методи автоматизації та сервісної підтримки.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Навчитесь працювати з великими даними
  • Зрозумієте чи підходять Вам в роботі Agile та Scrum, та з чого краще почати їх запровадження
  • Проаналізуєте сучасні інструменти, які використовуються в ІТ
  • Зрозумієте як працювати у продуктовому маркетингу
  • Проаналізуєте методи бізнес аналізу
  • Заглибитесь у поняття Quality Assurance

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Маркетинг та PR менеджери
  • Фахівці у цифрових технологіях
  • Cтарші та молодші менеджери відділів
  • Всі ті, хто хочуть зрозуміти як працюють ІТ-технології та як вони можуть примінятись у Вашому бізнесі

ПРОГРАМА

Модуль 1.  –  – 9 листопада, 17.00 – 19.00:

Модуль 2. Agile та Scrum для бізнесу – Олег Яцкевич – 11 листопада, 17.00 – 19.00:

  • Agile та Scrum. У чому різниця?
  • Що це таке та як його проводити.
  • Артефакти та Події
  • Команда
  • Корисності (книги, посилання, питання та відповіді)

Модуль 3.  –  – 16 листопада, 17.00 – 19.00:

Модуль 4. Business Analysis – Олександр Старовіт – 17 листопада, 17.00 – 19.00:

  • Планування бізнес-аналізу та стратегічний аналіз
  • Економічне обґрунтування (BusinessCase) як одна з стратегій запровадження змін
  • Створення Business Case і його валідація

Модуль 5. Q-commerce – Віталій Самборський  – 23 листопада, 17.00 – 19.00:

Модуль 6. Product Marketing – Павло Сахацький – 25 листопада, 17.00 – 19.00:

  • Обслуговування клієнтів
  • Аналіз ринку та потенціалу
  • Формування маркетингової компанії
  • Кейси

Тренери

1 / 3
Олег Яцкевич
Викладач з проектного менеджменту, Scrum Master, 340 basics
Олександр Старовіт
Senior Business Analyst, EPAM Ukraine, понад 7 років досвіду в управлінні проєктами та командами. Досвід роботи в ролях General Operations Manager, Product Owner, Product Manager, Business Analyst. Представляв продукти на міжнародних виставках споживчої електроніки таких, як CES 2018, CES 2019 (США, Лас-Вегас), CES Asia 2019 (КНР, Шанхай)
Павло Сахацький
Product Marketing Manager, Readdle
Олег Яцкевич
Олександр Старовіт
Павло Сахацький

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: