fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-програма розвитку з таргетингу у соціальних мережах

Маркетинг та PR PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
  • Статус:Новий сезон розпочинається 19 жовтня
  • Тривалість:19 жовтня - 02 листопада
  • Мова: українська/російська
  • Час:По вівторках та четвергах з 16.00 до 19.00
  • Внесок для компаній Асоціації:7000 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:6000 грн до 19 вересня
  • Місце проведення:Online Zoom (Останній модуль в HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3)
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-програма розвитку з таргетингу у соціальних мережах. Дата: 19 жовтня2021. Час: 16:00 19:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: Online Zoom (Останній модуль в HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3). SMM-маркетинг останнім часом стає все більш популярним. За останні два роки необхідність впровадження та ефективної роботи у даній сфері постала на першому місці для маркетологів та піарників компаній. Відмінністю інтернет маркетингу від його оффлайн-варіанту є можливість напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням.  Центр Професійного Розвитку EBA запускає Онлайн-Програму розвитку з таргетингу у соціальних мережах, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook, Instagram, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші. Програма проходитиме в онлайн-форматі, останній модуль офлайн з обговоренням та брейн-штормінгом для Ваших стратегій інтернет-маркетингу компаній, які Ви представляєте.  Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.  Які знання та навички Ви опануєте? Покращите Ваші навички роботи з соціальною мережею Facebook  Зробите сегменти ЦА з точки зору теплоти трафіку, різних етапів воронки, виділите сегменти за допомогою інструментів FB  Дізнаєтесь для чого потрібен бізнес-менеджер FB і що необхідно зробити для ефективної роботи в ФБ  Навчитесь працювати в Ads Manager  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ  Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу  PR менеджери  Початківці у маркетинг сфері  Спеціалісти з внутрішніх комунікацій  ПРОГРАМА  Модуль 1. Особливості соціальних мереж. Бізнес-менеджер Facebook. Основні інструменти - 19 жовтня - 16.00 – 19.00  Загальний підхід. Особливості попиту у соціальних мережах. Статистика.  SMM-комплексний підхід.   Бізнес-менеджер. Люди. Партери. Бізнес-сторінки, рекламні акаунти, каталоги  Огляд інтсрументів та платформ FB.  Рекламний кабінет ФБ. Налаштування  Бізнес-акаунт Instagram. Статистика.   Бізнес-сторінки Facebook  Модуль 2. Бізнес-сторінка Facebook. Налаштування. Контентна стратегія – 21 жовтня - 16.00 – 19.00  Вектори розвитку SMM (Контент, ком’юніті, трафік). Відмінності, задачі кожного з напрямків.  Аудиторія. Портрет цільової аудиторії.   Бізнес-сторінка ФБ. Налаштування сторінки. Ролі.   Статистика сторінки. Основні метрики розвитку бізнес-сторінки. KPI.   Цілі БС. Контентна стратегія. Рубрикатор. Контент-план для сторінки. Контент для рекламної кампанії (Інсайти).   Модуль 3. Рекламний кабінет Facebook. Підготовка до налаштування реклами - 26 жовтня - 16.00 – 19.00  Перевірка доступів. Порог білінгу. Ліміти.   Піксель ФБ. Налаштування, способи встановлення.   Event-manager. Налаштування подій.   Створення кастомних конверсій. Оффлайн-події (конверсії).   Обмеження можливостей у зв’язку з оновленнями.  Аудиторії для таргетингу.  Створення аудиторій: Збережені, LAL, Взаємодіючі, Списки клієнтів.  Створення аудиторій через Instagram+Audience.   Перевірка готовності посадки, сторінки, ИГ- акаунту.   Модуль 4. Створення рекламної кампанії - 28 жовтня - 16.00 – 19.00  Маркетингова модель. Стратегії залучення нової аудиторії та робота з теплою аудиторією.    Типи кампаній. Рекламні цілі.  Покрокове створення кампанії через рекламний кабінет ФБ( Ads Manager).  Запуск кампанії через Instagram.   Управління кампаніями.   Модуль 5. Аналіз запущених рекламних кампаній та побудова стратегій- 2 листопада - 16.00 – 19.00  Основні метрики. Їх зв’язок.   Аналіз рекламних кампаній.  Звіти ФБ.  Статистика в кабінеті. ФБ Аналітика.  Гугл аналітика. На що варто звертати увагу.  Спікери. Анна Стельмах. Консультант з інтернет-маркетингу, ex-PPC Head агентства Median Ads. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail iryna.shevchuk@eba.com.ua. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

SMM-маркетинг останнім часом стає все більш популярним. За останні два роки необхідність впровадження та ефективної роботи у даній сфері постала на першому місці для маркетологів та піарників компаній. Відмінністю інтернет маркетингу від його оффлайн-варіанту є можливість напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику. Це дає можливість ставати ближчим до користувача, чути його, створити продукт або послугу, які будуть повністю відповідати його/її очікуванням. 

Центр Професійного Розвитку EBA запускає Онлайн-Програму розвитку з таргетингу у соціальних мережах, яка допоможе Вам розібратись та заглибитись у принципи аналітики Facebook, Instagram, слідкувати за інноваціями, підібрати найкращі цифрові канали для Вашого бізнесу для того, щоб бути найкращими у своїй ніші. Програма проходитиме в онлайн-форматі, останній модуль офлайн з обговоренням та брейн-штормінгом для Ваших стратегій інтернет-маркетингу компаній, які Ви представляєте. 

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. 

Які знання та навички Ви опануєте?

  • Покращите Ваші навички роботи з соціальною мережею Facebook 
  • Зробите сегменти ЦА з точки зору теплоти трафіку, різних етапів воронки, виділите сегменти за допомогою інструментів FB 
  • Дізнаєтесь для чого потрібен бізнес-менеджер FB і що необхідно зробити для ефективної роботи в ФБ 
  • Навчитесь працювати в Ads Manager 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ 

  • Маркетинг менеджери, які хочуть дізнатись які є інновації у сфері інтернет маркетингу 
  • PR менеджери 
  • Початківці у маркетинг сфері 
  • Спеціалісти з внутрішніх комунікацій 

ПРОГРАМА 

Модуль 1. Особливості соціальних мереж. Бізнес-менеджер Facebook. Основні інструменти – 19 жовтня – 16.00 – 19.00 

  • Загальний підхід. Особливості попиту у соціальних мережах. Статистика. 
  • SMM-комплексний підхід.  
  • Бізнес-менеджер. Люди. Партери. Бізнес-сторінки, рекламні акаунти, каталоги 
  • Огляд інтсрументів та платформ FB. 
  • Рекламний кабінет ФБ. Налаштування 
  • Бізнес-акаунт Instagram. Статистика.  
  • Бізнес-сторінки Facebook 

Модуль 2. Бізнес-сторінка Facebook. Налаштування. Контентна стратегія – 21 жовтня – 16.00 – 19.00 

  • Вектори розвитку SMM (Контент, ком’юніті, трафік). Відмінності, задачі кожного з напрямків. 
  • Аудиторія. Портрет цільової аудиторії.  
  • Бізнес-сторінка ФБ. Налаштування сторінки. Ролі.  
  • Статистика сторінки. Основні метрики розвитку бізнес-сторінки. KPI.  
  • Цілі БС. Контентна стратегія. Рубрикатор. Контент-план для сторінки. Контент для рекламної кампанії (Інсайти).  

Модуль 3. Рекламний кабінет Facebook. Підготовка до налаштування реклами – 26 жовтня – 16.00 – 19.00 

  • Перевірка доступів. Порог білінгу. Ліміти.  
  • Піксель ФБ. Налаштування, способи встановлення.  
  • Event-manager. Налаштування подій.  
  • Створення кастомних конверсій. Оффлайн-події (конверсії).  
  • Обмеження можливостей у зв’язку з оновленнями. 
  • Аудиторії для таргетингу. 
  • Створення аудиторій: Збережені, LAL, Взаємодіючі, Списки клієнтів. 
  • Створення аудиторій через Instagram+Audience.  
  • Перевірка готовності посадки, сторінки, ИГ- акаунту.  

Модуль 4. Створення рекламної кампанії – 28 жовтня – 16.00 – 19.00 

  • Маркетингова модель. Стратегії залучення нової аудиторії та робота з теплою аудиторією.   
  • Типи кампаній. Рекламні цілі. 
  • Покрокове створення кампанії через рекламний кабінет ФБ( Ads Manager). 
  • Запуск кампанії через Instagram.  
  • Управління кампаніями.  

Модуль 5. Аналіз запущених рекламних кампаній та побудова стратегій- 2 листопада – 16.00 – 19.00 

  • Основні метрики. Їх зв’язок.  
  • Аналіз рекламних кампаній. 
  • Звіти ФБ. 
  • Статистика в кабінеті. ФБ Аналітика. 
  • Гугл аналітика. На що варто звертати увагу. 

Тренери

1 / 1
Анна Стельмах
Консультант з інтернет-маркетингу, ex-PPC Head агентства Median Ads
Анна Стельмах

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Тренінг буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Тренінг буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: