fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-Програма розвитку В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики

Маркетинг та PR Особиста ефективність Особистісний розвиток Продажі Соціальні мережі Тренди та інновації
  • Статус:новий сезон стартує 13 травня 2025; 6 занять онлайн по 2,5 години: 13, 15, 20, 22, 27, 29 травня
  • Тривалість:13 - 29 травня
  • Мова: українська
  • Час:17:00 - 19:30
  • Внесок для компаній Асоціації:9800 грн (без фідбек сесії), 10800 грн (з особистою фідбек сесією)
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:8500 грн (без фідбек сесії), 9500 грн (з особистою фідбек сесією) до 13 квітня
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-Програма розвитку В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики. Дата: 13 травня2025. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики — це інтенсивний курс, який допоможе опанувати сучасні маркетингові стратегії з урахуванням специфіки B2B-сегменту. Програма створена для тих, хто прагне підвищити ефективність своїх маркетингових та продажних кампаній, залучити більше якісних лідів і зміцнити конкурентні позиції свого бізнесу.  Особливістю курсу є гармонійне поєднання теоретичних основ із практичними завданнями, що дозволяє учасникам одразу застосовувати отримані знання у своїй роботі.  Чому варто обрати цю програму?  Ви навчитеся розробляти дієві стратегії inbound-маркетингу та лідогенерації.  Отримаєте перевірені інструменти для побудови воронки продажів і управління нею.  Зможете створювати контент-стратегії, що працюють, і використовувати соціальні мережі для розвитку бренду.  Ознайомитеся з найкращими практиками продуктового позиціювання для B2B.  Після завершення програми ви зможете не лише залучати нових клієнтів, а й ефективно утримувати їх, перетворюючи лідів на довгострокових партнерів, що сприятиме сталому розвитку вашого бізнесу.  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ   Маркетологи: Фахівцям, які працюють у сфері B2B-маркетингу, і прагнуть підвищити свої знання та навички в створенні ефективних стратегій та контенту.  Менеджери з продажу: Тим, хто відповідає за залучення нових клієнтів і хоче дізнатися більше про лідогенерацію та оптимізацію воронки продажів.  Підприємці та власники бізнесу: Людям, які шукають нові способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній.  Спеціалісти з продуктового управління: Тим, хто працює над розробкою та впровадженням нових продуктів і хоче краще розуміти потреби своєї цільової аудиторії.  SMM-менеджери: Фахівцям, які займаються просуванням в соціальних мережах і хочуть дізнатися, як адаптувати свої стратегії під специфіку B2B. ФОРМАТ   Онлайн-програма.  6 україномовних модулів.  1 особиста фідбек-сесія (за бажанням).  Щовівторка та щочетверга, 17:00 – 19:30.  ТРЕНЕРКА: Альона Возненко, бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС.   ПРОГРАМА   Модуль 1. Основи Inbound-маркетингу — 13 травня 2025 року   1.1. Inbound-маркетинг: концепція та еволюція  Що таке inbound-маркетинг і чому він важливий для В2В.  Відмінності між inbound- і outbound-маркетингом.  Чому традиційний маркетинг не працює в В2В.  1.2. Ключові принципи inbound-маркетингу  Стратегії залучення: використання SEO, соціальних мереж, блогів.  Методи взаємодії: як побудувати довіру через контент.  Утримання клієнтів: використання email-маркетингу, CRM.  Модуль 2. Лідогенерація та управління воронкою продажів — 15 травня 2025 року   2.1. Побудова воронки продажів  Огляд стандартної воронки: «усвідомлення -> зацікавленість -> рішення -> дія».  Як адаптувати воронку до специфіки В2В.  Розробка стратегії для кожного етапу.  2.2. Методи лідогенерації для В2В  Використання lead magnets: безкоштовні матеріали, вебінари, демо-пропозиції.  Основні канали: SEO, платна реклама, реферальні програми.  Вибір методу залежно від аудиторії.  2.3. Сегментація аудиторії  Як створити ідеальний портрет клієнта (ICP).  Використання аналітики для сегментації.  Роль персоналізованого контенту.  2.4. KPI для лідогенерації та воронки  Основні показники успіху: конверсії, CPA, LTV.  Інструменти для вимірювання (Google Analytics, HubSpot, Salesforce).  Модуль 3. Продуктова стратегія та позиціювання — 20 травня 2025 року   3.1. Відмінності продуктового підходу у В2В та В2С  Як змінюються потреби клієнтів залежно від типу бізнесу.  Побудова довгострокової цінності для В2В-клієнтів.  3.2. Формування продуктового портфеля  Як визначити оптимальну кількість продуктів.  Методи розробки нових продуктів для В2В.  Побудова цінової політики залежно від ринку.  3.3. Позиціювання продукту на ринку  Аналіз конкурентів: використання SWOT і PESTEL.  Як виділитися через унікальну цінність продукту (UVP).  Приклади успішного позиціювання у В2В.  3.4. Оцінка ефективності продуктової стратегії  Використання метрик ROI, NPS та задоволеності клієнтів.  Як масштабувати продуктову стратегію.  Модуль 4. В2В контент стратегія — 22 травня 2025 року   Як побудувати ефективну В2В контент-стратегію.  3Н (Hero, Help, Hub) підхід в сегментації контенту.  Впроваджуємо Help- та Hub-контент для ефективного SEO.  6Н (Hero, Help, Hub, Heart, Happy, Human) підхід в сегментації контенту.  Впроваджуємо Happy-контент для заохочення нової ЦА.  Впроваджуємо Human-контент для перетворення ЦА в амбасадорів бренду.  Модуль 5. SMM для В2В — 27 травня 2025 року   Як обрати правильну соціальну мережу для В2В.  Linkedin для В2В SMM.  Twitter для В2В SMM.  Модуль 6. SMM для В2В — 29 травня 2025 року   Facebook для В2В SMM.  Instagram для В2В SMM.  Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, доступ до шаблону в coda.io, який буде потрібно заповнювати після кожного модулю, адаптуючи під сферу бізнесу.   Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. Спікери. Альона Возненко. Бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС. . Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Про програму

Команда EBA Management Development Centre пропонує вам долучитися до Online-Програми В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики  це інтенсивний курс, який допоможе опанувати сучасні маркетингові стратегії з урахуванням специфіки B2B-сегменту. Програма створена для тих, хто прагне підвищити ефективність своїх маркетингових та продажних кампаній, залучити більше якісних лідів і зміцнити конкурентні позиції свого бізнесу. 

Особливістю курсу є гармонійне поєднання теоретичних основ із практичними завданнями, що дозволяє учасникам одразу застосовувати отримані знання у своїй роботі. 

Чому варто обрати цю програму? 

  • Ви навчитеся розробляти дієві стратегії inbound-маркетингу та лідогенерації. 
  • Отримаєте перевірені інструменти для побудови воронки продажів і управління нею. 
  • Зможете створювати контент-стратегії, що працюють, і використовувати соціальні мережі для розвитку бренду. 
  • Ознайомитеся з найкращими практиками продуктового позиціювання для B2B. 

Після завершення програми ви зможете не лише залучати нових клієнтів, а й ефективно утримувати їх, перетворюючи лідів на довгострокових партнерів, що сприятиме сталому розвитку вашого бізнесу. 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ  

  • Маркетологи: Фахівцям, які працюють у сфері B2B-маркетингу, і прагнуть підвищити свої знання та навички в створенні ефективних стратегій та контенту. 
  • Менеджери з продажу: Тим, хто відповідає за залучення нових клієнтів і хоче дізнатися більше про лідогенерацію та оптимізацію воронки продажів. 
  • Підприємці та власники бізнесу: Людям, які шукають нові способи залучення клієнтів і підвищення ефективності своїх маркетингових кампаній. 
  • Спеціалісти з продуктового управління: Тим, хто працює над розробкою та впровадженням нових продуктів і хоче краще розуміти потреби своєї цільової аудиторії. 
  • SMM-менеджери: Фахівцям, які займаються просуванням в соціальних мережах і хочуть дізнатися, як адаптувати свої стратегії під специфіку B2B.

ФОРМАТ  

  • Онлайн-програма. 
  • 6 україномовних модулів. 
  • 1 особиста фідбек-сесія (за бажанням). 
  • Щовівторка та щочетверга, 17:00 – 19:30. 

ТРЕНЕРКА: Альона Возненко, бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС.  

ПРОГРАМА  

Модуль 1. Основи Inbound-маркетингу — 13 травня 2025 року  

1.1. Inbound-маркетинг: концепція та еволюція 

  • Що таке inbound-маркетинг і чому він важливий для В2В. 
  • Відмінності між inbound- і outbound-маркетингом. 
  • Чому традиційний маркетинг не працює в В2В. 

1.2. Ключові принципи inbound-маркетингу 

  • Стратегії залучення: використання SEO, соціальних мереж, блогів. 
  • Методи взаємодії: як побудувати довіру через контент. 
  • Утримання клієнтів: використання email-маркетингу, CRM. 

Модуль 2. Лідогенерація та управління воронкою продажів — 15 травня 2025 року  

2.1. Побудова воронки продажів 

  • Огляд стандартної воронки: «усвідомлення -> зацікавленість -> рішення -> дія». 
  • Як адаптувати воронку до специфіки В2В. 
  • Розробка стратегії для кожного етапу. 

2.2. Методи лідогенерації для В2В 

  • Використання lead magnets: безкоштовні матеріали, вебінари, демо-пропозиції. 
  • Основні канали: SEO, платна реклама, реферальні програми. 
  • Вибір методу залежно від аудиторії. 

2.3. Сегментація аудиторії 

  • Як створити ідеальний портрет клієнта (ICP). 
  • Використання аналітики для сегментації. 
  • Роль персоналізованого контенту. 

2.4. KPI для лідогенерації та воронки 

  • Основні показники успіху: конверсії, CPA, LTV. 
  • Інструменти для вимірювання (Google Analytics, HubSpot, Salesforce). 

Модуль 3. Продуктова стратегія та позиціювання — 20 травня 2025 року  

3.1. Відмінності продуктового підходу у В2В та В2С 

  • Як змінюються потреби клієнтів залежно від типу бізнесу. 
  • Побудова довгострокової цінності для В2В-клієнтів. 

3.2. Формування продуктового портфеля 

  • Як визначити оптимальну кількість продуктів. 
  • Методи розробки нових продуктів для В2В. 
  • Побудова цінової політики залежно від ринку. 

3.3. Позиціювання продукту на ринку 

  • Аналіз конкурентів: використання SWOT і PESTEL. 
  • Як виділитися через унікальну цінність продукту (UVP). 
  • Приклади успішного позиціювання у В2В. 

3.4. Оцінка ефективності продуктової стратегії 

  • Використання метрик ROI, NPS та задоволеності клієнтів. 
  • Як масштабувати продуктову стратегію. 

Модуль 4. В2В контент стратегія — 22 травня 2025 року  

  • Як побудувати ефективну В2В контент-стратегію. 
  • 3Н (Hero, Help, Hub) підхід в сегментації контенту. 
  • Впроваджуємо Help- та Hub-контент для ефективного SEO. 
  • 6Н (Hero, Help, Hub, Heart, Happy, Human) підхід в сегментації контенту. 
  • Впроваджуємо Happy-контент для заохочення нової ЦА. 
  • Впроваджуємо Human-контент для перетворення ЦА в амбасадорів бренду. 

Модуль 5. SMM для В2В — 27 травня 2025 року  

  • Як обрати правильну соціальну мережу для В2В. 
  • Linkedin для В2В SMM. 
  • Twitter для В2В SMM. 

Модуль 6. SMM для В2В — 29 травня 2025 року  

  • Facebook для В2В SMM. 
  • Instagram для В2В SMM. 

Матеріали, які будуть надані учасникам: презентації, доступ до шаблону в coda.io, який буде потрібно заповнювати після кожного модулю, адаптуючи під сферу бізнесу.  

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. 

Тренери

1 / 1
Альона Возненко
Бізнес-консультантка, експортна консультантка з 10-річним досвідом в маркетингу та продажах. Ексдиректорка першого аграрного маркетплейса в Україні — ADAM.UA та ексголова EBA Dnipro PR & Marketing Hub. Проводить навчальні програми та консультації з e-commerce та маркетингу для Школи бізнесу Нової пошти, ПРООН в Україні, UN Women, IREX, EU4Business, Google Україна. Консультує українські компанії з питань сертифікації продукції згідно зі стандартами ЄС. 
Альона Возненко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Програма
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 4
Online-програму буде оплачувати
Програма
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: