fbpx

Онлайн-програма розвитку: Майстерність ведення переговорів

  • Статус:Новий сезон розпочинається 04 жовтня 2021 року
  • Тривалість:04 - 20 жовтня
  • Мова: українська/російська
  • Час:по понеділках та середах з 10:00 до 13:00
  • Внесок для компаній Асоціації:7800 грн для членів Асоціації. Додатково: 9000 грн (включає участь у програмі+1-годинну консультацію від тренера)
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:7000 грн для членів Асоціації до 04 вересня 2021 року
  • Місце проведення:Онлайн-платформа Zoom

Про програму

Протягом навчання Ви потренуєтесь на практиці як вести переговори в онлайн-форматі, зануритесь у нову реальність, зможете порівняти чим відрізняються онлайн та оффлайн-формати. Ця програма є практичною, тривалістю у 21 день. Формат – 6 модулів по 2,5 год на платформі Zoom, двічі на тиждень. У програму входить також підтримка у Телеграмм- каналі, додаткові відео-уроки, тематічні матеріали, тести, домашнє завдання.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ:

  • Відпрацюєте системний підхід до підготовки та проведення переговорів
  • Вивчите основні стратегії перехвату та утримання управління у складних переговорних ситуаціях
  • Відточите техніки реагування на неконструктівну поведінку (блеф, ультиматуми, агресію) опонента у переговорах
  • Зможете оволодіти прийомами розуміння та зупинки маніпулятивного впливу у переговорах
  • Відпрацюєте техніки переконання, аргументації та контр-аргументації

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники департаментів, які ведуть переговори з клієнтами, партнерами, постачальниками та конкурентами
  • Кожен, хто зацікавлений у тому, щоб дізнатися як правильно себе поводити протягом переговорів

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1. – 04 жовтня

Підготовка та початок переговорів

  • Підготовка та планування ходу переговорів. Карта «маневрів» для ситуації складних переговорів. Позиційний аналіз.
  • Експрес-діагностика партнера по переговорам, технології створення та утрімання контакту.
  • Техніки прояснення позициї партнера по переговорам. Типи переговорних питань.
  • Протистояння маніпулятивним технікам “емоцийного злому” напочатку переговорного процесу.
  • Техніки управління переговорним процесом.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 2. – 06 жовтня

Типоведення у переговорах

  • Типологія переговірників
  • Вплив психологічної зрілості співбесідника на хід переговорного процесу.
  • Типи жорстких переговірників. «Техніки безпеки».
  • Інформаційні фільтри. Способи кодирування та декодирування.
  • Профіль переговірника.

Кейс-демоверсія (zoom, сесійні зали)

Модуль 3. – 11 жовтня

Проведення торгу/дискусійної частини переговорів

  • Задачі кожного з етапів переговірного процесу.
  • Тактики дискусійної частини переговорного процесу.
  • Прийоми вибудовування звязного діалогу та обумовної дискусії.
  • Подолання “мертвих кінців” у переговорах.

Кейс в парах (zoom, сесійні зали)

Модуль 4. – 13 жовтня

Переконання та вплив у переговорах

  • Вибудова своєї лінії.
  • «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу.
  • Вплив та переконання у переговорах.
  • Техніки резюмування домовленостей.
  • Тактики фінализації переговорів з прийняттям вiдповідальності двох сторін.

Кейс в парах.

Модуль 5. – 18 жовтня

Ознаки складних переговорів. Розвертання сценарію складних переговорів

  • Види складних переговорів (навязування сценарію, ультиматум, конфліктна ситуація, перегляд умов співробітництва).
  • Прийоми контрперехвату та утримування управління переговірним процесом.
  • Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації.
  • Переорієнтація опонента в переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми.
  • Конфлікти у переговорах.

Кейс-демоверсія.

Модуль 6. – 20 жовтня

Протистояння манипуляції у переговорах.

  • Маніпулятивні прийоми у переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист.
  • Маніпулятивні «струни».
  • Типи маніпуляторів та типові сценарії поведінки у ситуації переговорів. Техніки блокування.
  • Прийоми переборення маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію.

Кейс в парах

Тренери

1 / 1
Наталія Байкалова
бізнес-тренер, психолог з 12-річним практичним досвідом, консультант з профілактики емоційного вигорання.
Наталія Байкалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише преміальним клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: