fbpx

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу

  • Статус:новий сезон стартує 12 жовтня 2020 року
  • Тривалість:12 жовтня - 09 квітня
  • Мова:англійська
  • Внесок для компаній Асоціації:£1,420 - спеціальна ціна для членів Асоціації за промо-кодом, який буде висланий після реєстрації; окремо сплачується членський внесок ICA (£75). Розмір внеску встановлюється ICA, оплата здійснюється через онлайн платформу ICA.
  • Місце проведення:офіс Європейської Бізнес Асоціації в м.Києві, онлайн

Про програму

Команда Контрольно-правового департаменту, Центр професійного розвитку Асоціації спільно з Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ICA) та у партнерстві з Василь Кісіль і Партнери продовжують співпрацю в частині запуску Міжнародної сертифікації ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Ця унікальна програма надасть вам можливість отримати безцінний досвід навчання у найкращих іноземних тренерів, а також засвідчити свої знання та компетентність як фахівця у сфері бізнес комплаєнсу.

Про ICA

International Compliance Association є провідною установою у сфері регуляторного та фінансового комплаєнсу, визнаною міжнародною професійною спільнотою. Починаючи з 2001 року, ICA поглибила знання, навички та практику понад 140 000 професіоналів у 152 країнах або через їх міжнародно визнаний портфель професійних кваліфікацій (присуджується спільно з бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера) або через акредитовані корпоративні тренінги.

Про програму

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу була розроблена з метою забезпечення спеціалістів у сфері комплаєнсу необхідними навичками та інструментами для більш впевненого виконання своєї роботи.

Ця програма допоможе вам:

  • отримати необхідні у роботі знання та навички у будь-якій сфері бізнесу для більш впевненого виконання своїх функцій;
  • зрозуміти важливість комплаєнсу як рушійної сили бізнесу;
  • дослідити важливі фактори у даній сфері, про які необхідно знати, та як ці фактори впливають на регуляторну діяльність;
  • проаналізувати основні ролі, які передбачає комплаєнс-функція в компанії, та необхідні навички для підвищення ефективності;
  • дізнатися як імплементувати ефективні системи оповіщення та реагування для мінімізації ризиків у компанії;
  • отримати чітке розуміння регуляторного середовища;
  • дізнатися, як застосовувати кращі практики;
  • отримати актуальні знання та практичні навички управління ризиками та комплаєнсу в бізнесі;
  • користуватися передовим міжнародним досвідом тренерів ICA, а також обмінятися ідеями з колегами;
  • отримати всесвітньо визнаний сертифікат, що присуджується спільно з престижною бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера.

Цільова аудиторія:

  • керівники юридичних та комплаєнс відділів, комплаєнс офіцери;
  • співробітники, відповідальні за комплаєнс;
  • усі, хто прагне розширити та поглибити свої знання та навички у сфері комплаєнсу

Формат програми:

  • курс стартує 12 жовтня 2020 року;
  • рівень навчання – середній;
  • навчання протягом 6 місяців з підготовкою 2-х письмових завдань (2000 – 2500 слів);
  • мова навчання – англійська;
  • навчання в міжнародній групі з комплаєнс-фахівцями із усього світу;
  • матеріали курсу розповсюджуються через інтерактивну навчальну онлайн-платформу ICA;
  • онлайн сесія 1 – 22 жовтня 2020 року (09:30 – 12:30 за Лондонським часом);
  • онлайн сесія 2 – 9 лютого 2021 року (14:30 – 17:30 за Лондонським часом);
  • письмовий іспит 1 – 30 листопада 2020 року;
  • письмовий іспит 2 – 22 березня 2021 року;
  • рекомендований час для навчання на тиждень: 6 годин.

 Програма:

Тема 1: Комплаєнс в бізнесі

  1. Вступ та історичне підґрунтя
  2. Міжнародні аспекти / вплив / конвенції / умови
  3. Закони, регламенти та рекомендації
  4. Кращі практики

Тема 2: Комплаєнс на практиці

  1. Історія функції комплаєнс
  2. Управління, ризики та комплаєнс – що це?
  3. Ефективний комплаєнс та відповідні процедури
  4. Управління відносинами із стейкхолдерами
  5. Побудова комплаєнс структури
  6. Передумови для ефективної комплаєнс-функції та її роль
  7. Кращі практики

Тема 3: Роль та завдання комплаєнс офіцера

  1. Функції, обов’язки та моделі поведінки комплаєнс офіцера
  2. Складання комплаєнс-звітів
  3. Комунікації та навчання
  4. Аутсорсинг комплаєнс системи

Тема 4: Управління ризиками

  1. Огляд та режими
  2. Категорії ризику
  3. Ефективні системи оповіщення
  4. Механізми реагування

Тема 5: Сфери комплаєнсу, вдосконалення та можливості комплаєнсу

  1. Хабарництво та корупція
  2. Інтелектуальна власність
  3. Конкуренція та антимонопольний комплаєнс
  4. Захист даних та інформаційна безпека
  5. Трудове законодавство
  6. Конфлікт інтересів
  7. Протидія відмиванню коштів, одержаних злочинним шляхом / шахрайство / санкції
  8. Нові тенденції та міжнародні перспективи
  9. Перегляд, виклики та вдосконалення
  10. Конкурентна перевага

Тренери

1 / 2
Джонатан Боудлер
керівник напряму регуляторного комплаєнсу, відповідальний за всі програми ICA з комплаєнсу, має 25 років досвіду в секторі фінансових послуг, останні 15 років займає вищі керівні посади з комплаєнсу. Джонатан має багатий практичний досвід у сфері комплаєнсу, ступінь МВА від Henley Business School та диплом з менеджменту університету Редінга, є висококваліфікованим спеціалістом в управлінні бізнесом з точки зору побудови системи управління ризиками в контексті корпоративної стратегії, є кваліфікованим радником з питань інвестицій та іпотечного кредитування. Крім того пан Боудлер є спікером низки галузевих форумів
Родрі Кетл
FICA, старший директор курсу з управління, ризиків та комплаєнсу (GRC) в ICA, розробляє та викладає GRC курси у Великобританії та в інших країнах. До переходу в ICA у 2013 році, Родрі був старшим комплаєнс менеджером у великому роздрібному банку Великобританії, займався бізнес-процесами, вищим менеджментом та іншими функціями контролю у широкому колі пов’язаних з комплаєнсом сфер протягом його кар'єрного шляху у понад 25 років.
Джонатан Боудлер
Родрі Кетл

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак, Ангеліна Коршун

Зв'язатись

Звіти і фотогалереї програми

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: