fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Маркетинговий та PR Хаб Асоціації в Одесі

  • Дата: 18/07/2019
  • Мова: українська, російська
  • Час: 16:30 - 18:00
  • Тема:Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо. Аромат як потужний інструмент маркетингу нового покоління.
Місце проведення:

Офіс Асоціації в Одесі,   пров. Топольського, 4А,   1-ий поверх, офіс 126  м. Одеса 

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Маркетинговий та PR Хаб Асоціації в Одесі. Дата: 18 липня2019. Час: 16:30 18:00. Мова: українська, російська. Тема: Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо. Аромат як потужний інструмент маркетингу нового покоління.. Місце проведення: Офіс Асоціації в Одесі,   пров. Топольського, 4А,   1-ий поверх, офіс 126  м. Одеса . 75 % щоденних емоцій людини пов’язані з нюхом. Хоч, загалом існує три канали впливу на людину: аудіо, візуальний та нюховий, вплив за допомогою аромату – один з найсильніших. Тож, не дивно, що аромамаркетинг стає дедалі популярнішим і прогресивні компанії вже активно використовують цей інструмент для бізнесу. Аромат така ж частина брендингу, як і логотип, фірмовий шрифт і колір. Це не просто гарне доповнення вашого бренду. Це інструмент, який вирішує конкретні бізнес-завдання.  Аромабрендінг по суті емоційно повязує конкретний аромат з конкретним брендом, створюючи міцну асоціацію з ним.    Незважаючи на те, що аромамаркетинг розвивається на ринку нашої країни вже досить тривалий час, не всі представники суміжних видів бізнесу добре знайомі з його особливостями та інструментами. Тому ми чекаємо на вас щоб дізнатися багато нового та цікавого разом!  Участь безкоштовна.    Запрошуються співробітники членських компаній Асоціації за попередньою реєстрацією   Спікери. Христина Курганська. Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. EBA Odesa. E-mail odesa@eba.com.ua. Контактний телефон. +38 (048) 737 38 83.

75 % щоденних емоцій людини пов’язані з нюхом. Хоч, загалом існує три канали впливу на людину: аудіо, візуальний та нюховий, вплив за допомогою аромату – один з найсильніших. Тож, не дивно, що аромамаркетинг стає дедалі популярнішим і прогресивні компанії вже активно використовують цей інструмент для бізнесу.

Аромат така ж частина брендингу, як і логотип, фірмовий шрифт і колірЦе не просто гарне доповнення вашого бренду. Це інструментякий вирішує конкретні бізнес-завдання.  Аромабрендінг по суті емоційно пов’язує конкретний аромат з конкретним брендом, створюючи міцну асоціацію з ним.   

Незважаючи на те, що аромамаркетинг розвивається на ринку нашої країни вже досить тривалий час, не всі представники суміжних видів бізнесу добре знайомі з його особливостями та інструментами. Тому ми чекаємо на вас щоб дізнатися багато нового та цікавого разом! 

Участь безкоштовна.   

Запрошуються співробітники членських компаній Асоціації за попередньою реєстрацією   

Спікери

1 / 1
Христина Курганська
Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт
Христина Курганська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
+38 (048) 737 38 83

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: