Маркетинговий та PR Хаб Асоціації в Одесі

  • Дата: 18/07/2019
  • Мова: українська, російська
  • Час: 16:30 - 18:00
  • Тема:Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо. Аромат як потужний інструмент маркетингу нового покоління.
Місце проведення:

Офіс Асоціації в Одесі,   пров. Топольського, 4А,   1-ий поверх, офіс 126  м. Одеса 

Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

75 % щоденних емоцій людини пов’язані з нюхом. Хоч, загалом існує три канали впливу на людину: аудіо, візуальний та нюховий, вплив за допомогою аромату – один з найсильніших. Тож, не дивно, що аромамаркетинг стає дедалі популярнішим і прогресивні компанії вже активно використовують цей інструмент для бізнесу.

Аромат така ж частина брендингу, як і логотип, фірмовий шрифт і колірЦе не просто гарне доповнення вашого бренду. Це інструментякий вирішує конкретні бізнес-завдання.  Аромабрендінг по суті емоційно пов’язує конкретний аромат з конкретним брендом, створюючи міцну асоціацію з ним.   

Незважаючи на те, що аромамаркетинг розвивається на ринку нашої країни вже досить тривалий час, не всі представники суміжних видів бізнесу добре знайомі з його особливостями та інструментами. Тому ми чекаємо на вас щоб дізнатися багато нового та цікавого разом! 

Участь безкоштовна.   

Запрошуються співробітники членських компаній Асоціації за попередньою реєстрацією   

Спікери

1 / 1
Христина Курганська
Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт
Христина Курганська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

EBA Odesa

Зв'язатись
+38 (048) 737 38 83

Партнери

Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: