fbpx

Курс з антикризового менеджменту

  • Старт курсу: 15/09/2020
  • Мова:українська/російська
  • Внесок:2700 грн - 6 модулів, 1000 грн - 2 модулі
  • Рання реєстрація:2160 грн до 1 серпня
  • Місце проведення: Prometheus

РЕЄСТРАЦІЯ

Центр Професійного Розвитку EBA спільно з платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus запускає новий унікальний проєкт – «Курс з антикризового менеджменту», який охоплює найактуальніші тенденції та найсучасніші підходи світового та українського бізнесу, що орієнтовані на передбачення небезпеки кризи, аналіз її симптомів, визначення заходів для зниження негативних наслідків кризи та використання її факторів для наступного розвитку.

Курс складається з теоретичної та практичної частини. Теоретична частина охоплює 6 модулів, протягом яких топ-менеджери найуспішніших українських та міжнародних компаній поділяться власним досвідом антикризового менеджменту у таких ключових сферах бізнесу, як: інновації та діджитал трансформації, операційний менеджмент, HR та лідерство, маркетинг та PR, фінанси, логістика.

Практична частина включає тестові завдання після кожного модуля, які розраховані на розуміння та засвоєння пройденого матеріалу.

ТРИВАЛІСТЬ: 6 відео-лекцій з найкращими бізнес управлінцями, контроль результатів шляхом тестування після кожного модулю.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

  • Всі, хто хоче дізнатись про те, як бути ефективним у добу змін та швидко адаптуватись у період кризи.
  • Старші та молодші менеджери.
  • HR менеджери.
  • Маркетинг та PR-менеджери.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. Антикризовий менеджмент в HR та лідерстві:

  • Антикризове лідерство.
  • Створення антикризової команди. HR в антикризовій команді.
  • Звільнення та керування витратами на персонал під час кризи.
  • Антикризова комунікація зі співробітниками. Збереження мотивації команди.
  • Основні виклики і завдання HR в період кризи. Що має вміти кожен HR-менеджер.

ТРЕНЕР: Олена Єфремова-Курсик, HR директор Henkel, досвід роботи в HR понад 22 роки, в тому числі досвід керівництва HR функцією – 14 років, тричі була відзначена в рейтингу «TOP-20 Кращих HR Директорів», який проводить портал Delo.ua.

МОДУЛЬ 2. Антикризовий менеджмент у сфері фінансів:

  • Сутність фінансового антикризового менеджменту.
  • План потрібен (резерви, структури), однак: «забути минулий досвід» й врахувати багатофакторність.
  • В процесі кризи. Здатність швидко мобілізувати ресурси – за планом і поза ним.
  • Після кризи. Об’єктивні висновки з аналізу кризової ситуації та результатів.

ТРЕНЕР: Олексій Теліцин, фінансовий директор компанії Japan Tobacco International Ukraine, досвід роботи у сфері фінансів понад 23 роки, керував фінансами підприємств з оборотом до мільярда доларів та відповідав за команди складом до 80 осіб.

МОДУЛЬ 3. Антикризові комунікації:

  • Як будувати комунікацію під час кризи і чого не варто робити.
  • Вибір моделі комунікацій. Принципи антикризової комунікації.
  • Розробка та реалізація комунікаційної стратегії під час кризи.
  • Особливості побудови антикризових комунікацій у соціальних мережах.

ТРЕНЕР: Андрій Бублик, директор зі зв’язків із державними установами та комунікацій Coca-Cola Beverages Ukraine, понад 20 років досвіду роботи у сферах маркетингу та PR.

МОДУЛЬ 4. Антикризовий менеджмент у сфері операційного менеджменту:

  • Що таке операційний менеджмент, визначення та ключові елементи.
  • Основні підходи до антикризового операційного менеджменту.
  • Вплив кризової ситуації на елементи операційного менеджменту на прикладі пандемії.
  • Приклади операційного менеджменту під час кризи.
  • Ризик-менеджмент: визначення, ключові елементи.
  • Карта стратегічних ризиків: визначення, принципи побудови.

ТРЕНЕР: Дмитро Харченко, Market Lead, GlaxoSmithKline, має 15-річний досвід роботи у фармацевтичному бізнесі, з яких 8 років на різних управлінських посадах, працював в українських підрозділах таких міжнародних компаніях, як Bayer, Sanofi та ін.

МОДУЛЬ 5. Антикризовий менеджмент у сфері логістики:

  • Supply Chain як запорука повноцінної роботи будь-якого підприємства. Основні поняття, визначення та завдання Supply Chain.
  • Процес планування та бюджетування, моніторінгу та оптимізації. Вплив Supply Chain на фінансові результати компанії.
  • Класифікація зовнішніх ризиків, що впливають на логістичну систему.
  • Механізми антикризового управління розвитком логістики.

ТРЕНЕР: Катерина Бобошко, експерт з міжнародної логістики, керівник відділу продажів (FS/FA) групи логістичних компаній ZAMMLER, практикуючий консультант в питаннях імпортно-експортних операцій із залученням всіх видів транспорту.

МОДУЛЬ 6Антикризовий менеджмент, інновації та цифрова трансформація:

  • Інновації та цифрова трансформація для мінімізації негативних наслідків кризи.
  • 7 аспектів управління інноваціями в організації.
  • Технологічні тренди до 2025 року для планування інновацій та цифрової трансформації.

ТРЕНЕР: Аліна Севастюк, менеджер по зв’язкам з громадськістю Huawei Ukraine, тренд-серфер: вивчає тренди у сфері технологій, управлінні організацій та державою, знає як їх враховувати у стратегії управління.

ВНЕСОК

6 модулів – 2700 грн (рання реєстрація – 2160 грн до 1 серпня):

  • 6 модулів відеолекцій.
  • 6 вебінарів з лекторами курсу.
  • Тести до кожної лекції для закріплення інформації.
  • Чат-підтримка.

2 модулі – 1000 грн:

  • 2 модулі відеолекцій на ваш вибір.
  • Модуль 6 буде надано безкоштовно.
  • 3 вебінари по обраних модулях з лекторами курсу.
  • Чат-підтримка.

Спікери

1 / 6
Олена Єфремова-Курсик
HR директор Henkel, досвід роботи в HR понад 22 роки, в тому числі досвід керівництва HR функцією – 14 років, тричі була відзначена в рейтингу «TOP-20 Кращих HR Директорів», який проводить портал Delo.ua
Олексій Теліцин
Фінансовий директор компанії Japan Tobacco International Ukraine, досвід роботи у сфері фінансів понад 23 роки, керував фінансами підприємств з оборотом до мільярда доларів та відповідав за команди складом до 80 осіб
Андрій Бублик
Директор зі зв’язків із державними установами та комунікацій Coca-Cola Beverages Ukraine, понад 20 років досвіду роботи у сферах маркетингу та PR
Дмитро Харченко
Market Lead, GlaxoSmithKline, має 15-річний досвід роботи у фармацевтичному бізнесі, з яких 8 років на різних управлінських посадах, працював в українських підрозділах таких міжнародних компаніях, як Bayer, Sanofi та ін
Катерина Бобошко
Експерт з міжнародної логістики, керівник відділу продажів (FS/FA) групи логістичних компаній ZAMMLER, практикуючий консультант в питаннях імпортно-експортних операцій із залученням всіх видів транспорту
Аліна Севастюк
Менеджер по зв’язкам з громадськістю Huawei Ukraine, тренд-серфер: вивчає тренди у сфері технологій, управлінні організацій та державою, знає як їх враховувати у стратегії управління
Олена Єфремова-Курсик
Олексій Теліцин
Андрій Бублик
Дмитро Харченко
Катерина Бобошко
Аліна Севастюк

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваша електронна пошта
Ваші очікування від курсу
Звідки Ви дізнались про курс? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: