fbpx

Комплексна програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації

Комунікація Особистісний розвиток
  • Статус:Новий сезон розпочинається 19 травня
  • Тривалість:19 травня - 02 червня
  • Мова: українська
  • Час:по середах з 10.00 до 18.00 (3 середи - 19, 26 травня та 02 червня)
  • Внесок для компаній Асоціації:6600 грн для компаній-членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:6000 грн до 19 квітня для компаній-членів Асоціації
  • Місце проведення:HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Про програму

Мета ненасильницького спілкування – це вміти створювати та підтримувати таку якість стосунків, при якій потреби кожного можуть бути задоволені. Ця навичка допомагає створити атмосферу усвідомленого контакту в першу чергу із собою, що дає добрий грунт для знаходження порозуміння у контакті з другою людиною. 

Ми потрапляємо час від часу в конфліктні ситуації вдома чи на роботі. Часто здається- виходу немає або ж… він / вона – тотально не правий/а...  Якщо ми розглянемо конфлікт, як чудову можливість стати ближче або віддалитись від іншої людини, і оберемо бажання зрозуміти і наблизитись – інструменти ненасильницького спілкування (ННС) будуть добрими помічниками. 

Ми отримуємо час від часу зворотній зв’язок. Інколи хочеться заховатись під ковдру і не чути такого, бо дістало за живе. Як, проявляючи повагу до іншої людини, включити ту емпатію, яка допоможе донести, що варто змінити.  
Як проявити само-емпатію? Як піклуватись про себе? 

Команда Центру Професійного Розвитку спільно із Світланою Савчук створили нову Комплексну програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації, яка допоможе Вам на території комунікації.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

Протягом навчання Ви:

  • Розширите обізнаність в сфері емоційного інтелекту 
  • Познайомитись з методикою ненасильницького спілкування 
  • Досліджуватимите власні стратегії поведінки в емоційно-складних ситуаціях 
  • Доповните репертуар технік для влагодження конфліктних ситуацій та проведення зустрічей для надання зворотнього зв’язку 

Цільова аудиторія: всі, ті, кому цікаво розвиватись на ниві комунікацій у професійній та особистісній сферах, а також вивчати інструменти ненасильницької комунікації.

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1: Методика ненасильницького спілкування – 19 травня

  • Який взаємозв’язок між думками, емоціями та нашою ефективністю? 
  • Наші потреби. Що за ними ховається? Як вони впливають на наш емоційний стан? 
  • 4-крокова модель ННС 
  • Дослідження практичного застосування моделі в робочих та інших життєвих ситуаціях 

Модуль 2: Методика ННС для іншого погляду на конфлікт – 26 травня

  • Як побачити більше у іншій людині (підхід до емпатії та порозуміння) 
  • Що ховається за поняттям «конфлікт»: 3 моделі для розуміння процесу 
  • Симуляції щодо практичного застосування моделі ННС в спорах та конфліктних ситуаціях 
  • Рекомендації, як робити внесок у внутрішній, міжособистісний та організаційний мир та спокій 

Модуль 3Підготовка до розмови – зворотнього зв’язку  з ННС інструментами – 02 червня

  • Спосіб самовираження без критики: як виглядають моделі зворотнього зв’язку у поєднанні з ННС методикою  
  • Процес перетворення гніву: спостереження – усвідомлення – встановлення зв’язку – дія 
  • Способи сприйняття негативного повідомлення: через модуляцію власного стану до відчуття контакту зі співрозмовником
  • Що варто знати про вдячність (різновид зворотнього зв’язку)? 
  • Вчимось ставати самоемпатичними: як виглядає процес? Що робити для формування звички? 

Тренери

1 / 1
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Світлана Савчук

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише преміальним клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: