fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Комплексна програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації

Комунікація Особистісний розвиток
  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Комплексна програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації. Дата: 17 травня2021. Час: 10:00 18:00. Мова: українська. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Мета ненасильницького спілкування – це вміти створювати та підтримувати таку якість стосунків, при якій потреби кожного можуть бути задоволені. Ця навичка допомагає створити атмосферу усвідомленого контакту в першу чергу із собою, що дає добрий грунт для знаходження порозуміння у контакті з другою людиною.  Ми потрапляємо час від часу в конфліктні ситуації вдома чи на роботі. Часто здається- виходу немає або ж… він / вона – тотально не правий/а...  Якщо ми розглянемо конфлікт, як чудову можливість стати ближче або віддалитись від іншої людини, і оберемо бажання зрозуміти і наблизитись – інструменти ненасильницького спілкування (ННС) будуть добрими помічниками.  Ми отримуємо час від часу зворотній зв’язок. Інколи хочеться заховатись під ковдру і не чути такого, бо дістало за живе. Як, проявляючи повагу до іншої людини, включити ту емпатію, яка допоможе донести, що варто змінити.   Як проявити само-емпатію? Як піклуватись про себе?  Команда Центру Професійного Розвитку спільно із Світланою Савчук створили нову Комплексну програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації, яка допоможе Вам на території комунікації. Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. Протягом навчання Ви: Розширите обізнаність в сфері емоційного інтелекту  Познайомитись з методикою ненасильницького спілкування  Досліджуватимите власні стратегії поведінки в емоційно-складних ситуаціях  Доповните репертуар технік для влагодження конфліктних ситуацій та проведення зустрічей для надання зворотнього звязку  Цільова аудиторія: всі, ті, кому цікаво розвиватись на ниві комунікацій у професійній та особистісній сферах, а також вивчати інструменти ненасильницької комунікації. Які знання та навички Ви опануєте? Модуль 1: Методика ненасильницького спілкування Який взаємозв’язок між думками, емоціями та нашою ефективністю?  Наші потреби. Що за ними ховається? Як вони впливають на наш емоційний стан?  4-крокова модель ННС  Дослідження практичного застосування моделі в робочих та інших життєвих ситуаціях  Модуль 2: Методика ННС для іншого погляду на конфлікт Як побачити більше у іншій людині (підхід до емпатії та порозуміння)  Що ховається за поняттям «конфлікт»: 3 моделі для розуміння процесу  Симуляції щодо практичного застосування моделі ННС в спорах та конфліктних ситуаціях  Рекомендації, як робити внесок у внутрішній, міжособистісний та організаційний мир та спокій  Модуль 3: Підготовка до розмови - зворотнього зв’язку  з ННС інструментами  Спосіб самовираження без критики: як виглядають моделі зворотнього зв’язку у поєднанні з ННС методикою   Процес перетворення гніву: спостереження – усвідомлення – встановлення зв’язку - дія  Способи сприйняття негативного повідомлення: через модуляцію власного стану до відчуття контакту зі співрозмовником Що варто знати про вдячність (різновид зворотнього зв’язку)?  Вчимось ставати самоемпатичними: як виглядає процес? Що робити для формування звички?  Спікери. Світлана Савчук. Сертифікований бізнес-тренер. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail iryna.shevchuk@eba.com.ua. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Про програму

Мета ненасильницького спілкування – це вміти створювати та підтримувати таку якість стосунків, при якій потреби кожного можуть бути задоволені. Ця навичка допомагає створити атмосферу усвідомленого контакту в першу чергу із собою, що дає добрий грунт для знаходження порозуміння у контакті з другою людиною. 

Ми потрапляємо час від часу в конфліктні ситуації вдома чи на роботі. Часто здається- виходу немає або ж… він / вона – тотально не правий/а...  Якщо ми розглянемо конфлікт, як чудову можливість стати ближче або віддалитись від іншої людини, і оберемо бажання зрозуміти і наблизитись – інструменти ненасильницького спілкування (ННС) будуть добрими помічниками. 

Ми отримуємо час від часу зворотній зв’язок. Інколи хочеться заховатись під ковдру і не чути такого, бо дістало за живе. Як, проявляючи повагу до іншої людини, включити ту емпатію, яка допоможе донести, що варто змінити.  
Як проявити само-емпатію? Як піклуватись про себе? 

Команда Центру Професійного Розвитку спільно із Світланою Савчук створили нову Комплексну програма розвитку із засвоєння інструментів ненасильницької комунікації, яка допоможе Вам на території комунікації.

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

Протягом навчання Ви:

  • Розширите обізнаність в сфері емоційного інтелекту 
  • Познайомитись з методикою ненасильницького спілкування 
  • Досліджуватимите власні стратегії поведінки в емоційно-складних ситуаціях 
  • Доповните репертуар технік для влагодження конфліктних ситуацій та проведення зустрічей для надання зворотнього зв’язку 

Цільова аудиторія: всі, ті, кому цікаво розвиватись на ниві комунікацій у професійній та особистісній сферах, а також вивчати інструменти ненасильницької комунікації.

Які знання та навички Ви опануєте?

Модуль 1: Методика ненасильницького спілкування

  • Який взаємозв’язок між думками, емоціями та нашою ефективністю? 
  • Наші потреби. Що за ними ховається? Як вони впливають на наш емоційний стан? 
  • 4-крокова модель ННС 
  • Дослідження практичного застосування моделі в робочих та інших життєвих ситуаціях 

Модуль 2: Методика ННС для іншого погляду на конфлікт

  • Як побачити більше у іншій людині (підхід до емпатії та порозуміння) 
  • Що ховається за поняттям «конфлікт»: 3 моделі для розуміння процесу 
  • Симуляції щодо практичного застосування моделі ННС в спорах та конфліктних ситуаціях 
  • Рекомендації, як робити внесок у внутрішній, міжособистісний та організаційний мир та спокій 

Модуль 3Підготовка до розмови – зворотнього зв’язку  з ННС інструментами 

  • Спосіб самовираження без критики: як виглядають моделі зворотнього зв’язку у поєднанні з ННС методикою  
  • Процес перетворення гніву: спостереження – усвідомлення – встановлення зв’язку – дія 
  • Способи сприйняття негативного повідомлення: через модуляцію власного стану до відчуття контакту зі співрозмовником
  • Що варто знати про вдячність (різновид зворотнього зв’язку)? 
  • Вчимось ставати самоемпатичними: як виглядає процес? Що робити для формування звички? 

Тренери

1 / 1
Світлана Савчук
Сертифікований бізнес-тренер
Світлана Савчук

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від програми
Звідки Ви дізнались про програму? (сайт, особистий лист, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
ПІБ
E-mail
Доступ на захід можливий лише бізнес преміум клієнтам Raiffeisen Bank Aval, які попередньо пройшли реєстрацію в чат боті за посиланням
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: