fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Insight-driven marketing. Як шукати та знаходити споживацькі інсайти?

  • Дата: 10/07/2025 (ЧТ)
  • Мова: Українська без перекладу
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Insight-driven marketing. Як шукати та знаходити споживацькі інсайти?. Дата: 10 липня2025. Час: 16:00 18:00. Мова: Українська без перекладу. Місце проведення: Відбудеться онлайн. У світі коротких форматів та автоматизованих рішень утримати увагу споживача — це задача із зірочкою. Виграють цю конкуренцію ті бренди, які бачать та розуміють мотивації, потреби та “болі” людей — і вміють перетворити ці інсайти на дієві маркетингові рішення. Як шукати інсайти, перевіряти їх і впроваджувати у щоденну роботу команди, розповість Максим Іванов, Менеджер з вивчення поведінки клієнтів у МакДональдз в Україні, Чехії, Словаччині на зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій EBA. Під час зустрічі поговоримо про: Дослідження, які проводяться в МакДональдз, чому і коли вони доречні Що таке справжній споживацький інсайт — і чому це не просто цитата з фокус-групи Як шукати інсайти у щоденній роботі: від цифр до поведінкових патернів Чеклист для перевірки інсайтів Що робити з інсайтом далі: як його донести до команди, інтегрувати у бриф, ідеї та комунікацію Ця зустріч запланована на 10 липня, 16:00 і відбудеться онлайн на платформі Zoom. Запис заходу не передбачається. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова. Посилання на онлайн-зустріч буде надіслано лише зареєстрованим учасникам.Спікери. Максим Іванов. Менеджер з вивчення поведінки клієнтів у МакДональдз в Україні, Чехії, Словаччині. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Харченко. E-mail [email protected].

У світі коротких форматів та автоматизованих рішень утримати увагу споживача — це задача із зірочкою. Виграють цю конкуренцію ті бренди, які бачать та розуміють мотивації, потреби та “болі” людей — і вміють перетворити ці інсайти на дієві маркетингові рішення.

Як шукати інсайти, перевіряти їх і впроваджувати у щоденну роботу команди, розповість Максим Іванов, Менеджер з вивчення поведінки клієнтів у “МакДональдз” в Україні, Чехії, Словаччині на зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій EBA.

Під час зустрічі поговоримо про:

  • Дослідження, які проводяться в “МакДональдз”, чому і коли вони доречні

  • Що таке справжній споживацький інсайт — і чому це не просто цитата з фокус-групи

  • Як шукати інсайти у щоденній роботі: від цифр до поведінкових патернів

  • Чеклист для перевірки інсайтів

  • Що робити з інсайтом далі: як його донести до команди, інтегрувати у бриф, ідеї та комунікацію

Ця зустріч запланована на 10 липня, 16:00 і відбудеться онлайн на платформі Zoom. Запис заходу не передбачається.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова. Посилання на онлайн-зустріч буде надіслано лише зареєстрованим учасникам.

Спікери

1 / 1
Максим Іванов
Менеджер з вивчення поведінки клієнтів у "МакДональдз" в Україні, Чехії, Словаччині
Максим Іванов

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Харченко

Зв'язатись
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: