fbpx

ЕВА Львів: Нейромаркетинг: що міф, а що правда про мозок?

  • Дата: 23/02/2018
  • Мова: англійська (без перекладу)
  • Час: 09:30 - 13:00
  • Вартість участі:800 грн для компаній Асоціації (1300 грн для гостей)
Місце проведення:

вул. Цехова, 1, офіс Кредобанку

01/

Офіс Асоціації у Львові та Міжнародний факультет Шеффілдського університету спільно провели воркшоп Ніколаоса Дмитріадіса, щоб розвіяти міфи і дізнатися правду про мозок.

Що обговорили під час воркшопу:

  • Руйнування міфів щодо нашого мозку
  • Який він брейн – підхід до маркетингу та продажів
  • Як брендинг впливає на мозок
  • Вплив маркетингових досліджень, PR, продажів та переговорів
  • Якою є комплексна модель застосування брейн- маркетингу
  • Використання брейн-маркетингу у власних цілях.

Ніколаос Димітріадіс є визнаним професіоналом у галузі комунікацій, викладачем та консультантом, автором книги “Нейронаука для для лідерів: адаптивний підхід до лідерства мозку” (Коган Пейдж, Лондон), спікером у TEDx, сертифікованим нейромаркетологом; працював з міжнародними брендами, такими як “IKEA”, “IBM”, “JTI”, “Nestle”, “Johnson & Johnson”, “Pierre Fabre”, “Coca-Cola”, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID та інші. Окрім того – генеральним директором компанії “ Trizma Neuro”, а також регіональним директором Міжнародного факультету університету Шеффілда для Західних Балкан.

Спікери

1 / 1
Nikolaos Dimitriadis
Dr, Director of Development, The University of Sheffield International Faculty (UK)
Nikolaos Dimitriadis

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Скрилюк

Зв'язатись

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: