fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експрес – курс Асоціації у Львові: Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Експрес – курс Асоціації у Львові: Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація. Дата: 07 червня2019. Час: 09:30 18:30. Місце проведення: Премєр Готель Дністер вул. Матейка, 6, 6 поверх Львів. Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний - професіоналізм. Отже, ви - професіонал у своїй справі. Для успіху потрібно щоб ще три фактори відповідали вашому рівню професіоналізму: Фактор I - це ваш зовнішній імідж. Це фотографія, ваш образ, який ви являєте собі і світу. Фактор II - ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться ваші фотографії, ваші образи. Альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій - тим міцніше альбом. Фактор II - ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. Хоч би яким красивим і розкішним не був ваш альбом, якщо впаде стіл - завалиться все. Якщо бренд - це про продукт і про відносини зі споживачем, то репутація - це відносини з усіма стейкхолдерами (учасниками бізнес-процесів). При професійному підході до розвитку цих трьох складових, можна стати лідером на своєму полі. Актуальність: конкуренція в світі зростає, ринок насичений і часто перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було, товар чи послуга, повинен бути відомий і зрозумілий тим, кому він може бути потрібен. Цілі курсу навчиться: Робити продукт найпомітнішим серед існуючих на ринку для ваших існуючих та перспективних клієнтів; Будувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування; Розуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створювати в них лояльність до вашого бренду; Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу; І найголовніше, будувати комунікаційні стратегії, щоб перспективний і потенційний клієнти вас почули і захотіли. План експрес - курсу: 9:30 - реєстрація, кава 10:00 – початок Сам собі маркетолог для брендингу (брендологи) Дослідження і аналіз в брендінгу Ринок, пропозиція, конкуренти Створення прибуткового іміджу 11:45 - 12:00 - перерва на каву Позиціонування (Хто я? Де я? Чого я хочу? Скільки я коштую? Хто за все це платитиме?) Диференціація в брендінгу Цільова аудиторія: аналіз, сегментування, підходи 13:30 - 14:30 - обід Стань іншим! Стань помітним! Стань брендом! Маркетингові комунікації: що, де, як і кому сказати, щоб тебе почули 15:45 - 16:00 - перерва на чай Репутація – скільки ти насправді коштуєш Інструменти побудови репутації 18:00 - Домашнє завдання, висновки і зворотний звязок по закінченню тренінгуСпікери. Вікторія Єсауленко. Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, Новое время, MMR, автор книги Жіночі секрети в PR технологіях, кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва Юридична практика, спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Легка. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0966751189.

Про програму

Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний – професіоналізм. Отже, ви – професіонал у своїй справі. Для успіху потрібно щоб ще три фактори відповідали вашому рівню професіоналізму:

  1. Фактор I – це ваш зовнішній імідж. Це фотографія, ваш образ, який ви являєте собі і світу.
  2. Фактор II – ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться ваші фотографії, ваші образи. Альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій – тим міцніше альбом.
  3. Фактор II – ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. Хоч би яким красивим і розкішним не був ваш альбом, якщо впаде стіл – завалиться все. Якщо бренд – це про продукт і про відносини зі споживачем, то репутація – це відносини з усіма стейкхолдерами (учасниками бізнес-процесів).

При професійному підході до розвитку цих трьох складових, можна стати лідером на своєму полі.

Актуальність: конкуренція в світі зростає, ринок насичений і часто перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було, товар чи послуга, повинен бути відомий і зрозумілий тим, кому він може бути потрібен.

Цілі курсу навчиться:

  • Робити продукт найпомітнішим серед існуючих на ринку для ваших існуючих та перспективних клієнтів;
  • Будувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування;
  • Розуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створювати в них лояльність до вашого бренду;
  • Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу;
  • І найголовніше, будувати комунікаційні стратегії, щоб перспективний і потенційний клієнти вас почули і захотіли.

План експрес – курсу:

9:30 – реєстрація, кава

10:00 – початок

  • Сам собі маркетолог для брендингу (брендологи)
  • Дослідження і аналіз в брендінгу
  • Ринок, пропозиція, конкуренти
  • Створення прибуткового іміджу

11:45 – 12:00 – перерва на каву

  • Позиціонування (Хто я? Де я? Чого я хочу? Скільки я коштую? Хто за все це платитиме?)
  • Диференціація в брендінгу
  • Цільова аудиторія: аналіз, сегментування, підходи

13:30 – 14:30 – обід

  • Стань іншим! Стань помітним! Стань брендом!
  • Маркетингові комунікації: що, де, як і кому сказати, щоб тебе почули

15:45 – 16:00 – перерва на чай

  • Репутація – скільки ти насправді коштуєш
  • Інструменти побудови репутації

18:00 – Домашнє завдання, висновки і зворотний зв’язок по закінченню тренінгу

Тренери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Легка

Зв'язатись
0966751189

Звіти і фотогалереї програми

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: