Експрес – курс Асоціації у Львові: Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація

Додати до Google календаря Додати до Outlook календаря

Про програму

Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний – професіоналізм. Отже, ви – професіонал у своїй справі. Для успіху потрібно щоб ще три фактори відповідали вашому рівню професіоналізму:

  1. Фактор I – це ваш зовнішній імідж. Це фотографія, ваш образ, який ви являєте собі і світу.
  2. Фактор II – ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться ваші фотографії, ваші образи. Альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій – тим міцніше альбом.
  3. Фактор II – ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. Хоч би яким красивим і розкішним не був ваш альбом, якщо впаде стіл – завалиться все. Якщо бренд – це про продукт і про відносини зі споживачем, то репутація – це відносини з усіма стейкхолдерами (учасниками бізнес-процесів).

При професійному підході до розвитку цих трьох складових, можна стати лідером на своєму полі.

Актуальність: конкуренція в світі зростає, ринок насичений і часто перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було, товар чи послуга, повинен бути відомий і зрозумілий тим, кому він може бути потрібен.

Цілі курсу навчиться:

  • Робити продукт найпомітнішим серед існуючих на ринку для ваших існуючих та перспективних клієнтів;
  • Будувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування;
  • Розуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створювати в них лояльність до вашого бренду;
  • Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу;
  • І найголовніше, будувати комунікаційні стратегії, щоб перспективний і потенційний клієнти вас почули і захотіли.

План експрес – курсу:

9:30 – реєстрація, кава

10:00 – початок

  • Сам собі маркетолог для брендингу (брендологи)
  • Дослідження і аналіз в брендінгу
  • Ринок, пропозиція, конкуренти
  • Створення прибуткового іміджу

11:45 – 12:00 – перерва на каву

  • Позиціонування (Хто я? Де я? Чого я хочу? Скільки я коштую? Хто за все це платитиме?)
  • Диференціація в брендінгу
  • Цільова аудиторія: аналіз, сегментування, підходи

13:30 – 14:30 – обід

  • Стань іншим! Стань помітним! Стань брендом!
  • Маркетингові комунікації: що, де, як і кому сказати, щоб тебе почули

15:45 – 16:00 – перерва на чай

  • Репутація – скільки ти насправді коштуєш
  • Інструменти побудови репутації

18:00 – Домашнє завдання, висновки і зворотний зв’язок по закінченню тренінгу

Тренери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Легка

Зв'язатись
Зареєструватися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: