fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR & Marketing Committee: WOW-спецпроєкти у ЗМІ

  • Дата: 24/06/2021 (ЧТ)
  • Мова: Українська
  • Час: 18:00 - 19:30
Місце проведення:

Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR & Marketing Committee: WOW-спецпроєкти у ЗМІ. Дата: 24 червня2021. Час: 18:00 19:30. Мова: Українська. Місце проведення: Zoom. Формат спецпроєктів дає як брендам, так і медіа широкий простір для реалізації креативних ідей. Головне – знайти правильний баланс, щоб матеріал був корисним і вирішував потреби аудиторії, а не тільки бізнесу. Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми спробуємо розібратися в нюансах створення спецпроєктів разом з експертом, який має досвід по обидві сторони «барикад». Так, Ніна Коробко, креативний директор Oh My Look!, копірайтер онлайн-курсу Not only magic, а до цього –  старший креатор комерційних спецпроєктів в The Village і Wonderzine, розкаже нам про цікаві світові і українські кейси комерційних спецпроєктів та поділиться своїм досвідом як: Поєднувати цілі бренду та інтереси аудиторії медіа в спецпроєкті; Влаштована робота над спецпроєктом всередині комерційного відділу; Зробити співпрацю медіа та бренду більш легкою і ефективною. Ця онлайн зустріч запланована на 24 червня о 18:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!Спікери. Ніна Коробко. Креативний директор Oh My Look!, копірайтер онлайн-курсу Not only magic. До цього - 1,5 року працювала старшим креатором комерційних спецпроєктів в The Village і Wonderzine.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 6553922.

Формат спецпроєктів дає як брендам, так і медіа широкий простір для реалізації креативних ідей. Головне – знайти правильний баланс, щоб матеріал був корисним і вирішував потреби аудиторії, а не тільки бізнесу. Під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми спробуємо розібратися в нюансах створення спецпроєктів разом з експертом, який має досвід по обидві сторони «барикад».

Так, Ніна Коробко, креативний директор Oh My Look!, копірайтер онлайн-курсу Not only magic, а до цього –  старший креатор комерційних спецпроєктів в The Village і Wonderzine, розкаже нам про цікаві світові і українські кейси комерційних спецпроєктів та поділиться своїм досвідом як:

  • Поєднувати цілі бренду та інтереси аудиторії медіа в спецпроєкті;
  • Влаштована робота над спецпроєктом всередині комерційного відділу;
  • Зробити співпрацю медіа та бренду більш легкою і ефективною.

Ця онлайн зустріч запланована на 24 червня о 18:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!

Спікери

1 / 1
Ніна Коробко
Креативний директор Oh My Look!, копірайтер онлайн-курсу Not only magic. До цього - 1,5 року працювала старшим креатором комерційних спецпроєктів в The Village і Wonderzine.
Ніна Коробко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 6553922
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: