fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR & Marketing Committee «SMM-тренди 2024»

  • Дата: 22/11/2023 (СР)
  • Мова: Українська без перекладу
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR & Marketing Committee «SMM-тренди 2024». Дата: 22 листопада2023. Час: 16:00 17:30. Мова: Українська без перекладу. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Соціальні мережі – дуже динамічний інструмент комунікації, що активно реагує на суспільні зміни, тренди, нові технології та технічні оновлення. Тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій «SMM-тренди 2024» разом із Зоєю Лобод, співвласницею digital-агенції LOBODS, будемо розбиратися, які тренди та зміни варто врахувати у плануванні SMM-стратегії на 2024 рік. Теми для обговорення: Тенденції у створенні актуального контенту Штучний інтелект в SMM Нетривіальні способи просування Зустріч відбудеться 22 листопада о 16:00 на платформі Zoom. Посилання на підключення буде доступне після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на нашому онлайн-заході! Спікерка: Зоя Лобод, співвласниця digital-агенції LOBODS, офіційно сертифікована спеціалістка Meta  Спікери. Зоя Лобод. Співвласниця digital-агенції LOBODS, SMM-консультантка з досвідом роботи понад 8 років, офіційно сертифікована спеціалістка Meta. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380936553922.

Соціальні мережі – дуже динамічний інструмент комунікації, що активно реагує на суспільні зміни, тренди, нові технології та технічні оновлення. Тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій «SMM-тренди 2024» разом із Зоєю Лобод, співвласницею digital-агенції LOBODS, будемо розбиратися, які тренди та зміни варто врахувати у плануванні SMM-стратегії на 2024 рік.

Теми для обговорення:

  • Тенденції у створенні актуального контенту
  • Штучний інтелект в SMM
  • Нетривіальні способи просування

Зустріч відбудеться 22 листопада о 16:00 на платформі Zoom. Посилання на підключення буде доступне після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на нашому онлайн-заході!

Спікерка:

Зоя Лобод, співвласниця digital-агенції LOBODS, офіційно сертифікована спеціалістка Meta

 

Спікери

1 / 1
Зоя Лобод
Співвласниця digital-агенції LOBODS, SMM-консультантка з досвідом роботи понад 8 років, офіційно сертифікована спеціалістка Meta
Зоя Лобод

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+380936553922
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: