fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR&Marketing Committee: Influencer Marketing

  • Дата: 07/04/2021 (СР)
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR&Marketing Committee: Influencer Marketing. Дата: 07 квітня2021. Час: 16:00 17:30. Мова: Українська/Російська. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Блогери, інфлюенсери, OL або лідери думок — так називають людей, за якими стежать тисячі або навіть мільйони користувачів в соцмережах. Їх популярність та сила впливу на аудиторію призвели до того, що все більше брендів вдаються до рекламних інтеграцій з лідерами думок. Тому під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми вирішили поговорити про інструментарій інфлюенсер-маркетингу та його особливості, а також розібратися, що надалі чекає на цей тренд.   Отже, разом з запрошеним спікером Дарією Булатніковою, яка має 8-річний досвід роботи в інфлюенсер-маркетингу з відомими блогерами та міжнародними компаніями, будемо говорити про наступне: В чому популярність інфлюенсер-маркетингу? Які завдання може вирішувати інфлюенсер-маркетинг Особливості та переваги окремих майданчиків і форматів взаємодії Як вимірювати ефективність проєктів з інфлюенсерами Розбір кейсів з інфлюенсер-маркетингу Спікер: Дарія Булатнікова, Head of Influencer Marketing креативної агенції provid. Ця онлайн зустріч запланована на 7 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на події!  Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 6553922.

Блогери, інфлюенсери, OL або лідери думок — так називають людей, за якими стежать тисячі або навіть мільйони користувачів в соцмережах. Їх популярність та сила впливу на аудиторію призвели до того, що все більше брендів вдаються до рекламних інтеграцій з лідерами думок. Тому під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми вирішили поговорити про інструментарій інфлюенсер-маркетингу та його особливості, а також розібратися, що надалі чекає на цей тренд.  

Отже, разом з запрошеним спікером Дарією Булатніковою, яка має 8-річний досвід роботи в інфлюенсер-маркетингу з відомими блогерами та міжнародними компаніями, будемо говорити про наступне:

  • В чому популярність інфлюенсер-маркетингу?
  • Які завдання може вирішувати інфлюенсер-маркетинг
  • Особливості та переваги окремих майданчиків і форматів взаємодії
  • Як вимірювати ефективність проєктів з інфлюенсерами
  • Розбір кейсів з інфлюенсер-маркетингу

Спікер:

Дарія Булатнікова, Head of Influencer Marketing креативної агенції provid.

Ця онлайн зустріч запланована на 7 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на події!

 

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 6553922
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: