fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA PR & Marketing Committee «B2B-маркетинг: зміни, тренди, секрети ефективності»

  • Дата: 07/11/2023 (ВТ)
  • Мова: Українська без перекладу
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR & Marketing Committee «B2B-маркетинг: зміни, тренди, секрети ефективності». Дата: 07 листопада2023. Час: 16:00 17:30. Мова: Українська без перекладу. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom. Повномасштабна війна сильно змінила B2B-маркетинг. Цей напрямок і раніше був непростим, а радше — одним із найскладніших у реалізації. Проте зараз ця складність стала ще помітнішою, адже бізнес переживає турбулентні часи і, відповідно, його потреби та вектори розвитку також змінюються. Тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій разом з Тетяною Юрчишиною, директоркою департаменту B2B маркетингу Київстар, поговоримо, як велика війна змінила бізнес, на які індустрії вона найбільше вплинула та які висновки з усього цього можна зробити. А також розглянемо, як змінювався B2B-маркетинг Київстар — які рішення і чому запускає компанія, які канали для просування використовує, як комунікує з клієнтами. Це буде лекція з інсайтами про те, що зараз працює, а що — не дуже. Ця онлайн зустріч запланована на 7 листопада о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на підключення буде доступне після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на нашому онлайн-заході!Спікери. Тетяна Юрчишина. Директорка департаменту B2B маркетингу Київстар. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 655 39 22.

Повномасштабна війна сильно змінила B2B-маркетинг. Цей напрямок і раніше був непростим, а радше — одним із найскладніших у реалізації. Проте зараз ця складність стала ще помітнішою, адже бізнес переживає турбулентні часи і, відповідно, його потреби та вектори розвитку також змінюються.

Тож під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій разом з Тетяною Юрчишиною, директоркою департаменту B2B маркетингу Київстар, поговоримо, як велика війна змінила бізнес, на які індустрії вона найбільше вплинула та які висновки з усього цього можна зробити. А також розглянемо, як змінювався B2B-маркетинг Київстар — які рішення і чому запускає компанія, які канали для просування використовує, як комунікує з клієнтами. Це буде лекція з інсайтами про те, що зараз працює, а що — не дуже.

Ця онлайн зустріч запланована на 7 листопада о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на підключення буде доступне після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на нашому онлайн-заході!

Спікери

1 / 1
Тетяна Юрчишина
Директорка департаменту B2B маркетингу Київстар
Тетяна Юрчишина

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 655 39 22
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: